Boyfriend TAG

00:46 6 Comments A+ a-


Evo mene s Boyfriend TAG-om. Prvo da vas malo upoznam sa svojim voljenim. N i ja zajedno smo 5 godina. Veliki je zaljubljenik u paintball i biciklizam, i naravno, mene. :) Uvijek smo podrška jedno drugom, ako se i posvađamo, to nikad ne traje duže 10 min...Nekako smo odmah na prvu "kliknuli" i od tog dana smo nerazdvojni.

Sve ste sigurno već upoznate sa ovim TAG-om, a ako ima onih koje nisu - pitala sam N 23 pitanja o kozmetici, a kako je on znao te odgovore, odnosno nije znao, pročitajte u nastavku.. :)

1. Što je to tuš? To je ono s čim si mažeš kapke.

2. Što je bockalica? Bockallica? Nemam pojma...

3. Što je blendanje? To je ono kad staviš prvi sloj pudera.. (Prvi? Pa ni ne stavljam više...)

4. Što je primer/baza? To je ona krema koju staviš prije pudera.. (Nije loše.. :)  )

5. Što je bronzer? Kist kojim se bronzaš, pa si brončana.

6. Što je shimmer? Kaj me samo o alatu ispituješ? To je ono s čim naštimaš trepavice.. (Neznam kako  mu je to palo na pamet... :)   )

7. Što je konturiranje? Kooo? Bože, kaj vi sve radite.. Kaj ja znam, to je crtanje kuteva na obrvama.. (Wtf N? Kakvi kutevi na obrvama?)

8. Što znači mat? To je dok nešto nije svjetlucavo..

9. Što znači da se proizvod trusi? To je ono dok se rade grudice..

10. Što je Top coat? To je ono dok si namažeš iznad ¸trepavica i obrva. (Haaaa???)

11. Smokey eyes? To znam! (Sav siguran odgovara..) To je ono kak izgledaš poslije boksa!

12. Što je gel eyeliner? Pa kaj vi to sve koristite? Štapići od gela za crtanje crta.

13. Što je piling? To je ono za čišćenje lica s grudicama.

14. Što je termalna voda? Voda s toplog izvora.

15. Što znači da je nešto komedogeno? Da je masno i nema zraka (Zna da je nešto u vezi prištića.)

16. Što je sjenilo? To je ono kaj stavljaš na obraze, na jagodice bobice.. (Ma koje samo jagodice bobice.. :)   )

17. Što je sjajilo? To je šminka za usne.

18. Što je waterline? Vodena crta (A gdje bi to moglo biti? :)   )  Paaa...na usnama.

19. Što je iluminator? Sredstvo kojim skidaš šminku

20. Što je korektor? E,to znam! To je za skrivanje podočnjaka, to ti koristiš! :)

21. Što je kamuflaža? S tim se obrazi mažu. ( Zašto bi se baš obrazi s tim mazali?) Pa to u ratu koriste..  :)

22. Što je fiksator? To je za trepavice, ono s čim si umjetne trepavice fiksiraš.

23. Finiš? Posljednja šminka, dok si namažeš sve moguće preparate i onda si finiširaš s tim..


I, kako vam se čine odgovori mog N? Zar nije kreativan? :)



6 komentari

Write komentari
Neira
AUTHOR
8. rujna 2013. u 16:49 delete

HAhHAHAHA, ovo nikada neće dosaditi :D

Reply
avatar
8. rujna 2013. u 20:36 delete

hahahahhaha..slažem se,ovo stvarno nikada neće dosaditi..moj bi pristao,ali da nigdje ne objavim..haha... nekidan sam mu pokazala onu sparavicu za uvijanje trepavica i pitala ga sta je to... uzeo ju je u ruke i na svim djelovima tjela pokusao nekako namjetiti da skuzi..ali mu bas i nije islo,poslije je zakljucio da je za obrve..samo ne zna kako i za sta,ali za obrve.. umirala sam od smijeha.. bas su zanimljivi..:)

Reply
avatar
Art Beauty
AUTHOR
8. rujna 2013. u 21:14 delete

Jao, dok čujem te njihove izjave, stvarno pomislim, zar smo toliko komplicirane... hahahaha :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
8. rujna 2013. u 21:46 delete

Dobar! i prvi koji je bar bio blizu toga što je komedogen, to nitko nema pojma! Ja bih te kuteve na obrvama, ko zna što je to :))?

Reply
avatar
Art Beauty
AUTHOR
8. rujna 2013. u 22:34 delete

Hahahah, nemam ni ja pojma...stvarno neznam otkud mu ti kutevi na obrvama... :)

Reply
avatar