31 day Nail Art Challenge - 12 - Stripes

21:08 6 Comments A+ a-

Nakon pastelnih boja, u skladu s ovim tmurnim vremenom (barem kod mene), odlučila sam se za malo tamniju kombinaciju boja. Manikura je zapravo vrlo jednostavna. Prvo sam nokte nalakirala ljubičastim lakom, a nakon toga sam dijagonalno povlačila crne linije. Gornju polovicu nokta nakon toga sam nalakirala crnim lakom. Prstenjak i palac dodatno sam naglasila sa šljokicama. I voila, manikura je gotova. :)





Pravila kod slanja vaših manikura:
a) napišite mi vaše ime i prezime u mailu/poruci
b) vašu sliku objavit ću samo sa vašim imenom, a ako želite da ju objavim pod nekim nadimkom, napišite to u poruci
c) pošto ima 31 tema, molim vas da svaki put napišete ime aktualne teme, dakle, ovaj put pišete STRIPES
d) kao što sam rekla, sve manikure natjecat će se za nagradu pa bih vas molila da na papirić napišete Art of Beauty te sa njim uslikajte svoju manikuru

6 komentari

Write komentari
nail crazy
AUTHOR
8. kolovoza 2014. u 14:51 delete

dobro izgleda, me like :D

Reply
avatar
MajaS
AUTHOR
8. kolovoza 2014. u 16:20 delete

Jos jedna odlicna manikura i izgleda da slicno razmisljamo jer i ja sam napravila kose prugice i u kombinaciji sa sljokicama ;)
I da, bas mi je lijep ovaj ljubicasti lak.

Reply
avatar
Mona Moon
AUTHOR
9. kolovoza 2014. u 17:08 delete

Big like :D Šljokice su odlične :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
11. kolovoza 2014. u 22:28 delete

Hvala draga.. :) Radi se o Maybelline Colorami, ne znam koji broj.. :/ Vidiš, mogla bih zaseban post o njemu, svi ga hvale.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
11. kolovoza 2014. u 22:28 delete

Hvala ti.. :) Nego, di su tvoje manikure? ;)

Reply
avatar