31 Day Nail Art challenge - 21 - Inspired by a color

09:40 3 Comments A+ a-

Nokti su mi se napokon malo oporavili, vježbe su završile, pa opet mou normalno dalje lakirati nokte. :)

Prošli smo 2/3 izazova i nastavljamo sa posljednjom trećinom, tzv. manikurama koje su inspirirane nečime.

Pošto ovaj put manikura mora biti inspirirana bojom, ja sam se odlučila za ovu predivnu nježnu ljubičastu - radi se o Avon Gel finish laku u nijansi Lavender sky. Zbilja mi je predivan i odlučila sam se za ovu boju jer sam upravo nju najčešće nosila ove godine. :) Na njega sam stavila jedan sloj Beauty UK šljokica.




Nadam se da ćete mi slati svoje manikurice, kao i uvijek.. :)
Što morate učiniti?
a) napišite mi vaše ime i prezime u mailu/poruci
b) vašu sliku objavit ću samo sa vašim imenom, a ako želite da ju objavim pod nekim nadimkom, napišite to u poruci
c) pošto ima 31 tema, molim vas da svaki put napišete ime aktualne teme, dakle, ovaj put pišete COLOR
d) kao što sam rekla, sve manikure natjecat će se za nagradu pa bih vas molila da na papirić napišete Art of Beauty te sa njim uslikajte svoju manikuru 

I, samo da vas podsjetim, u tijeku je jedno lijepo darivanje.. :)

3 komentari

Write komentari
Unknown
AUTHOR
12. prosinca 2014. u 11:28 delete

Super su ove šljokice :D

Reply
avatar
12. prosinca 2014. u 12:40 delete

Jako zgodna kombinacija, a šljokice baš daju neki veseli štih :)

Reply
avatar
MajaS
AUTHOR
16. siječnja 2015. u 18:36 delete

A joooj meni je ovaj post skroz promaknuo.... Jos sam se cudila kako to da si preskocila ovu temu i sad pregledavam tvoje starije postove i naidem na ovaj. Bas mi je zao sto sam preskocila jer sam htjela u svim temama sudjelovati...:/

Reply
avatar