Subotnji Izlazak

19:07 2 Comments A+ a-

Od sada ćete me moći i pratiti na Polyvore-u. Puno puta zamislim neki outfit za npr.neki događaj, i kad dođe taj dan, više neznam kako sam to zamislila, i nastane strka i zbrka, jer više nemam što obući. A par dana prije naravno da sam imala.. Zato ću sada uvijek kad me pukne inspiracija otići na Polyvore, složiti outfit, spremiti ga, i neće više biti strke i zbrke. Barem sam ja tako zamislila.. :) 

Evo jedan prijedlog za večerašnji izlazak. Nešto sasvim jednostavno, a opet efektno..  Birajte između slatkih balerinkica ili svevremenskih, seksi, crnih salonki..




Ovo su klasični komadi, mislim da sve imamo nešto slično u ormaru. Dodajte neki efektni komad nakita, ili npr.ruž u nekoj upečatljivoj boji i sigurno nećete proći nezamijećeno.

Sviđaju li vam se ovakvi postovi? Želite li da nastavim s njima? Što ćete vi iskombinirati za večerašnji izlazak?



2 komentari

Write komentari
BookLover
AUTHOR
14. rujna 2013. u 20:38 delete

Sviđa mi se kombinacija, ja bih je obukla na balerinke. Super mi je tvoja ideja, i ja imam brdo polyvore kombinacija, mislim da su one baš super kanalizator za izradu svih stilova koje si zamisliš ako nemaš prepune ormare. :)
Ja za večeras ne oblačim ništa osim pidžame i ogrtača jer sam zapela s prehladom, ali svima koji idu van, želim dobru zabavu :)

Reply
avatar
Art Beauty
AUTHOR
14. rujna 2013. u 22:08 delete

O joooj, baš mi je žao.. :( Ali, bez brige, nisi jedina.. Ja isto ostajem kod kuće..filmska večer.. :)

Reply
avatar