W is for winter, W is for white

20:39 8 Comments A+ a-

Kada sam vam pokazala zelenu plišanu suknju koja mi je stigla za Zafula (OVDJE), rekla sam vam da mi je ovo definitivno jedna od najdražih narudžbi jer su mi stvari apsolutno predivne, odgovaraju mi došlovno na milimetar, a materijal je zbilja vrhunske kvalitete - suknja je čvrsta, debela, a opet lijepo pada niz tijelo. S druge strane, veste, puloveri, kako god želite, od punog su materijala, debeli, mekani i topli.

Bijeli pulover me jako iznenadio kvalitetom jer sam očekivala da će materijal biti puno tanji. Privukao me zbog uzorka i jer se čini nešto elegantnijim. Pulover je jako gusto tkan i zbilja je težak, a i topao.
 
S obzirom da je univerzalne veličine, dobro provjerite mjere na stranici. Link za naručiti je OVDJE.

Za sljedeću vestu odlučila sam se jer je skroz neobična i iako je ovaj zavrnuti dio zapravo stražnja strana, meni se nekako više sviđa nositi ga na prednjoj strani. :D Uglavnom, izgleda dobro na oba načina. :) Izrazito je mekana, topla i jako ugodna za nošenje. Žao mi je što mi još nije stigla jedna karirana košuljica jer sam ih planirala zajedno iskombinirati i pokazati vam ih.
 Također je univerzalne veličine, pa vam opet preporučam da dobro provjerite mjere. Rukavi su nešto dulji i opušteniji, malo oversized. Link za naručiti je OVDJE.


Ako planirate naručivati nešto od odjeće u skorije vrijeme svakako uzmite u obzir i ove stvari. :) Zbilja su vrlo kvalitetne, a i tople, pa su savršene za ovo ledeno doba. Ovo je fotografirano na -10, smrzla sam se, ali barem vam mogu reći da se bijeli pulover pokazao toplijim... :D


8 komentari

Write komentari
17. siječnja 2017. u 21:04 delete

Ajme bijeli pulover mi je predivan <3

Reply
avatar
Aneta
AUTHOR
17. siječnja 2017. u 21:06 delete

Ovaj crveni pulover/vesta je bas fora. Sviđa mi se zbog neobicnog izgleda!

Reply
avatar
Anonimno
AUTHOR
17. siječnja 2017. u 21:10 delete

Je li riječ o PR proizvodu ili? Vidim, stalno nešto sa te stranice objavljuješ, ali nigdje ne piše je li PR...

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
17. siječnja 2017. u 21:12 delete

Je, baš mi je drago što sam ga naručila.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
17. siječnja 2017. u 21:13 delete

Zato sam ga i ja odlučila naručiti... :) I baš je mekan i ugodan za nošenje.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
17. siječnja 2017. u 21:20 delete

Da, imam suradnju sa Zaful stranicom, što sam napomenula odmah kada sam ostvarila tu suradnju, a i u kasnijim postovima i kao još nekoliko blogerica imam priliku naručiti nešto sa te stranice. Hvala što si mi skrenula pažnju na to, s obzirom da sam već napisala da se radi o suradnji, nisam to kasnije navodila. Bez obzira bila suradnja ili ne, držim se svog mišljenja, i ako mi nešto nije došlo kako treba ili treba na nešto obratiti pažnju, to sam i napisala. Mjesečno objavim 2,3 članka, kada mi paket stigne, dok se ostatak vremena držim beauty tema. :)

Reply
avatar
MajaS
AUTHOR
17. siječnja 2017. u 21:42 delete

Ja po ovoj zimi i minusima najvise volim nositi debele, tople veste, pulovere, tunike... Oba mi se svidaju, bijeli je bas sladak a bordo je neobican.

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
17. veljače 2017. u 10:47 delete

I ja se isto uvijek zabundam. :) Još kad nabacim dvometarski šal sa kapuljačom... Doslovno mi se samo oči vide.. :)

Reply
avatar