Maybelline Superstay 24H tekući puder

15:40 7 Comments A+ a-

Nakon kratke stanke, vraćam vam se sa recenzijom novog Maybelline tekućeg pudera. Osim tekućeg pudera, u drogerijama iz Superstay 24H linije možete pronaći i puder u kamenu i fiksator. Njih još nisam isprobala, ali svakako namjeravam. Pročitajte u nastavku dojmove o ovom tekućem puderu.

Maybelline kaže:
"Zašto će ti se ovo svidjeti? -Izgleda svježe i postojano do 24h zahvaljujući Micro-Flex tehnologiji. Potrošački test - 102 žene - otporan na znoj, vlagu, i dodir. Besprijekorno prikrivanje tijekom cijeloga dana bez osjećaja maske na licu. "


Puder dolazi u jednostavnoj, staklenoj bočici sa plastičnim čepom koji dobro zatvara i mislim da nema straha od otvaranja u vašoj kozmetičkoj torbici. Sam puder dozira se pomoću pumpice. Ne izlazi previše proizvoda i možete sami kontrolirati koliko proizvoda želite istisnuti.
 

Puder je rjeđe konzistencije, no opet je gušći u odnosu na recimo Affinitone ili Affinimat. Ima vrlo blag, jedva primjetan miris koji vrlo brzo nestane s vašeg lica. Lako se nanosi i razmazuje, a najbolje prekrivanje dobijem kada koristim kist sa gustim, sintetičkim dlačicama. Za cijelo lice potrebne su mi dvije pumpice.
Prekrivanje je po meni srednje do jako, ako puder nadogradite sa još jednim slojem. Preporučam vam da stavite tanji sloj pudera i na mjesta na kojima vam je potrebno dodatno prekrivanje dodate još jedan sloj pudera. Meni osobno odgovara prekrivna moć jer odlično ujednači ten, prekrije mi većinu nedostataka, a onda prema potrebi eventualno stavim još Catrice kamuflažu.
Pohvalila bih njegovu dugotrajnost - na licu sam ga najdulje imala 8 sati i u tom periodu nije oksidirao, istaknuo mi suhe djelove niti mi dodatno zamastio lice. Malo se skinuo s područja nosa, no u tom periodu bila sam poprilično prehlađena, pa svakako treba i to uzeti u obzir. Moram napomenuti kako mi je koža lica trenutno normalna, ali s obzirom da mi nije istaknuo suho područje oko nosa zbog prehlade, mislim da bi odgovarao i suhokošcima, a masnokošcima bih preporučila da za svaki slučaj koriste i puder u prahu/kamenu.

Na sljedećim fotografijama možete vidjeti kako lice izgleda sa i bez pudera. Imam dosta neujednačen ten na okoloočnom području (što na kapcima, što na podočnjacima), a na fotkama se vidi i par bubuljica. Na desnoj fotografiji imam samo jedan sloj pudera te maskaru i olovku za obrve. Moram napomenuti kako sam malo fulala nijansu, što mi se dugo nije desilo. Uzela sam nijansu 020 Cameo koja mi se činila nekako najsvijetlijom i da će odgovarati mom tenu, no ispalo je da će ipak biti bolja u ljetnim mjesecima, pa sada puder miješam sa Catrice Even skin tone puderom u nijansi 005. Ne znam ni sama zašto prilikom kupovine  nisam usporedila ta dva pudera, no što je tu je, bez obzira što je trenutno malo taman, puder mi se zbilja jako sviđa i nadam se da neće razočarati ni u ljetnim mjesecima. Osim toga, dobro dobro će doći i za šminkanje i miksanje nijansi za druge djevojke.


 Na fotografiji ispod možete vidjeti usporedbu nijansi sa Catrice tekućom kamuflažom, Bourjois Radiant reveal korektorom te Vichy Dermablend 3D puderom.


Da sumiram - ako zanemarim činjenicu da sam pogriješila sa nijansom, ovo je zbilja odličan drogerijski puder sa vrlo dobrim prekrivanjem i trajnošću. Moram provjeriti kako se svijetlija nijansa slaže sa mojim tenom, a svakako namjeravam kupiti i fiksator. 
Cijena pudera je ako se ne varam oko 70 kn, a često ga možete naći na akciji po 50 kn. Dolazi u količini od 30 ml, a u našim drogerijama možete birati između 6 nijansi.

Jeste li isprobali ovaj puder ili neki drugi proizvod iz Superstay linije?

7 komentari

Write komentari
dana
AUTHOR
3. travnja 2016. u 18:59 delete

Zelim ga isprobati jer sam naisla na dosta pozitivnih recenzija, ali moram potrositi otvorene :-p
Jel' bila recenzija VD 3D?

Reply
avatar
MajaS
AUTHOR
3. travnja 2016. u 22:14 delete

Prije 2 godine sam imala Maybelline 24 superstay puder ali bocica je bila malo drugacija pa predpostavljam da je ovo neka nova formulacija. Meni je on bio malo pretezak, prekrivanje mu je bilo bas jako i nije se bas najbolje slagao sa mojom masnom kozom. Bio mi je dobar za vecernje izlaske ali za svakodnevni makeup mi je bio ipak malo pretezak. Sada sam mi uzela ovaj novi od Loreala Infallible matte koji mi je savrsen, odusevljena sam s njim. Ovaj Maybelline jako lijepo izgleda na tvojoj kozi.

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
3. travnja 2016. u 22:45 delete

Uh, i meni se trenutno nakupilo par otvorenih, ali potrošit će se.. :) Nije još bila recenzija Dermablenda, ali bude uskoro. ;)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
3. travnja 2016. u 22:50 delete

Da budem iskrena, nisam ni znala da je u ponudi već bio Super stay.. :/ Možda ga nisam primjećivala.. Ovaj zbilja nije težak na licu. Taj L'oreal bih isto htijela isprobati, al ne znam kako bi se slagao s mojom kožom pošto više nije masna (za sada). Mislim da se u posljednje vrijeme u drogerijama jako popravila ponuda pudera i čini mi se da smo napokon i mi počeli dobivati svijetlije nijasne.

Reply
avatar
4. travnja 2016. u 07:53 delete

Ja sam zadovoljna puderom...na licu izgleda prirodno i uz fiksiranje na licu mi izdrži jedno radno vrijeme što je za mene dovoljno..jako dobar puder

Reply
avatar
MajaS
AUTHOR
4. travnja 2016. u 17:08 delete

Ma taj moj Superstay je bio iz Njemacke, Maybelline Jade pa moguce da ga ni nije bilo kod nas. Da, slazem se s tobom da se u zadnje vrijeme popravila ponuda pudera i stalno nam dolaze neki novi. To je super da si svatko moze pronaci ono sto mu najbolje odgovara.

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
4. travnja 2017. u 10:13 delete

Puder je odličan,juče sam ga kupila i trajao mi je na koži ceo dan.Lepo ujednačuje ten,ne primeti se previše
već izgleda prirodno,samo je bitno pogoditi nijansu ;)

Reply
avatar