BIOBAZA Harmony linija za njegu tijela

17:56 6 Comments A+ a-

Tko me prati redovito i od početka jako  dobro zna da volim Biobazu.
Danas ću vam pisati o Harmony liniji koju sam prvi put isprobala početkom ove godine, a onda se i prije neka dva mjeseca pojavila u DM-ovoj kutiji s prirodnom kozmetikom. :)


Harmony linija sastoji se od tri proizvoda:
- bademov piling za tuširanje
- bademovo mlijeko za tuširanje
- bademovo mlijeko za tijelo

Od nedavno možete u drogerijama pronaći i Harmony liniju za kosu.

Bademov piling za tuširanje
  Što kaže Biobaza?
  Bogata prirodna formula nježnog pilinga za tuširanje s produljenim djelovanjem omogućuje vašoj koži da prodiše novom ljepotom. Fina zrnca soli ugodno omekšavaju, uklanjaju mrtve stanice i otvaraju kožu blagotvorno, hidratizirajuće djelovanje bademovog ulja i ulja pšeničnih klica. Koža je osvježena, pomlađena i obavijena toplim citrusnim notama. Preporuča se posebno za suhu i osjetljivu, ali i za sve tipove kože. 
 


Ovo je zbilja divan proizvod. Sadrži mnogo sitnih zrnaca koje će vaše tijelo učiniti glatkim i mekanim. Nije grub, nježnog je citrusnog mirisa i ako imate normalnu kožu nakon pilingiranja nećete imati potrebu dodatno se mazuckati.
Piling ne sadrži parabene, umjetne boje i mirise. Rok trajanja je godinu dana nakon otvaranja. Cijena pilinga je 50 kn za 150 ml.

Bademovo mlijeko za tuširanje
 Što Biobaza kaže?
 Dubinski hrani kožu i štiti je od isušivanja. Mlijeko u dodiru s vodom stvara nježnu pjenu, a aktivne tvari podupiru obnavljanje površinskog sloja kože i dubinski je hidratiziraju pa se ovo Mlijeko posebno preporuča za njegu osjetljive i suhe kože. Kremasta tekstura i esencije citrusa štite kožu od daljnjeg isušivanja, a kožu čine glatkom, gipkom i mekom.




 Ovdje bih prvo spomenula neobično pakiranje koje me od prve oduševilo. :) Od dosta čvrste plastike je, no proizvod možete okrenuti naopačke i ne morate se bojati da nećete moći iskoristiti proizvod do kraja. A sad idemo na ono bitno. Konzistencija proizvoda je baš onakva kakav je i naziv - poput mlijeka, što znači da je proizvod dosta rijedak. Sadrži 200 ml i cijena mu je 40 kn, što će vam se možda činiti puno za jednu tuširalicu, no uzmite u obzir da je treba zbilja malo i na kraju kraju je cijena i više nego isplativa. Miris je kao i kod pilinga nježan i citrusan (rekla bih i slabiji nego kod pilinga), i ja osobno ga ne osjetim nakon tuširanja (meni osobno to ne smeta). Mlijeko me ne isušuje nakon tuširanja i koža je nakon tuširanja njegovana.

Bademovo mlijeko za tijelo
 Što kaže Biobaza?
 Koncentrirano bademovo mlijeko sadrži 100% sastojaka prirodnog podrijetla. Svilenkaste je, bogate teksture, s uljima badema, avokada i pšeničnih klica, shea maslacem i vitaminom E koji trenutno obnavljaju suhu, ispucanu ili oštećenu kožu. Kompleks hranjivih ulja blagotvorno djeluje na dubinsku hidrataciju i regeneraciju kože. Ekstrakt lista masline ima dokazano antiseptično djelovanje te umiruje kožu, a mješavina eteričnih ulja citrusa (naranče, limuna i grejpa) djeluje blago antibakterijski i osvježavajuće, što ovo mlijeko čini pogodnim za njegu masne i nečiste kože.




Još jedno zanimljivo pakiranje. :) Ovaj put radi se o kutiji u kojoj se nalazi teglica sa mlijekom. :) Ovaj proizvod je vrlo hvaljen, s razlogom. Početkom godine, kada su temperature bile mnogo niže nego sada, koža mi je bila užasno suha, a na nogama su mi se pojavile ispucale linije, na nekim mjestima čak do krvi. :( Djelomično sam i sama kriva jer sam zbilja lijena po pitanju mazanja tijela. No ovj proizvod ( u kombinaciji sa ostala dva proizvoda) spasio je sitaciju u samo nekoliko dana. Mlijeko je jako hranjivo i zbilja se brzo upija. Već ujutro primijetit ćete da vam je koža u boljem stanju, da ne nježnija i nahranjena. Miris je kao i kod ostala dva proizvoda citrusan i vrlo nježan.
Cijena proizvoda je 90 kn za 250 ml.

SUMA SUMARUM:
Sva tri proizvoda su zbilja odlična - njeguju i hrane vašu kožu, ne sadrže parabene, umjetna bojila ni parfeme. Biobaza je naša domaća tvrtka, ne testira na životinjama i od mene ima samo riječi pohvale.
Kao što sam rekla, ovi proizvodi su kod mene u upotrebi po drugi put, a sigurno će se i dalje nalaziti u mojoj kupaonici.

*PR proizvodi

6 komentari

Write komentari
23. prosinca 2014. u 18:28 delete

Baš me zaintrigirala ova linija. Inače svim proizvodima Biobaze, koje sam probala, sam bila jako zadovoljna. Baš me vesele ovakve pozitivne recenzije, posebno za bademovo mlijeko za tijelo..sve mi se nekako čini da ću ga morati kupiti :D

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
23. prosinca 2014. u 20:55 delete

Imala sam piling i bio mi je super, a mislim da mi je sljeđća na redu ova mazalica za tijelo :)

Reply
avatar
23. prosinca 2014. u 21:44 delete

Obožavam Biobazu tako da ne sumnjam da će mi se i ovi prozvodi svidjeti :)

Reply
avatar
Anonimno
AUTHOR
23. prosinca 2014. u 22:26 delete

ova mi linija stvarno djeluje zanimljivo,,,
sva tri proizvoda me privlače,, od pilinga tražim lagano pilingiranje, od mlijeka za tijelo hranjivost, ali brzo upijanje,,, a i mlijeko za tuširanje izgleda i zvuči kao zanimljiv proizvod,,, možda nešto i nabavim od ovoga :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
25. prosinca 2014. u 20:51 delete

Nakon pozitivnog iskustva s Ulola prirodnom kozmetikom bacam se na Biobaza proizvode, na slijepo sam kupila ovu kremu za tijelo jednoj jako dragoj osobi za pod bor pa me veseli ova pozitivna recenzija, s nestrpljenjem cekam sto ce ona reci :)

Reply
avatar
Mona Moon
AUTHOR
26. prosinca 2014. u 13:51 delete

Obožavam ovu Harmony kolekciju :D Čisti luksuz :))

Reply
avatar