NOTD: September summer afternoon

16:15 6 Comments A+ a-

Danas je baš divan ljetni dan. Toplo je, sunčano, idealno vrijeme da nokte nalakiram u neku veselu ljetnu boju. Odlučila sam se za nježnu rozu boju. Pošto mi je nešto falilo, na svaki nokat dodala sam još tri srebrne točkice. Rozi lak je Catrice - 480 Miss Piggy Reloaded, a točkice sam napravila sa srebrnim b.pretty Naillinerom.



Kako vi provodite nedjeljno poslijepodne? Kao što vidite, ja sam malo lakirala nokte, a poslije sa dragim idemo malo u vožnju biciklom. :) Kad sam već spomenula svog N, jeste li vidjele Boyfriend TAG

Sviđaju li vam se moji noktići? Jeste li ih i vi danas lakirale? U koju boju? Možete mi poslati i slike. :)


6 komentari

Write komentari
makeuprsaveti
AUTHOR
8. rujna 2013. u 16:55 delete

Predivna boja :) Ja čitam blogove, kuckam novi post, a na noktima imam teksturisani pink Golden Rose o kome sam juče pisala :)

Reply
avatar
Art Beauty
AUTHOR
8. rujna 2013. u 17:08 delete

Hvala ti.. :) Joooj, jako mi se sviđaju Holiday lakovi.. Šteta što kod mene nema Golden Rose, ali još malo pa počinje faks, vraćam se u Zagreb, i kupujem Holiday. :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
8. rujna 2013. u 17:19 delete

Jako je lepo. Svidja mi se ;)))

Reply
avatar
10. rujna 2013. u 10:48 delete

Moja najdraza boja laka za nokte!
Predivno :*

Reply
avatar
Art Beauty
AUTHOR
10. rujna 2013. u 11:40 delete

Ova boja mi je došla kao osvježenje nakon što sam cijelo ljeto nosila samo kričave boje.. :*

Reply
avatar