Empties #4

11:31 11 Comments A+ a-

Prošlo je nešto manje od dva mjeseca otkako sam napisala posljednji empties post. Ljeti uvijek brzo potrošim proizvode, pa se tako moja vrećica s praznim ambalažama već  pošteno napunila.


Ne znam jeste li primijetili, no u svakom empties postu nalazi se barem jedna Dove tuširalica. :) Obožavam ih i uvijek imam barem jednu u upotrebi. Dove s bademom predivno miriši, ne isušuje i kupit ću ju ponovo u zimskim mjesecima. Druga Dove tuširalica je iz Mousse linije. Sviđa mi se, no ipak ću se rađe držati onih klasičnih Dove tuširalica. Zašto? Ima 200 ml, skuplja je od klasičnih tuširalica, a zbilja se jako brzo troši. Tuširalica je sama po sebi jako kremasta, divnog mirisa, ne isušuje, no treba je puno istisnuti prilikom tuširanja. 
Subrina tuširalica od naranče i cimeta je nešto divno! Savršena je ja Božić.. :D Kremasta, mirisna, ne isušuje.. Zapravo me jako podsjeća na Dove tuširalice, samo što je gotovo upola jaftinija. Baš mi je žao što ih nema kod nas. Sljedeći put kad ću ići u Sloveniju svakako ću opet kupiti.


O Afroditinom šamponu od češnjaka već sam vam pisala OVDJE. Svaki put je spasio moje vlasište kada je bilo isušeno i iziritirano. Preporučam vam. :)
Garnier Fructis - Fruity passion je šampon koji će biti odličan nekome tko nema osjetljivo vlasište poput mene. Jako dobro opere vlasište i nakon njega kosu sam prala svaki četvrti, peti dan, no meni je bio preagresivan i nakon dva, tri pranja njime, vlasište mi se jako isušilo te sam ga morala spašavati nekim blagim šamponom. Iako je zapravo jako dobar šampon, neću ga više kupiti.
Gliss Kur šampone ne volim baš, ali zato regenerator mora biti njihov. :) Volim regeneratore u spreju, najpraktičniji su mi. Ako mi se neda stavljati klasični regenerator ili masku, ili sam u žurbi, uvijek posegnem za regeneratorom u spreju. Ovog puta potrošen je od makadamije i kokosa. Osim što predivno miriši, kosa se lako račešljava i ne masti se.


O Olay maramicama za čišćenje make up-a napisala sam zaseban post. Imala sam ih dugo jer sam ih koristila samo kad sam imala full make-up. Zašto? Pročitajte u postu. :) I da, kupit ću ponovo jer su zbilja jako dobre.
Ne znam kako vi, ali ja obožavam Mixa proizvode. Micelarnu otopinu sam prvu isprobala i tu je započela naša ljubav. :) Pisala sam vam o njoj u ovom POSTU. Potrošila sam ju davno, al nekako mi se ambalaža našla među proizvodima koje ne koristim baš. Ne znam ni sama kako se tamo našla. :)
Kozmo maska za lice od zelene gline mi je jedna od najgorih maski koje sam isprobala. Znam da ju većina blogerica hvali, ali eto, meni jednostavno ne odgovara. Jako mi isušuje lice, a sljedeći dan se obavezno pojavio neki prištić. Cijenovno je jako prihvatljiva i blago vama ako vam odgovara. :)
Skinlite maska za lice - Clear exfoliating gel nanosi se prije same maske. Sadrži sitna zrnca i lice je nakon čišćenja njime baš mekano i glatko. Nakon njega nanosi se vitaminska maska. Kad potrošim zalihu maski koje tranutno imam, svakako ću ovu ponovno kupiti jer mi je lice zbilja divno nakon njenog korištenja. Bila mi je dovoljna za dva korištenja. Može se kupiti u Kozmu za manje od 10 kn. :)


Mirisni dio.. :)
Balein Pink Flame dezić kupila sam jer: a) preeeedivno miriši i pod b) ne sadrži aluminijeve soli. :) U zimskim mjesecima bio mi je i više nego dovoljan, no s toplijim vremenom potražila sam nešto malo "jače". Sasvim solidan dezić za cijenu od  10 kn, a još k tome ne sadrži aluminijeve soli. Možda ću ga opet kupiti kad malo zahladi.
U torbi uvijek imam mini dezić, za hitne slučajeve. :) Balea Sensitive nije ništa posebno, ali može poslužiti ako vam hitno zatreba. :)
Benetton toaletna voda s mirisom breskve od 100 ml gotovo je nepotrošiva. Mislim da sam ju imala tri, četiri godine.. Ako volite voćne mirise sviđat će vam se. Ne znam da li je uopće još ima u ponudi. S obzirom da voćne mirise koristim samo ljeti, to je jedan od razloga što sam ju tako dugo imala. :)


Potrošilo se i nešto dekorative. :) Više se razveselim kada potrošim jedan dekorativni proizvod nego pet preparativnih. :D
Essence 24/7 bazni lak mi je bio zbilja odličan. Prije koja dva mjeseca sam ga tažila, no nisam ga našla, pa sam uzela nešto drugo. Nadam se samo da ga nisu povukli iz prodaje. :/
Avon prozirni tuš sa šljokicama koristila sam za izlaske, kada sam neki normalni svakodnevni look brzo htijela pretvoriti u nešto malo neobičnije, za naglašavanje unutarnjeg kuta oka... Odličan i multifunkcionalni proizvod. Ne znam da li ga još ima za kupiti, ali alternativa je B*pretty šljokičasti tuš iz Bipe. :)
Ovaj no name crveni ruž dobila sam u nekom paketiću s dezićem i gelom za tuširanje kao poklon. Iako je boja predivna, pigmentiran je, samo mi je stajao jer ova crvena meni na žalost nikako ne pristaje.


Našlo se i nešto testerića. Biobaza je kao i svaki put odlična. Nivein regenerator za tijelo od kakaa me se nije dojmio, puno više mi se sviđa običan plavi. Plava tuširalica je odlična, miris plave Nivee me vraća u djetinjstvo.. :) O Firming losionu i nemam neko mišljenje pošto je testerić bio dovoljan za moje potkoljenice. :D Ali, fino miriši.
 

I to bi bilo sve od mojih potrošenih proizvoda. Ako vas nešto dodatno zanima o nekom od proizvoda slobodno pitajte u komentarima. :)

Što ste vi posljednje potrošili? Možda neki od ovih proizvoda?
:*

11 komentari

Write komentari
Anonimno
AUTHOR
3. kolovoza 2014. u 11:59 delete

i sama obožavam Dove gelove za tuširanje, volim ih sve sve,ali najdraži mi je onaj sa shea maslacem
ove iz Mousse linije nisam probala niti jedan, no ako kažeš da su skuplji onda ni neću :D
volim sve na bazi naranče i cimeta u zimskim mjesecima
Gliss Kur regeneratore u spreju stalno kupujem :D
baš me zanimaju ove Olay maramice :D

Reply
avatar
Subrino
AUTHOR
3. kolovoza 2014. u 12:44 delete

Nedavno sam kupio Dove gel s mirisom pistachia i uz njega dobio ovaj Dove sa shea maslacem. Taj Dove sa shea maslacem sam jednom probao, ali me se miris nije nešto dojmio. Kao da mi je nekako teško disati uz taj miris. Da li vi ručno utrljavate šampon na tijelo ili koristite spužvicu pa zapjenite? :)
Ove Subrinine gelove za tuširanje/kosu sam također pikirao i volio bih ih imati u svojoj ponudi. Zbog njih imam i nick Subrino. :D Ako budeš išla za Sloveniju, javi mi obavezno da isprobam njihove proizvode. :) Čudim se da ih nema kod nas. ;)

Reply
avatar
3. kolovoza 2014. u 12:51 delete

Meni je odgovarala kozmo maska,uvijek zaboravim novu kupiti. Dove gelove obozavam,super su.

Reply
avatar
Tina
AUTHOR
3. kolovoza 2014. u 22:14 delete

kod mene u novom kosu je nivein gel za lice, kozmo maska od gline koja me peče vjerovatno zbog roka koji je istekao, balea gel za tuširanje i još nesto :)

Reply
avatar
MakeUpLicious
AUTHOR
4. kolovoza 2014. u 18:46 delete

Taj Dove gel za tuširanje obožavam! Kao i ostale iz te linije. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
6. kolovoza 2014. u 16:18 delete

Ma nema do Dove tuširalica.. :) Joooj, kad će ta zima, jel da? :D Ja sam maramicama jako zadovoljna, i njima mi je najlakše skinuti šminku kad sam full našminkana.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
6. kolovoza 2014. u 16:22 delete

Miris je dosta težak, takve više preferiram zimi, ali meni inače jako fini miriši. :) A, kako kada, obično bez spužvice, a pošto imam onu mrežastu spužvicu, koristim ju kada želim napraviti neku vrstu pilinga. :D Može, budem javila.. Zbilja su odlični i nadam se da će se i kod nas ubrzo naći..

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
6. kolovoza 2014. u 16:27 delete

A blago tebi onda.. Meni na žalost nikako, davala sam joj šanse puno puta, al nismo se našle. Meni su Schaebens iz Mullera najbolje.

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
6. kolovoza 2014. u 16:29 delete

Znači i kod tebe bude brzo post.. :) Super su mi takvi postovi.. :)

Reply
avatar
Roseybelle
AUTHOR
6. kolovoza 2014. u 20:54 delete

Takodjer obozavam Dove od badema a i Gliss Kur sprej iako ga ja nikad nisam ovoliko uspjela potrositi, kad dodje do dna nece mi sprica raditi vise haha :) lijepo je ovakve postove citati jer onda znas da je netko stvarno volio proizvod kad ga je potrosio do kraja, to mi je sigurnije nego favoriti :)

Reply
avatar