Empties #1/2017. + video

20:53 5 Comments A+ a-

Vrijeme je za prvi ovogodišnji empties post. Nakupilo se dosta proizvoda, a otkada sam pofotkala ove proizvode već se nakupilo nekoliko novih praznih ambalaža što me baš veseli. To je znak da koristim proizvode u svojoj kolekciji i da ih ne nakupljam. :)
Pa, krenimo redom!
 Adria SPA ulje za masažu odličan je proizvod ako ste ljubitelj masaže. Ja nisam, pa je ovo potrošio dragi, a ja vam mogu o ovom proizvodu reći da divno miriši i ako koristite ulja za masažu slobodno isprobajte i ovo. :)
Afroditini gelovi za tuširanje su odlični, a Secret garden linija ima posebno fine mirise. Dusch das gel za tuširanje ima pomalo muški miris, meni osobno to ne smeta jer volim takve mirise koristiti nakon pojačane tjelesne aktivnosti. :) No da me nešto posebno oduševio - nije, tako da ovaj sigurno neću više kupiti.
Ulolin piling od lavande, ružmarina i maslinovog ulja je divan proizvod koji me jako podsjeća na meni najdraži Caudalie piling od koštica grožđa, samo što je ovaj nekih 3x jeftiniji. :)
Afroditin mousse s mirisom jagode prefino miriši, poželite ga pojesti. Osim toga, brzo se upija, dobro njeguje kožu i ako ste vlasnik normalne kože tijela toplo vam preporučam ovaj proizvod. Njegova recenzija je OVDJE.
Dove dezić s mirisom krastavca i zelenog čaja divno miriši i ima moje tople preporuke.
Tu su i dva losiona za tijelo putnih pakiranja - Aveo je nešto rjeđi, brzo se upija, ali ne njeguje baš, a Balea Urea vam ne bih preporučila jer se predugo upija, dosta je mastan, ali opet mu njega nije najjača strana.
 Ulola Anti spot krema za ruke nije nešto što bih vam preporučila jer ima grozan miris, dosta je skupa i smatram da za nižu cijenu u drogerijama možete naći puno bolje kreme.
Baleina univerzalna krema nije spektakularna, ali je za u torbu sasvim solidan proizvod.
Nuke Reve de Miel krema za ruke je dobra, ali smatram da je ipak malo previše razvikana.
Ne koristim često vlažne maramice za skidanje šminke, ali volim ih imati kraj sebe kada radim nekakav look za blog, swatcheve i sl. Huggies vlažne maramice kupila sam prvenstveno zbog dizajna, ali ovo su definitivno najgore vlažne maramice koje sam ikad isprobala. Krute su, trgaju se i ništa ne rade.
Matrix Biolage našao je u favoritima za 2016. godinu, odličan je proizvod, a recenziju možete pročitati OVDJE.
Avon Advance techniques sprejem za sjaj kose bila sam zadovoljna i mislim da ću nekad ponoviti kupovinu. Fino miriši, ne masti dodatno kosu i daje baš zdravi sjaj kosi.
Ebelin odstranjivač laka za nokte bio mi je u redu, ali ni jedan nije kao zeleni Aveo koji se više ne može pronaći u Mulleru. :(
Olival tonik za lice mi je najdraži, s razlogom se našao u favoritima 2016. godine. Recenzija je OVDJE.
Nikel krema s čajevcem također mi se jako svidjela, držala mi je lice pod kontrolom i skratila period oporavka od akni i prištića.
Olival krema za lice sa SPF 30 je super kremica, još je ima malo, ali sam ju odlučila baciti jer ovo ljeto više neće biti dobra zbog roka trajanja.
CV trakice za uklanjanje mitesera s nosa ne rade apsolutno ništa, pa ih slobodno preskočite.
Schaebens njegujuću masku za lice koristila sam već puno puta i sigurno će se i dalje naći u emptiesima. :) Za razliku od nje CV maska za čišćenje lica s nekim bobicama i aktivnim ugljenom nije mi se uopće svidjela.
Ima tu i par Biobazinih testera na koje sam zaboravila pa im je istekao rok trajanja.
Dekorativa je šećer na kraju. :)
Bell matirajući puder nije mi odgovarao kada sam imala masnu kožu jer sam se jako brzo zasjajila. Sada kada imam normalnu kožu je ok, ali sigurno ga neću ponovo kupiti.
Rumenilo je iz nekog seta koji je mama dobila, a kako mi se jako svidjelo, prisvojila sam ga. :) Jako je pigmentirano i lijepo izgleda, no imam ga dosta dugo pa je vrijeme da se podravimo. Essence mini sjajila, Estee Lauder sjajilo, no name olovka za usne te Avon kremasto sjenilo također imam dosta dugo pa ih zato bacam.
Rimmel Apocalips u nijansi Aurora skoro sam do kraja potrošila, jako dobar ruž i predivna nijansa.
Essence lak s efektom izbjeljivanja nije bio ništa posebno, pa ga neću više kupovati, Maybelline Dr. Rescue bazni lak mi je zbilja dobar i sigurno ću ga opet kupiti. Uspijela sam potrošiti i jedan Essence lak sa šljokicama. :)
I za kraj, meni jako drag parfem - Mexx Fly high. Divan miris cvjetnih nota! Mislim da ga nema u prodaji već 2 godine, pa sam ga zato i jako štedljivo koristila. :(

I još jedna stvar za kraj! :)
Naime, pokrenula sam i Youtube kanal, a upravo je video o potrošenim proizvoda bio prvi. :) Nije neka kvaliteta, trema je velika, pa se nadam da mi nećete previše zamjerati. :) Nadam se da ćete baciti oko na video, a bilo bi mi zbilja jako drago kada biste se pretplatili na moj kanal i dali mi malo podrške. <3
Link na kanal je OVDJE. I slobodno mi napišite u komentarima što biste voljeli gledati iduće... :)


Što ste vi zadnje postrošili?

5 komentari

Write komentari
Unknown
AUTHOR
23. siječnja 2017. u 21:16 delete

A daj nemoj da bude prvi i zadnji video bas si simpaticna. Uopce nisi bila dosadna nego bas sazeta.

Reply
avatar
MajaS
AUTHOR
23. siječnja 2017. u 22:49 delete

Ja sam tako sretna da si pocela snimati i nemoj odustajati od Youtuba, bas je ugodno gledati te i slusati i znam da ti to mozes i da ce s vremenom sve biti bolje i opustenije :)
A sto se tice buducih videa (kojih ce sigurno biti) mozda neki make up tutorial, video recenzija, new in, prvi dojmovi o nekom proizvodu....sta god ti padne na pamet i sta god snimis ja cu sigurno odgledati ;)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
17. veljače 2017. u 10:46 delete

Draga Marija, puno hvala na lijepim riječima... :) Baš mi je drago šti ti se svidio.. <3

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
17. veljače 2017. u 11:12 delete

Hvala ti draga Majo na divnim riječima! <3 :)

Reply
avatar
Vesna dzidza
AUTHOR
25. listopada 2019. u 16:28 delete

Kako vas mogu naci na fb ?

Reply
avatar