The beauty blogger TAG

14:52 0 Comments A+ a-

Volim čitati TAG postove kod svojih blogokolegica i žao mi je što ih i sama malo češće ne pišem. Nedavno me Ivana sa bloga Makeup Break tagirala u Beauty blogger TAG-u i mislim da je krajnje vrijeme da i ja odgovorim na pitanja. :) A kad smo već kod kašnjenja s odgovorima na ovakav tip posta, u pripremi su još dva - prilikom tipkanja sjetila sam se da nisam napisala dva posta za koja sam tagirana. Shame on me...

No, krenimo mi na TAG.


Pravila:

  • Tagirajte još beauty bloggera i onoga ko je vas tagirao
  • Označite naslov posta "The Beauty Blogger Tag"
  • Odgovorite na sva pitanja

Dakle, naznačeno je tko je kreirao ovaj TAG i od koga sam ja tagirana, naslov posta je naznačen... Idemo na pitanja.. :)

1. Name the beauty routine you barely do!
          Jako, ali zbilja jako rijetko uvijam trepavice.. Mogu na prste jedne ruke nabrojati koliko sam ih puta uvila. Iako, sviđa mi se kako trepavice izgledaju nakon toga. Ali, jednostavno zaboravim na taj korak. Isto tako, jako rijetko nanosim bronzer i highlighter. Moram napomenuti da dok radim neki look za blog taj korak napravim, ali inače - no, no.. :) 


2. Is washing your make up brushes something you regularly do?
          Da! Kako brinemo o svojoj koži, čistimo ju od nečistoća i make up-a, bitno je da nam i kistovi budu čisti jer su oni u izravnom kontaktu sa našom kožom. Imam po nekoliko kistova iz svake skupine (za puder, rumenilo, oči itd..) pa ih obično perem kada dođem do rezerve. :) Ponekad se desi da kistove koje koristim za praškaste proizvode (npr. sjenila, rumenila) koristim dva, tri puta, no one s kremastim proizvodima nikad ne koristim više od jednom.  


3. How long will you last with chipped nail varnish?

          Pa, ako se mrvicu okrhne, ne smeta mi u tolikoj mjeri da bih odmah letjela skinuti ga, no, drugi, treći dan već će me pošteno bosti u oči. :)





4. How long do you put off buying/replacing a beauty or nail poslish product even if you need it? (ie. top coat, foundatiom, etc.)
          Ne dogodi mi se to. :) Kad je neki proizvod pri kraju, nabavim rezervu. A volim i akcije, pa se često i na njima opskrbim. :)


5. What is your worst beauty habit?
          Mazanje losionima i kremama za ruke. Ljeti mi je koža tijela zbilja ok, i nemam potrebu to raditi često. No, zimi... Suha je, zateže, puca do krvi i jednostavno ne mogu izbjeći to.. A tako mrzim onaj mastan osjećaj. Sve što se super brzo upija, na žalost, nije mi se pokazalo dovoljno hidratantnim u zimskim mjesecima.







 6. Name something non-beauty related you put off doing all the time?
          Hmmm... razmišljam i ne mogu se sjetiti.. Prilično sam organizirana i volim kad mi je sve po "špagi". Tako da, sorry cure, nema "prljavog rublja" na ovom odgovoru. :D



7. When going out somewhere do you leave getting ready to the last minute or not?
          Ne. Volim se spremati, volim cijeli taj postupak, od odabira make up-a i odjeće, pa do konačnog look-a. :) Isto tako, ako imam dva sata za spremiti se, spremat ću se ta dva sata, ako je u pitanju 10 minuta, iskoristit ću ih kako najbolje znam. :)



8. Can you commit to spending bans?
          Da.. Ako odlučim - sada nema kupovanja, osim onih nužnih proizvoda, toga ću se i pridržavati. I točka. :) Kao studentu, ipak mi je bitnije da imam novce za hranu i stan, koliko god ja voljela kozmetiku. :)


9. How organized is your makeup and nail polish collection?
          Definitivno ne kako bih ja htijela. :( Želja mi je imati kozmetički stolić i tamo organizirati svoju kolekciju. :) Nadam se da će mi se jednom ta želja ostvariti. No, nemojte misliti da je sada sve pobacano. :) Naprotiv, posebno držim preparativu i dekorativu, a one su opet razvrstane po različitim kategorijama - npr. proizvodi za kosu, lice, ili ruževi, rumenila, sjenila.. :)


10. What is the longest time you have gone without writing a blog post?
          Mislim da je to bilo 3 tjedna. Razlog je bio prenatrpan raspored na faksu, odnosno, približavanje ispitnih rokova. 




I, eto, stigli smo do kraja. Neću nikoga posebno tagirati, jer su neke cure već odradile ovaj TAG, a i Ivana je tagirala puno cura. Ali, zato vas pozivam ako želite, da mi odgovorite u komentarima na pitanja iz TAG-a, bilo bi mi drago. :)