Aura umjetne trepavice #10

18:25 24 Comments A+ a-

Danas vam tipkam jednu pomalu neuobičajenu recenziju. :) Naime, nedavno sam od Aure dobila nekoliko proizvoda o kojima ću vam tipkati kada vrijeme bude malo pogodnije za fotografiranje jer je  trenutno jednostavno nemoguće uhvatiti mrvicu boje.
Među proizvodima našle su se i umjetne trepavice koje su me zbilja oduševile i morala sam im dati zaseban prostor na blogu. :)


Dobila sam trepavice imena Slightly nightly, broj 10. Trepavice dolaze u zaštitnoj kutiji, a uz njih mi je poslano i prozirno lijepilo koje zbilja odlično drži trepavice.


Ove trepavice su nešto kraće u unutrašnjosti te se prema kraju izdužuju. 


Aurine trepavice su od prirodne dlake.


Dlačice trepavica posložene su po čvorićima, kao što vidite na slici, i nalaze se na prozirnoj, ako se ne varam, silikonskoj trakici. Prilično su savitljive pa se lako stavljaju na kapak. Nisu preguste i dosta prirodno izgledaju, te lijepo definiraju vaše oči.

Kako izgledaju na mojim očima, možete vidjeti na idućim fotografijima. Želim vam se unaprijed ispričati na nešto lošijim fotografijama jer je vrijeme zbilja katastrofa zadnjih tjedan dana, pa su nešto tamnije i nekako mutnjikave. :(







Da sumiram - isprobala sam trepavice sa Ebaya, Ardellice, Catrice, Essence... Ovo su definitivno najudobnije trepavice koje sam nosila.. Naravno, na početku sam osjetila da ih imam, ali brzo sam zaboravila da ih nosim. Lako se stavljaju, a ljepilo je također za svaku pohvalu.

Aura u ponudi ima 10 vrsta trepavica, odnosno, 11 ako računamo parcijalne. Mene su zbilja oduševile i svakako ću kupiti i ostale koje mi se sviđaju. Cijena im je 35 kn i mislim da je ovo najbolji omjer cijene i kvalitete koji možete dobiti. :)

*PR proizvod - sva mišljenja su iskrena i napisana na temelju vlastitog iskustva sa proizvodom

24 komentari

Write komentari
shpeksyy
AUTHOR
19. veljače 2016. u 19:20 delete

Izgledaju preudobno, nit kojom su povezane je skoro pa nevidljiva! Odlicno si ih stavila, bas ti lijepo stoje. Ja jos nisam uzimala nista, ali planovi su veliki :D

Reply
avatar
Qwertzuiop1
AUTHOR
19. veljače 2016. u 20:02 delete

Ove tvoje su predivne, ja sam dobila 09 Miss Naughty koje su, koliko vidim, najdramatičnije, stavljala sam ih već jedno 5 - 6 puta jer nisam nimalo vješta i ne znam ih ni zalijepiti kako treba, pa sam vježbala, a sutra ću ih na duže isprobati. :D

Reply
avatar
Stela Sequin
AUTHOR
19. veljače 2016. u 20:34 delete

Predivne su! Imam 03 koje nisu baš udobne, ali nisam iznenađena s obzirom na gustoću i debelu trakicu kakve inače izbjegavam :)

Reply
avatar
19. veljače 2016. u 21:08 delete

Izgledaju na wish listu idu mi odmah na WL :D

Reply
avatar
MajaS
AUTHOR
19. veljače 2016. u 22:35 delete

Odlicno ti stoje ove trepuse, bas mi se svida kako izgledaju na ocima. Volim ovakve umjetne trepavice koje nisu bas previse dramaticne i ne izgledaju preumjetno.

Reply
avatar
Mystique
AUTHOR
19. veljače 2016. u 23:08 delete

razumijem tvoj problem sa slikama jer imam isti :D kada se bas potrudim da nesto lijepo izgleda jednostavno vrijeme mi ne da da ispoljim sve to :/ trepavice izgledaju lijepo i prirodno, voljela bih da ih imam :D

Reply
avatar
Talisha's Art
AUTHOR
20. veljače 2016. u 00:13 delete

super ti izgledaju trepavice, bas ti pasu :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
20. veljače 2016. u 10:52 delete

Da daaa odlicne su. Ja bas ove kupujem. I lepak je odlican. :))

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
20. veljače 2016. u 11:37 delete

Meni su odlicne i koristila sam ih milion puta! Obozavam!

Reply
avatar
Misha
AUTHOR
20. veljače 2016. u 18:22 delete

Kao apsolutni anti-umjetnik :P ako govorimo o trepavicama, moram priznati da ti ovaj model stoji fenomenalno. I dalje nisam dovoljno radoznala da ih probam nositi duže od par minuta, ali ako jednog dana budem, imam ove na spisku zahvaljujući tvojoj krasnoj recenziji.

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
21. veljače 2016. u 11:13 delete

Hvala Shpeksyy.. :) Ja sam prezadovoljna, svakako namjeravam još par modela probati.. :) Ne znam što se čeka! :D

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
21. veljače 2016. u 11:16 delete

Da, te su jako dramatične... Ja sam se izvježbala na trepavicama s Ebaya, prve koje sam naručila imale su dosta tvrdu i debelu trakicu, nakon toga više ništa nije bilo teško.. :D Preporučam ti da uzmeš neke sa tom prozirnom trakicom, jer je tanka i jako fleksibolna.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
21. veljače 2016. u 11:18 delete

Da, 03,07 i 09 jedine imaju tu debelu trakicu tako da mislim da ću njih preskočiti, ali ću se zato opskrbiti ostalim modelima.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
21. veljače 2016. u 11:25 delete

Trepavice su zbilja divne i toplo ih preporučam.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
21. veljače 2016. u 11:29 delete

Hvala ti.. ^_^ Aura ima samo 3 dramatičnija modela i mislim da bi zbilja umjetno mogli izgledati na očima. Ali zato su ostali predivni.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
21. veljače 2016. u 11:31 delete

Joj, jedva čekam malo sunčeka.. :) Mislim da ću isti dan pofotkati sve što moram.. :D

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
21. veljače 2016. u 11:34 delete

Meni se i 01 i 04 jako sviđaju.. :) Ljepilo me jako iznenadilo, nisam očekivala da toliko čvrsto drži. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
21. veljače 2016. u 11:37 delete

Presretna sam što nam je Aura napokon stigla, ima zbilja divnih proizvoda.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
21. veljače 2016. u 11:39 delete

Draga Misha, pa hvala ti puno.. ^_^ Ne pada mi na pamet nositi ih na dnevnoj bazi, ali volim ih staviti za neki izlazak ili neku posebniju prigodu.. Ove su zbilja laganini za staviti, i velim, jako su udobne za nositi.. :)

Reply
avatar
21. veljače 2016. u 23:27 delete

Trepke ti stoje odlično i izgledaju prirodno. Ja sam nosila umjetne trepavice puno puta, ali ih sama ne znam staviti

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
13. listopada 2016. u 14:30 delete Autor je uklonio komentar.
avatar
Unknown
AUTHOR
13. listopada 2016. u 14:30 delete

Koja je cijena ljepila?

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
13. listopada 2016. u 14:31 delete

Koja je cijena ljepila?

Reply
avatar