Catrice - All matt plus puder

18:41 26 Comments A+ a-

"Savršena osnova za sezonski izgled: mat ten. All Matt Plus - Shine Control Tekući Puder kontrolira neželjeni sjaj - cijeli dan. Svilenkasta tekstura, koja je bez ulja, nudi odličnu prekrivenost kako bi malene nesavršenosti kože nestale. U isto vrijeme, lagano reflektirajući pigmenti osiguravaju svilenkasti mat i besprijekoran završetak - bez efekta maske. dermatološki testirano. Idealan u kombinaciji sa All Matt Plus - Shine Control Puderom."  riječi su kojima je Catrice opisao All matt plus puder. Dugo vremena sam koristila Maybelline Affinitone i mislila da je odličan, no ovaj ga je svrgnuo s trona i u kratkom vremenu postao mi najdraži puder. Koje su karakteristike ovog pudera, daje li zbilja mat efekt? Pročitajte u nastavku... :)


Prvo bih vam rekla par informacija o ambalaži. Meni osobno jako se sviđa - bočica je od matiranog stakla, a sam puder se dozira kroz pumpicu. Jedna i pol dovoljna mi je za cijelo lice. Poklopac je jednostavan, crn, i ono najvažnije, dobro zatvori proizvod.


Puder ima jedva primjetan miris, nije neugodan, ali ne mogu reći ni da super miriši.. Zapravo je više neutralan. Dosta je gust i najbolji efekt daje kada se nanosi prstima ili plosnatim kistom za nanošenje pudera. Ne bih vam preporučila da ga nanosite bockalicama i drugim kistovima jer upiju previše proizvoda, a ne daju nikakav efekt.


Prekrivanje je srednje i može se nadograditi, što ćete vidjeti i na fotografijama.U prosjeku sam ga imala na licu oko 6,7 sati i nije mi skliznuo niti se uvlačio u borice, a nije sklon ni oksidiranju. Ovaj puder morao bi biti mat, no, moram priznati da nije tako. Jako je kremast i gust i na početku je mat, ali s vremenom finiš postaje dewy (ne mastan). Ja imam mješovitu kožu i odgovara mi to, no mislim da masnokošcima ipak ne bi bio najidealnije rješenje.

Dolazimo do prekrivanja. :)
Molim vas da za veću fotografiju kliknete na nju. I zbilja ne znam zašto se to događa, kad uploadam fotke na Blogger, izblura mi ih.. Ovo mi se već 3.put dogodilo sad. Najviše se primijeti na zadnjoj slici.. Baš mi je žao zbog toga, probala sam nekoliko puta staviti slike i svaki put isto. :(

No, svejedno, mislim da se na prvoj slici gdje nemam ništa na licu vide prištići na bradi i crvenilo. S jednim slojem pudera lijepo se izjednači ten, no nepravilnosti su još vidljive. Na njih sam još dodatno prstima utapkala puder. Na licu nemam ništa osim pudera na posljednje dvije slike.

Sastojci   

Jako sam zadovoljna ovim puderom i prekrivanjem koje mi pruža. Nije mi izazvao nikakve nepravilnosti na licu. Posebno mi je drago što sam napokon našla nijansu koja mi odlično paše (010 Light Beige). Catrice je sada uveo još jednu svijetlu nijansu, pa ih je trenutno pet u ponudi. 
Cijena mu je 54.90 kn za 30 ml i mora se potrošiti unutar godine dana nakon što se otvori. 
Mislim da će vam se ovaj puder svidjeti ako niste masnokožac. :)

Jeste li isprobale ovaj puder? Koji su vam Catrice proizvodi najdraži?

26 komentari

Write komentari
Misha
AUTHOR
27. kolovoza 2014. u 18:57 delete

Pre svega- odličan template, nekako baš prija oku :)
Nisam svraćala pre, al nadoknadiću propušteno.
Probala sam puder, inače imam mešovitu kožu, no meni se nije dojmio koliko prethodna verzija... ne sećam se imena, ali znam da je bočica bila identična.
Nekako se sva zapackam.
Možda moj primerak nije baš najsrećniji, ko zna.
Al' mi je drago da se tebi dopada :)

Reply
avatar
MajaS
AUTHOR
27. kolovoza 2014. u 19:26 delete

Prvo moram reci da mi se bas svida novi izgled bloga. Jedino sto mi ga na tabletu malo cudno prikazuje, bude mi sve skroz sitno pa prvo moram razvuci sliku da mogu procitati. Meni osobno to nije nikakav problem ali tek toliko da znas jer prije nije bilo tako.
Sto se tice pudera moram se sloziti sa svime sto si napisala. Ja sam potrosila jednu bocicu i od onda se dvoumim da li da ga ponovo kupim ili ne. Vec sam ti komentirala na jednom postu, svida mi se kako prekriva, nijansa mi je savrsena, jako lijepo izgleda na licu.... Ali meni s obzirom da imam masnu kozu je jako zao sto nije bas matirajuci. Relativno brzo se pocnem sjajiti s njim, bez obzira sto stavim jos i matirajuci puder u prahu ili fiksator, uvijek ist stvar :/ Bas steta.

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
27. kolovoza 2014. u 19:33 delete

Bas sam ga kupila pre neki dan i uskoro cu i ja napraviti recenziju o njemu, jer me je bas prijatno iznenadio. Slazem se da je miris blago čudan ali nista sto smeta i brzo se izgubi. Fino prekriva i traje satima na licu. Za tu cenu, zaista je jako dobar. Ja imam kombinovanu kozu (T zona sklona sijanju) i odgovara mi. :)

Reply
avatar
Lendoxia
AUTHOR
27. kolovoza 2014. u 20:25 delete

taman sam neki dan potrosila prvu bocicu, super mi je puder definitivno ga imam namjeru kupit ponovno :D

Reply
avatar
27. kolovoza 2014. u 22:12 delete

ja imam mješovitu do masnu kožu i meni je ovo naj puder ikad! :)
bila sam presretna kad sam ga otkrila, nije bilo nikakvog testiranja nego sam bila na šminkanju i nosila taj puder na neki event, preživio je sve.... tekstura ni jednog pudera do sada mi nije odgovarala kao kod ovoga. koristimo istu nijansu btw :)
ja ga koristim preko catrice prime and fine baze (one u kutijici) da se pore manje vide. nadam se da ga nikad neće povući iz prodaje :))
koristi ga i frendica sa normalnom do suhom kožom i njoj je isto naj puder

Reply
avatar
27. kolovoza 2014. u 22:35 delete

Isprobala sam taj puder i tekstura mi je super, sviđa mi se prekrivanje, kako izgleda na licu, finish, sve, ali mi je na žalost nijansa mrvicu pretamna i prežuta. :(

I ne mogu se nagledat tvoje kose koliko mi je prekrasna boja :D

Reply
avatar
nail crazy
AUTHOR
27. kolovoza 2014. u 23:42 delete

sviđa mi se novi, pročišćeni izgled bloga :D
i ja sam se prebacila na ovaj puder, nakon što su izbacili 'ultimate moisture' iz ponude... nije loš, jedva čekam da pošteno zahladi pa da počnem s nošenjem pudera, jer ljeti ništa na licu ne podnosim, muka mi je što moram iti spf kremu staviti ;)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
28. kolovoza 2014. u 10:54 delete

Odlično izgleda na koži, mislim da ti taman da prekrivanja koliko trebaš, a opet izgleda prirodno. I sve pohvale za dobar izbor nijansi za nas svjetlopute, a kako u komentarima čitam da odgovara i onima sa suhom kožom moram ga zapamtiti, tko zna kad bi mi moglo zavrtjeti da se ponovno okušam u nošenju tekućeg pudera :)

Reply
avatar
28. kolovoza 2014. u 13:58 delete

Nisam probala Catrice pudere, ali ću ovaj def imati na umu kad mi neki novi zatreba :)

Reply
avatar
Talisha's Art
AUTHOR
28. kolovoza 2014. u 15:52 delete

odlicno ti se stopi na licu. citala sam puno pozitivnih stvari o njemu i definitivno cu ga kupiti nekom prilikom :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
1. rujna 2014. u 19:42 delete

Hvala ti, ni sama ne znam koliko sam različitih templatea stavila, al jednostavno mi nisu sjeli..Sad sam napokon zadovoljna.. :)

Prošlu verziju nisam isprobala, možda su ju preformulirali pa bi ti sad odgovarao.. Meni jako odgovara.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
1. rujna 2014. u 19:44 delete

Hvala.. :) Hmmm...ne znam zašto.. :/ Al, hvala na info.
Ja se ne zasjajim, već mi bude baš onako lijepi dewy finiš, a to mi se sviđa.. :) Baš šteta što ti sjaj izbije.. :(

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
1. rujna 2014. u 19:46 delete

Baš mi je drago dok čitateljice imaju isto mišljenje, tako su i ostale sigurnije u djelovanje nekog proizvoda.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
1. rujna 2014. u 19:48 delete

I ja ću ponoviti kupnju.. :)Napokon nešto i za nas svijetlopute.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
1. rujna 2014. u 19:50 delete

I ja se nadam da ga neće povući iz prodaje..ili, preformulirati.. :O Vidiš, tu bazu nisam isprobala, ja koristim Baleinu, uljubičastoj tubici i mogu reći da sam jako zadovoljna.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
1. rujna 2014. u 19:52 delete

Koristiš ovu nijansu ili? Jer, koliko sam vidjela, sad su uveli još jednu nijansu koja bi trebala biti rozog podtona, pa pogledaj.. :) Možda bude dobra nijansa.. :)

I, hvala na komplimentu za kosu.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
1. rujna 2014. u 19:54 delete

Hvala Žana, i ja sam napokon zadovoljna izgledom.. :)
Joj, i ja se veselim malo nižim temperaturama.. No, ni vrućine me nisu spriječile da ga barem na večer stvaim malo, odmah odmornije izgledam.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
1. rujna 2014. u 19:58 delete

Da se nadograditi pa nema straha od "žbuke" i cakey izgleda.. :) Ne znam kakav je na suhom licu, al ako čitateljice kažu da je super, onda sigurno je.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
1. rujna 2014. u 19:58 delete

Svakako ga uzmi u obzir, vidiš da su i ostale cure zadovoljne.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
1. rujna 2014. u 19:59 delete

Odličan je i toplo ga preporučam.. :)

Reply
avatar
Aneta
AUTHOR
13. siječnja 2017. u 19:42 delete

Danas sam kupila taj puder(ako je to taj- po bocici bih rekla da je), ali nema pumpicu.
Prvi puta sam uzela ovaj puder, nisam ga prije koristila i nadam se da ce mi biti ok.
Uzela sam najsvjetliju nijansu koja je bila u Bipi- 010 😄

Reply
avatar
Aneta
AUTHOR
13. siječnja 2017. u 19:46 delete

OMG 😂😂 A jesam bedasta hahah
Ja odvrtala bocicu a trebalo je podici poklopac haha
Ajme meni..
Eto dokaza da ga prvi puta imam 😂😂😂

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
13. siječnja 2017. u 20:13 delete

Joj, jako volim taj puder.. Mojoj koži baš odgovara, prekriva dobro, a opet izgleda prirodno.. :) I ajmeee, kako mi je kosa bila tu kratka! :O

Reply
avatar
Aneta
AUTHOR
13. siječnja 2017. u 20:15 delete

A ja trazila recenzije i izbacilo mi njih par i među njima tvoja. 😉
Kupila sam puder na blef, pa moram sad vidjeti kakav je xD

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
13. siječnja 2017. u 20:16 delete

I ajme groznih obrva... :D

Reply
avatar
Aneta
AUTHOR
13. siječnja 2017. u 20:50 delete

A gle je..
Pa to je bilo prije 2 i pol godine. 😛

Reply
avatar