Pobjednica "Jesenskog darivanja"

11:56 1 Comments A+ a-

Od sredine studenog mogli ste se prijaviti na "Jesensko darivanje". Jesen mi je najdraže godišnje doba pa sam odlučila da vam jesen i jesensko šarenilo budu inspiracija, te da na temelju toga napravite neki make up look ili manikuru. :)

Stiglo mi je sedam prijava, a tko dobiva poklon? :)








Prije nego što proglasim pobjednicu, htijela bih vam se svima zahvaliti na sudjelovanju. Svaki vaš rad mi je jednako drag, a porukice koje ste mi poslale uz radove predivne.. :) No, na žalost, mogu samo jednu nagraditi. :( Pratite me i dalje, jer ovo nikako nije posljednje darivanje. :*

Kome ide nagrada?

- - -  Marina Vuić - - -

Molim Marinu da mi se javi u roku 24 sata na mail ili na Facebook. :)

Što je Marina osvojila?



Do sljedećeg posta,
vaša Art of Beauty.. :*

1 komentari:

Write komentari
Anonimno
AUTHOR
26. prosinca 2014. u 12:38 delete

Prekrasna je :)

Reply
avatar