Hello RETRO!

19:58 4 Comments A+ a-

Ove sezone baršun/pliš postao je veliki hit. Moram priznati da me na početku nije privlačio previše, naročito majice ili haljine. Osobno, nisam baš osoba koja previše prati modu, uvijek nosim i kupujem ono što se meni sviđa, bez obzira da li je to sada u trendu ili je bilo prije 5 godina. No, kada sam vidjela plisirane midi suknje nisam im mogla odoljeti i morala sam naručiti jednu. Osobno volim plisirani uzorak, kao i ovaj model suknji, tako da sam se samo morala odlučiti za boju, što nije bilo jednostavno. :)


Suknja je jako kvalitetna, od debelog materijala i podstavljena, uopće se ne gužva, lijepo pada i topla je. Ja sam ju kombinirala sa jednostavnom crnom majicom (ustvari je to kratka, uska haljinica iz H&M-a koju nisam nikad nosila samostalno, već ju najčešće kombiniram sa suknjama).

 


Suknja sa strane ima cif, a s unutarnje strane je i gumbić za dodatnu sigurnost. :) Totalno je retro i ženstvena, lijepo naglasi struk i mislim da se može super iskombinirati i na košuljice te na balerinke ili gležnjače. Mjere su točne, pa prije narudžbe izmjerite struk. Materijal dopušta maksimalno jedan cm više u struku jer nije rastezljiv.

Moram priznati da mi je ova narudžba bila jedna od najdražih, ali i najkvalitetnijih. Jedva čekam da vam pokažem i ostale stvari. :)
Link za naručiti je OVDJE.

Imate li koju plišanu stvar u ormaru? Sviđa li vam se ovaj trend?

4 komentari

Write komentari
MajaS
AUTHOR
15. siječnja 2017. u 22:53 delete

Nisam niti ja bas nesto luda za plisom ali moram priznati da tebi ova suknja odlicno stoji. Ali zato volim cipku i odmah mi je zapela za oko ova tvoja majica/haljina, bas mi se jako svida :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
17. siječnja 2017. u 21:34 delete

Joj, ta haljina je bila impulzivna kupnja prije 2 godine, sreća pa nije bila skupa.. :D

Reply
avatar
Vanja
AUTHOR
19. siječnja 2017. u 19:38 delete

Jao super..preslatka mi je suknjica i dobro ti stoji :)

Reply
avatar