Afrodita šampon protiv ispadanja kose od češnjaka

08:08 19 Comments A+ a-

Jesen je vrijeme kada mi kosa uvijek ispada više nego u ostatku godine. Kako bih "spriječila" pretjerano ispadanje kose, šampone protiv ispadanja kose počinjem koristiti krajem ljeta, jer mislim da nema smisla početi ih koristiti kad kosa već počinje ispadati više nego je uobičajeno. Mogla bih se sada raspisati o tome, ali ovo nije post o ispadanju kose, o šamponima koji "kao" sprječavaju ispadanje kose, njezi kose i sl. Ako vas zanima, o tome mogu pisati u nekom drugom postu.

Prije mjesec dana objavila sam New in post u kojem ste mogle vidjeti da sam kupila Afroditin šampon od češnjaka, protiv ispadanja kose. Iskreno, kupila sam ga iz znatiželje, a kako se bližila jesen, jače ispadanje kose, bla bla bla...pa, ajde, da isprobam.

 

ŠTO KAŽE AFRODITA?
Sadrži 100% prirodni češnjak, čiji miris tijekom pranja kose nećete osjetiti jer šampon sadrži parfem ugodnog mirisa. A redovitim pranjem ojačat ćete svoju kosu, smanjiti njeno ispadanje i na prirodan se način pobrinuti da ponovno bude sjajna i zdravog izgleda.

MOJI DOJMOVI
Dakle, šampon od češnjaka... Neznam kako vama, ali meni češnjak jako smrdi. Očekivala sam da će biti tako i s ovim šamponom ili da će barem imati neki biljni miris. Ali ništa od toga, šampon je baš ugodnog, blagog mirisa. Naravno, jer sadrži parfem.. Meni osobno ne smeta u proizvodima, pa nisam imala nikakve reakcije na tjemenu.

Sam proizvod je bijele boje i dosta je rijedak, pa ćete morati malo pripaziti dok ga istiskujete, jer bi šampon mogao zavšiti svuda samo ne na kosi, u ruci, ovisi kako stavljate šampon.



Nije ga potrebno jako puno, lijepo se zapjeni, ali ne opet da bi pjene bilo toliko da vam treba neko vrijeme da ju isperete.

Ovu količinu stavim na kosu dužine do pola leđa. Možda se čini puno, ali nije, samo tako izgleda.




 

E sad, kako djeluje na kosu...
Kosu inače perem svaki 2.,3 .dan, ovisi o tome što taj dan moram raditi. :) Uspio mi je produžiti razmak između pranja kose za jedan dan. Ne isušuje mi tjeme, ako mi neki šampon ne odgovara, već nakon 2, 3 pranja primijetim kako mi se tjeme počinje ljuštiti. Dakle, taj test je prošao, koristim ga mjesec dana, pa sa sigurnošću mogu potvrditi. :) Nakon pranja kosa je meka i osjećam pod prstima da je kosa dobro očišćena. A sad, što se tiče onog dijela da je protiv ispadanja... Više pazim i njegujem kosu nego prije, pa ne znam da li je zbog sveukupne njege, ili do ovog šampona, ili pak mi kosa jednostavno ne ispada više toliko (da kucnem o drvo), ali prilikom pranja sam stvarno primijetila da je nije puno ispalo.


Šampon dolazi u količini od 1000 ml, po cijeni od oko 20 kn, ovisi gdje kupujete (Dm, Kozmo, dućani..) što je stvarno odličan omjer cijene i količine. 
Jedini nedostatak je što se šampon ne prodaje u manjoj ambalaži, od npr. 250 ml, pa je malo nespretno rukovati njime prilikom pranja, ali uvijek možete ostaviti neku ambalažicu od potrošenog šampona i jednostavno ga preliti. :)

Što se tiče Afroditinih šampona, isprobala sam još onaj od arnike i breze (ako se ne varam) i isto sam bila zadovoljna njime. Općenito mi je ok Afroditina kozmetika.

Jeste li isprobale ovaj šampon? Ako koristite, koji šampon koristite protiv ispadanja kose?

19 komentari

Write komentari
9. listopada 2013. u 10:45 delete

Koristila sam afroditin od koprive a sad koristim onaj od kamilice, ovaj mi je vec bio iduci na listi.. :) Cak mi ne smeta sto je veliko pakovanje jer sampona uvijek treba a tu se na omjeru kolicine i cijene moze ustediti :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
9. listopada 2013. u 12:35 delete

Joj koristila sam svašta...Vichy Dercos (koji mi nije pasao), Alpecin iz Mullera...sad sam se opet malo vratila na Klorane Kinin jer mi je on uvijek bio dobar...mada sam ja nasljedila tanku rijetku kosicu pa nijedan šampon tu ne može baš puno pomoći :/

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
9. listopada 2013. u 13:08 delete

Koristim trenutno Afroditin od koprive, već drugu bocu i jako sam zadovoljna s njom. Čak sam ga bila uzela i mami kad joj je nakon kemo ispadala kosa i nastavila ga je koristiti i dalje, zadovoljna je
Inače imam jako masnu kosu, trebala bi je prati svaki dan da bi izgledala dobro, ali s afroditinim izdrži čak i do 2 dana
Ovaj još nisam vidjela, ali baš si me zainteresirala :)

Reply
avatar
Mona Moon
AUTHOR
9. listopada 2013. u 17:07 delete

Zanimljivo, češnjak, moram probati :) Nemam problema sa ispadanjem kose, ali mi se kosa brzo masti i moram ju prati svaki drugi dan, tako da bi mi bilo super da mogu malo produžiti razmak između pranja kose.

Reply
avatar
Art Beauty
AUTHOR
9. listopada 2013. u 17:56 delete

A ne smeta ni meni, ja ga pretočim u praznu bočicu. :) Ali, možda nekom smeta kad npr,hoće isprobati, a nema manjeg pakiranja.. :)

Reply
avatar
Mel
AUTHOR
9. listopada 2013. u 17:57 delete

Moja mama koristi Afroditin šampon od kamilice i njoj je odličan. Ovaj nisam probala ali sam si kupoila Kloran Kini šampon jer mi je počela kosa opadat u zadnje vrijeme /:

Reply
avatar
Art Beauty
AUTHOR
9. listopada 2013. u 17:58 delete

Vichy ni meni nije odgovarao, preagresivan mi je, tjeme me užasno svrbjelo.. :/ Meni je ok bio i Fitoval, isto protiv ispadanja. Nekad se mogao naći samo u ljekarni, ali sada ga viđam i u Dm-u..

Reply
avatar
Art Beauty
AUTHOR
9. listopada 2013. u 18:01 delete

Isprobaj svakako, ako ti i neće odgovarati (u što sumnjam, jer, koliko sam našla na netu recenzije, većinom svima odgovara) cijena nije velika, pa se isplati. :)

Reply
avatar
Art Beauty
AUTHOR
9. listopada 2013. u 18:04 delete

Isprobaj onda ovaj, nisam uopće ništa očekivala od ovog šampona, a eto ga, pokazao se stvarno super.. :)

Reply
avatar
Art Beauty
AUTHOR
9. listopada 2013. u 18:07 delete

Stigla jesen, to je normalno, meni uvijek tako počne negdje u 9.mj, ove god da kucnem o drvo nije tako jako kao inače. Nisam još isprobala Kloran..

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
9. listopada 2013. u 18:56 delete

Joj da, totalno sam zaboravila na Fitoval, i on mi je bio dobar, dugo sam ga koristila!

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
16. listopada 2013. u 19:24 delete

Joj taj glupi SLS! Ali mogla bih isprobati ovaj, pošto se ježim svaki put kad nakon tuširanja vidim koliko mi je kose otpalo :o Mrziiiiiiim toooooooooo!!!

Reply
avatar
Art Beauty
AUTHOR
16. listopada 2013. u 22:11 delete

Da, nažalost, svugdje ga trpaju...:( Ali, nije agresivan..

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
19. svibnja 2016. u 23:23 delete

Olival sampon od cicka nema SLS i odlican je! SLS ne dolazi i obzir sori kao glavni sastojak

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
20. svibnja 2016. u 11:42 delete

Uopće ne sadrži SLS ili se skrio pri kraju sastojaka? :) Pitam jer imam trenutno Olivalov od avokada, mislila sam da nema SLS-a, ali eto ga pri kraju. Također je odličan šampon, ni malo ne iritira vlasište što mi je jako bitno, jer kao što sam napisala na početku ovog posta, zbilja je jako osjetljivo i nemam tu sreću da mogu koristiti bilo koji šampon.. :(

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
6. prosinca 2016. u 22:20 delete

Mom je tati na pecate ispadala kosa poceo je koristiti ovaj sampon i kosa je ponovno narasla

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
15. rujna 2018. u 09:11 delete

Mogu li naruciti ili gdje ima za kupiti

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
13. siječnja 2020. u 20:51 delete

Ja sam ga koristila od cesnjaka stvarno je bio dobar kosa mi gusca narasla al sada kada sam kupila novi toliko smrdi uzasno

Reply
avatar