Još kistova? Dojmovi?

21:30 7 Comments A+ a-

Novi mjesec (točnije - sredina mjeseca) i nove stvari! :) Ovaj, odnosno, prošli mjesec naručila sam samo stvari sa Zafula, a taman u tom periodu i na Zafulu su se pojavili kistovi. Naravno da nisam mogla odoljeti i morala sam ih ubaciti u košaricu. :) Odlučila sam uzeti set kistova za oči, s time da sam gledala da sadrži preciznije kistove za blendanje kojih mi fali u kolekciji.

 
Set koji sam naručila sadrži 12 kistova. Drška je od plastike boje breskve, sa metalnim rose gold dijelom. Dlačice su kod svih kistova izrazito mekane i nježne, garantiram vam da vas neće grebati.
Podijelila sam kistove u tri skupine, pa ću vam o svakom od njih natipkati par riječi. 

U prvoj skupini su kist za nanošenje eyelinera i dva kosa kista. Kist za eyeliner je tanak, čvrst i zbilja se lako njime može povući tanka i precizna linija. Manji kosi kist na žalost je predebeli za nanošenje eyelinera, ali je savršen za popunjavanje obrva. Većem kosom kistu još nisam pronašla svrhu jer se ne može koristiti za eyeliner, ali ne mogu ga koristiti ni na obrvama. Mogle bi ga koristiti eventualno djevojke koje imaju deblje i gušće obrve.
U sljedećoj su skupini kistovi za nanošenje sjenila. Prva tri kista su više fluffy, no imaju guste dlačice, odlično pokupe pigment i slobodno mogu reći da su mi u kratkom vremenu postali jedni od najdražih kistova za nanošenje sjenila. Posljednji kist, plosnati, ne funkcionira dobro s praškastim proizvodima, ali se pokazao dobrim za nanošenje MNY Color Tattooa na kapak. 
Dolazimo do posljednje skupine, zbog koje sam ustvari i naručila ovaj set - precizni kistovi za blendanje. Prva četiri kista (sa bijelim dlačicama) imaju jako mekane, no ne previše savitljive dlačice, idealne za blendanje proizvoda. Prvi kist mi je osobno preuzak za pregib, ali ću ga koristiti za blendanje sjenila na donjem kapku. Ostali kistovi za blendanje se odlično ponašaju u pregibu kapka, svi ispunjavaju svrhu za koju sam ih htijela namijeniti. Dakle, ako želite dodati tamnije sjenilo u pregib oka, bez da pretjerate, samo kako biste dodali još dubine oku - ovi kistovi super rade posao! :) Posljednji kist je po meni beskoristan za oči, pa ću ga najvjerojatnije koristiti za korektor.

Konačni dojam? Ovaj put sam baš pogodila s kvalitetom kistova za oči - mekani su, ne grebu, nakon pranja je izašlo par dlačica iz najvećeg kista za nanošenje sjenila, dok ih ostali uopće nisu ispuštali. Po meni su u setu nepotrebni najveći kosi kist i šiljasti kist.
Možete ih naručiti OVDJE, no uzmite si još neku sitnicu (barem imate dovoljno recenzija na mom blogu o stvarima sa Zafula) kako biste prošli 30$ i imali Free shipping. :)

Koji su vam najdraži kistovi za oči? Koji vam se nisu svidjeli, odnosno, s kojima ste pogriješili kod kupovine?

7 komentari

Write komentari
MajaS
AUTHOR
17. siječnja 2017. u 17:25 delete

Kistovi izgledaju lijepo i po meni kistova za oci nikad previse. Ja ih stvarno imam svakakvih, od pojedinacnih do ovako nekih setova, od skupljih do jeftinih sa ebaya. Bas mi se i neda svako malo prati te sitne kistove pa ih zato volim imati vise.

Reply
avatar
17. siječnja 2017. u 19:25 delete

Joj, ja sam postala ovisnik o kistovima. Staalno naručujem nove :D Evo baš čekam paketić Jessup kistova.
Ovi kistovi izgledaju divno! :)

Reply
avatar
17. siječnja 2017. u 19:56 delete

Kistovi izgledaju predivno! Ovi za blendanje su bas ono sto trazim. Izgledjau kao kopija Zoeva seta. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
17. siječnja 2017. u 21:25 delete

Ista stvar i kod mene.. :) Prije sam ih baš voljela prati, ali sada mi je to postalo malo zamorno.. S kistovima za lice baš i nemam tolikih problema jer u posljednje vrijeme najčešće stavljam CC kremu, a nju mi je ipak draže nanositi prstima. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
17. siječnja 2017. u 21:26 delete

I ja sam malo pretjerala s njima u posljednje vrijeme. :) No, ipak ih sve stignem koristiti.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
17. siječnja 2017. u 21:27 delete

Ako trebaš preciznije kistove za blendanje, uzmi ih u obzir. Nisu skupi, a stvarno su jako dobri. :)

Reply
avatar
18. siječnja 2017. u 16:54 delete

Eto i ja sam se upustila se u kupnju jeftinijih kistova, dajem im drugu priliku....taman mi jučer stigao Set od 20 kom, u pitanju su Jusuph kistovi..za sada su ok...
Imala sam prije neke kopije i jeftinije kistove al su mi svi popucali...ili bi dlake ispale ili bi se dlake odvojile od drške.. Hehehe....
Sad da vidimo ove na djelu..

Reply
avatar