Maybelline Diamond glow Eyestudio - 01 Purple drama

23:08 21 Comments A+ a-

Dugo na blogu nije bilo recenzije dekorativnog proizvoda. Zapravo, nisam previše ni kupovala dekorativnu kozmetiku u posljednje vrijeme, osim onoga što mi je zbilja bilo potrebno, kao npr. tuš, korektor i sl.

Ova paletica je rođendanski poklon, možete zamisliti koliko sam se obradovala ovakvom poklonu. :)

Radi se o predivnoj paletici pogodnoj za nježne dnevne, ali i nešto dramatičnije lookove.
Kao što naslov posta kaže, radi se o Maybelline paletici iz Diamond glow eyestudio linije u nijansi Purple drama.


 Paletica je jednostavnog dizajna i od čvrste plastike. Ne otvara se lako pa se ne morate bojati da će vam se paletica otvori prilikom transporta i sjenila se uništiti.
Na stražnjoj strani se nalazi naljepnica sa nekim osnovnim podacima te jedan prijedlog kako koristiti sjenila. 


 Unutar paletice dobije se i aplikator koji ja osobno ne koristim, pa vam ne mogu reći služi li svrsi.


Sviđa mi se ovaj asimetričan oblik sjenila. :)


Swatch je rađen bez baze i sa plosnatim kistom.

Najsvijetlije sjenilo je najmanje pigmentirano, no, meni osobno ne smeta jer je savršeno kao highlighter. :)
Ostala sjenila su dobro pigmentirana, a sa bazom se pigmentacija pojačava, naročito trećem po redu sjenilu. Sva sjenila su inače sedefasta, iako na slici možda izgleda kao da sadrže shimmer.
Sjenila su baš mekana i lako se pokupe kistom. Prilikom nanošenja primijetila sam da se zadnja dva sjenila malo truse, no ništa stašno. Trajnost im je odlična, nisu se pomaknula sa kapka ni nakon gotovo cijelog dana.


Sjećate se onog prijedloga sa naljepnice? Napravila sam look prema "uputstvima". :) Sjenila su također nanesena bez baze.


Na paletici ne piše o koliko se grama radi, no za nju ćete morati izdvojiti 65 kn, par lipica manje. :) Rok trajanja joj je 24 mjeseca od otvaranja.
Sve u svemu, jako sam zadovoljna paleticom, volim ju koristiti kad se malo želim maknuti od mojih neutralnih look-ova.

Kako vam se sviđa paletica? Jeste li ju možda isprobale (ili neku od drugih kombinacija boja)? 


21 komentari

Write komentari
20. kolovoza 2014. u 00:13 delete

Uglavnom koristim ljubičastu boju kada sam "hrabra" jer se stvarno rijetko odmičem od neutralnih boja na očima. Paletica je stvarno fina, a zadnja nijansa je baš posebna :)

Reply
avatar
Tata
AUTHOR
20. kolovoza 2014. u 00:53 delete

Imam i ja bas ovu senku i zadovoljna sam

Reply
avatar
MajaS
AUTHOR
20. kolovoza 2014. u 09:20 delete

Paleta je lijepa i sjenila su stvarno dobro pigmentirana. Ja ipak najvise volim koristiti zemljane tonove kada su sjenila u pitanju no ponekad stavim i neko malo zivlje boje. A onda mi jedino ljubicasta (koja je moja najdraza boja) sjenila dolazi u obzir jer ne volim plava, zelena...Zapravo ove dvije svijetle nijanse mi se jako svidaju i mislim da bi se lijepo mogle kombinirati i s bilo kojom bojom. I da, bas ti je dobar ovaj look sto si napravila.

Reply
avatar
20. kolovoza 2014. u 13:10 delete

Predivne bolje,volim ljubičaste tonove. Treća po redu boja mi je superrrrrr,divota :D

Reply
avatar
Anonimno
AUTHOR
20. kolovoza 2014. u 14:44 delete

Imam ovu paletu vec par godina,divna mi je,svetlo-roze sam prvu potrosila:) Sto se opisa senki tice-u svemu se slazem sa tobom:) Kristina

Reply
avatar
20. kolovoza 2014. u 17:18 delete

Ajme koje divne boje. Obožavam ljubičastu :) Super ti stoji ovakav look.

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
21. kolovoza 2014. u 10:14 delete

Predobro ti stoji ljubičasto, baš mi je drago da si se malo maknula od neutralnih tonova, na tvoje zelene oči, savršeno! :)

Reply
avatar
Anonimno
AUTHOR
21. kolovoza 2014. u 12:10 delete

Imam i ja ovu paletu sjenila, uspjela sam je nabaviti u Bipi na akciji - 30%;) Najčešća kombinacija mi je 1 i 3 sjenilo. Sa bazom baš dugo potraju.
Look ti je predobar ;) :)

Diana

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
21. kolovoza 2014. u 12:33 delete

Je, divna je paletica. Ja se isto većinom držim neutralnoga, no nekad je dobro napraviti i nešto za promjenu.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
21. kolovoza 2014. u 12:36 delete

Ja razmišljam da nabavim još neku.. Baš mi se svidjela.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
21. kolovoza 2014. u 12:38 delete

I ja se najčešće držim neutralnoga, no zato volim naglasiti usne.. :) Slažem se, prve dvije nisu prenapadne i super bi bile u kombinaciji sa nekim zemljanim sjenilom..
Hvala ti.. :)

Reply
avatar
21. kolovoza 2014. u 12:39 delete

Odlično ti stoje sjenila prema tvojim zelenim očima

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
21. kolovoza 2014. u 12:40 delete

Divna je paletica... :) Sada napokon malo češće koristim sjenila u bojama.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
21. kolovoza 2014. u 12:43 delete

Baš mi je drago što je i tebi dobra.. :) Meni je ovo prvi susret sa Maybelline sjenilima i baš sam se ugodno iznenadila..

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
21. kolovoza 2014. u 12:46 delete

Hvala draga moja Mikka, baš mi je lijepo čuti ovakav kompliment od nekoga tko rastura sa bojama.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
21. kolovoza 2014. u 12:48 delete

Vidiš, vidiš, ta kombinacija mi baš dobro zvuči, svakako ću ju napraviti.. :) I, hvala puno.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
21. kolovoza 2014. u 12:49 delete

Hvala Marijana.. :) Eto, napokon sam se malo maknula od svoje neutralne zone.. :)

Reply
avatar
Roseybelle
AUTHOR
22. kolovoza 2014. u 13:01 delete

Super ti stoje ove nijanse, slazem se sa svima :D jako lijepo isticu boju ociju. I super pigmentacija s obzirom da nemaju podloge!

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
24. kolovoza 2014. u 09:23 delete

Hvala ti.. :) Odlična su sjenila, a efekt koji se dobije sa vlažnim kistom...nešto predivno.. :)

Reply
avatar
Tata
AUTHOR
25. kolovoza 2014. u 21:45 delete

To ti nije lose,imaju razne boje.mislim da imaju neku plavu,brao i zelenu ja kada sam je uzela bile su po 10e a kod nas imas sada do 900dinara.

Reply
avatar