BIOBAZA blagi gel za umivanje osjetljive kože lica

08:58 4 Comments A+ a-

I tako sam se ja napokon natjerala da napišem ovu recenziju.. :) Odgađala sam ju jer sam stalno nekud morala skakati, obavljati nešto i sl. Za tjedan i pol mi počinje faks, što znači da se uskoro opet selim, a to opet znači da je vrijeme da sobu preokrenem naopačke. :) Tako sam jučer počela polako počela pisati popis što još sve moram kupiti, što ću ponijeti, pripremila već neke stvari, malo prokrenula ormar... Jel' to tako i kod vas ide? :)

Nego, dosta baljezganja, idemo na recenziju. :)
Kao što sam naslov kaže, donosim vam recenziju Biobazinog Blagog gela za umivanje osjetljive kože lica.

Slika preuzeta sa http://www.biobaza.com
Nažalost nemam svoju sliku sa kutijicom u kojoj dolazi, jer gel koristim oko 2,3 mjeseca i sutomatski sam ju bacila. Uglavnom, gel dolazi u lijepoj, bijeloj, kartonskoj kutijici i možete biti sigurni da nitko nije ništa prtljao po ambalaži jer se primijeti ako je kutijica otvarana. Sama bočica gela je plastična.


Poklopac je na onom principu, da dok jednu stranu pritisnete, druga strana izađe van i tu je rupica kroz koju izlazi gel, vidjet ćete poslije na slici na što točno mislim ako niste shvatile (kako li sam samo maštovita u ovim opisima, to je nešto prestrašno.. :D   ) Dosta je čvrst, pa se nećete morati bojati da će se sam otvoriti i da će proizvod izaći van.

Što BIOBAZA kaže o ovom gelu?


Što ja mislim?
Ovaj gel koristim oko 2,3 mjeseca, svaki dan.. Imam masnu T-zonu, ponegdje sa suhim dijelovima, osjetljivu i sklonu aknama. Lijepo mi osvježi lice, i baš bude nakon umivanja koža glatka i čista. U sastavu nema SLS, pa se ne pjeni jako: Nije potrebno puno gela, ja stavljam količinu koja odgovara veličini lješnjaka. Sadrži cink i kamilicu koji djeluju protuupalno, a mliječna kiselina stimulira aktivnost enzima koji stvaraju lipide neophodne za funkcioniranje zaštitnog sloja kože. Dosta je tekuć, i kad dođe u doticaj s vodom i počne se razmazivati po licu, osjećaj je nekako, hmmm, kao voskast.. Ima jako blagi, tek primjetan miris. Lice mi se smirilo otkako koristim ovaj gel, naravno, pojave se prištići ponekad, ali u puno manjoj količini, možda koja 2,3, ali nema više onih bolnih, upaljenih akni..

 Kao što vidite, ne sadrži parabene, boje i mirise..

Ova količina dovoljna mi je za lice. Vidite i poklopac, sad vam je jasno na što sam mislila. :)

BIOBAZA je inače hrvatska tvrtka koja je 1993. osnovana u Zagrebu. Imaju nekoliko linija proizvoda, za tijelo, lice, baby, mama, intima proizvode.. Ne testiraju na životinjama. Ako vas zanima nešto više o njima i njihovim proizvodima, evo link: http://www.biobaza.com/hrv/naslovna/

Da ne zaboravim reći, proizvod sadrži 200 ml koje je potrebno potrošiti u roku 12 mjeseci. Mislim da je to i više nego dovoljno vrijeme. :) Gel dođe 30 kn, ovisno gdje ga kupujete.

Ako vas je zanimao ovaj proizvod, nadam se da sam vam pomogla ovom recenzijom. Meni se jako sviđa, a isprobat ću i neke druge proizvode. Obavezno ću isprobati još  Kremu za njegu, čišćenje i skidanje šminke.

Jeste li isprobale ovaj gel iili koji drugi BIOBAZIN proizvod, kako su vam se svidjeli? Koje vi umivalice koristite?



4 komentari

Write komentari
Unknown
AUTHOR
18. rujna 2013. u 12:27 delete

Jako mi se sviđa ovaj gel, potražit ću ga. Makar ga nisam vidjela u DM-u? Valjda nisam dobro gledala, sljedeći put nosim naočale :D
Sviđa mi se što je 'rvatsko :D, nema SLS-a a i sastav mi se ovako laičkim okom čini okej.

Reply
avatar
Art Beauty
AUTHOR
18. rujna 2013. u 15:34 delete

Ja sam ga kupila u Dm-u baš.. Kupi, kupi, hahaha.. :) Ako se ne varam, i ti si na svom blogu spomenula da imaš masnu kožu, pa mislim da bi ti odgovarao. Dobar je sastav, išla sam upisivati na CosDNA.. :)

Reply
avatar
19. rujna 2013. u 00:23 delete

jako mi se sviđaju tvoji dojmovi, mislim da ću potražiti ovaj gel :)

Reply
avatar
Art Beauty
AUTHOR
19. rujna 2013. u 09:32 delete

Svakako ga preporučam.. :)

Reply
avatar