CATRICE Camouflage cream

11:35 14 Comments A+ a-

Kako ste mi danas? Ja još dva dana uživam doma, a onda opet 10 mjeseci učenja. :)

Danas vam donosim recenziju proizvoda koji će mi pomoći sad kad počne sezona podočnjaka. :D
Radi se o Catriceovoj kamuflaži. Koristim ju mjesec dana i nije me još iznevjerila.


Dolazi u jednostavnoj crnoj kutijici od tvrde plastike, poklopac je proziran. Kamuflaža dolazi u 3 nijanse. Ja sam prvo uzela 020 Light Beige i bila mi je taman. Međutim, to malo boje što sam dobila preko ljeta već mi se ispralo, pa mi je postala pretamna. Iako, kad se dobro zblenda, ne primijeti se razlika. Prije par dana sam uspijela naći i nijansu 010 Ivory, i puno bolje mi odgovara. Htjela sam uzeti 010 odmah, ali ju je teško uloviti.



U kutijici se razlika u bojama ne primijeti baš, ali na koži se razlika ite kako vidi. Kamuflažu koristim za prekrivanje nepravilnosti, crvenila, pa čak i na podočnjacima. Savjetujem vam da ju nanosite prstima, jer je u kutiji dosta tvrda i suha, ali se pod toplinom prstiju zagrije i baš se lijepo nanosi. Lijepo se blenda i prstima, i kistom, i spužvicom. Ako se nanosi na podočnjake, svakako ih hidratizirajte prije serumom ili nekom laganom kremicom, jer će inače vaši podočnjaci izgledati još gore, biti će istaknuti suhi dijelovi, a i kamuflaža će se nakupljati u boricama.  Još jedna stvar, kamuflažu stavite u stvarno tankom sloju, jer u suprotnom nećete postići ništa, samo će se nakupljati na vašoj koži.

Na idućim slikama možete vidjeti kako kamuflaža izgleda na mom licu, točnije, na podočnjacima, crvenilu i prištiću. :)



Čak ublaži i moje pjegice, iako mi one ne smetaju. :)

Napomena: na licu nemam ništa drugo osim kamuflaže.

Jako sam zadovoljna s trajnošću na licu, i iako sam zadovoljna kako prekrije podočnjake, mislim da ću za svaki dan potražiti neki laganiji korektor.

Što se tiče količine, sadrži 3 g koja je potrebno potrošiti unutar 6 mjeseci od otvaranja. Sastojci nisu navedeni na kutijici, ali ako nekoga zanima, možete ih naći ovdje.  Možete ju kupiti u Dm-u, Kozmu, Mulleru po cijeni od 25 kn.

Jeste li isprobale ovu kamuflažu ili koristite neku drugu? Koji biste mi korektor preporučile za podočnjake?

Do sljedećeg posta.. :)


14 komentari

Write komentari
Unknown
AUTHOR
27. rujna 2013. u 12:10 delete

Dobro izgleda (sestro po pjegicama :))), fino ti je prekrila podočnjak...kod mene tek treba proći testiranje, trudim se potrošiti barem dva dulje otvorena korektora prije nego što dobro zagrabim u ovaj koji mi je najnoviji :)

Reply
avatar
27. rujna 2013. u 12:33 delete

Ti imas sezonu podocnjaka? :D blago tebi, kod mene su all year long :)
Ja koristim nyx hd korektor ili maybelline eraser eye, zadovoljna sam sa oba, samo sto mi kod maybelline previse svjetli pod ocima, posebno se vidi na slikama, dok je ovaj hd bas photogenic sto mu i jeste u opisu. :*

Reply
avatar
Mona Moon
AUTHOR
27. rujna 2013. u 13:37 delete

Ja uvijek imam podočnjake. Koristim korektore, a ovu camouflage cream još nisam probala. Koliko vidim tvoje podočnjake je lijepo prekrila. Morat ću ju isprobati.

Reply
avatar
Art Beauty
AUTHOR
27. rujna 2013. u 17:08 delete

Hehe..naše pjegice su zakon. :D Joj, toliko me živcira što ima toliko toga za isprobati, a sve se tako sporo troši... :(

Reply
avatar
Art Beauty
AUTHOR
27. rujna 2013. u 17:12 delete

Uvije imam podočnjake, koliko god spavala, ali dok počne faks, pa ispiti, kolokviji, onda nema dana a da nisu prilično izraženi.. :( Moram prvo pronaći nijanse koje bi mi najbolje odgovarale... Nekako me najviše vuku Maybelline i Bourjois.. Čitala sam dosta pozitivnih recenzija o njima, paaa... :)

Reply
avatar
Art Beauty
AUTHOR
27. rujna 2013. u 17:14 delete

Isprobaj! Nisu neki veliki novci, i nijanse su ok, još k tome lijepo prekriva. :)

Reply
avatar
Shooting Star
AUTHOR
28. rujna 2013. u 00:29 delete

Sasvim ok deluje, šteta što Catrice nema kod nas :(

Reply
avatar
28. rujna 2013. u 00:39 delete

NYX hd, ja sam mozda uzela tamniju nijansu ali kazu da je zuti za podocnjake pa pogledaj malo... Maybelline mozes na netu naruciti, mislim da ih nema vise po drogerijama.

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
28. rujna 2013. u 20:28 delete

Wow the undereye coverage looks great! I have such bad under eye circles and I am always looking for new concealers :) We have just started following you blog and love it :) Maybe you would like to check us out and follow back if you like our blog as well? www.ourlondonwardrobe.com xxx

Reply
avatar
Art Beauty
AUTHOR
29. rujna 2013. u 13:26 delete

Stvarno?? Uopće nisam primijetila, a uvijek ga imam na pameti.. :/

Reply
avatar
nail crazy
AUTHOR
30. rujna 2013. u 15:33 delete

obožavam ju, meni je savršena <3

Reply
avatar
Art Beauty
AUTHOR
9. listopada 2013. u 21:49 delete

Stvarno šteta, jer imaju stvarno super proizvode, a pristupnih su cijena..

Reply
avatar
Art Beauty
AUTHOR
9. listopada 2013. u 21:52 delete

I'm glad that you like it. :) I'm following you too.. :)

Reply
avatar
Art Beauty
AUTHOR
9. listopada 2013. u 21:53 delete

Bez problema može stati uz bok mnogim skupljim korektorima/kamuflažama.. :)

Reply
avatar