31 day Nail Art challenge - 13 - ANIMAL PRINT - manikure čitateljica

10:11 11 Comments A+ a-

Prije nego što vam pokažem svoju "Delicate print" manikuru, morate vidjeti manikure sa životinjskim uzorkom mojih dragih čitateljica. Koje su to životinjice odlučile prikazati na noktima? :)


1. Fairy_Ana


2. Anita


3. Maja


4. Velvet Violet


5. Martina

Opet su mi zadale glavobolju, zbilja ne znam kako ću izabrati pobjednicu.. :)
Ako još niste, pošaljite mi svoju cvjetnu manikuru jer sutra idemo dalje sa izazovom. :)

11 komentari

Write komentari
MajaS
AUTHOR
30. kolovoza 2014. u 14:58 delete

Ovo definitivno nije bila moja tema ali ostale cure su to super odradile :)

Reply
avatar
Tina
AUTHOR
30. kolovoza 2014. u 16:13 delete

odlične manikure, vjerujem da nije lako odabrati pobjednicu

Reply
avatar
30. kolovoza 2014. u 16:48 delete

Sve su mi manikure lijepe i vidi se da je uloženo dosta truda :)

Reply
avatar
Martina
AUTHOR
30. kolovoza 2014. u 17:29 delete

Joj nemoj tak! :) super ti je manikura :) ja sam odavnih dana htjela odustati jer ako si primjetila,ja lakiram s lijevom rukom desnu ruku :D nazalost,na lijevoj ruki su mi pukli :/ jest da se namucim,ali volim lakirati nokte :D budes vidla moju cvjetnu manikuru haha :D

Reply
avatar
Mona Moon
AUTHOR
30. kolovoza 2014. u 17:38 delete

Sve su mi predivne :D Volim animal print na noktima :)

Reply
avatar
MajaS
AUTHOR
31. kolovoza 2014. u 09:09 delete

Ma hvala ti puno ;)
Uopce nisam obracala paznju da slikas desnu ruku dok sad nisi rekla. Ja uvijek napravim ove manikure za slikanje na obje ruke ali desna mi uvijek izgleda losije od lijeve tako da svaka ti cast! Pa jel su ti bas svi popucali? I meni je srednji nokat bio pukao i do ovog slikanja je vec malo i narastao ali vidi se da je kraci od ostalih. Totalno te razumijem i ja obozavam lakirati nokte...
Uglavnom sve pohvale imas od mene jer sam primjetila da uvijek imas neke lijepe manikure :)

Reply
avatar
Martina
AUTHOR
31. kolovoza 2014. u 09:12 delete

Nisu mi svi popucali..samo jedan,alii skroozzz..tak da ne izgleda lijepo :/ nadam se da se bude uskoro stanje normaliziralo :) hvala ti ;)

Reply
avatar
nail crazy
AUTHOR
31. kolovoza 2014. u 22:19 delete

prekrasne manikure, naročito Milka ;)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
1. rujna 2014. u 19:48 delete

Joooj, cure moje, ja zbilja ne znam zašto se žalite.. Pa manikure su vam odlične.. :)
Ako bude vam lakše, vratite se na moju manikuru i tješite se kako su vaše lijepe.. ;)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
1. rujna 2014. u 19:49 delete

Da.. A tek smo na pola.. koliko me manikurica još čeka.. :D

Reply
avatar