Jesensko darivanje

15:11 0 Comments A+ a-

Prije mjesec dana imali smo darivanje na Facebooku, a onda sam vam obećala da će uskoro ići još jedno darivanje. Pa, vrijeme je da ispunim svoje obećanje. :)

Pravila će ovaj put bili malo drugačija. Kako ste i same rekle da volite biti kreativne i da su vam draža darivanja gdje se malo treba potruditi (i meni također :) ), ovo je upravo takvo. 

Pošto mi je jesen najdraže godišnje doba (ok, priznajem, ove godine nisam ni ja previše oduševljena ovim kišama), odlučila sam da vam upravo jesen bude inspiracija. :)


ŠTO JE VAŠ ZADATAK?
Jednostavno je... Iskoristite jesensku paletu boja i napravite make up look ili manikuru, pokažite mi kako vi doživljavate jesen. :)


PRAVILA:
1. Svoj make up look ili manikuru pošaljite na mail art.of.beauty23@gmail.com ili u Inbox na mojoj Facebook stranici.
2. Kako bih bila sigurna da je to baš vaš make up ili manikura - fotografirajte se sa papirićem na kojem piše "Art of Beauty - Jesensko darivanje". Slike u kojima je natpis naknadno dodan u nekom od programa neću uvažavati.
3. Pratite me na mojoj FB stranici Art of Beauty
4. Darivanje je otvoreno samo za područje Hrvatske
5. Darivanje traje do 24.12.2014. do ponoći
6. Pobjednika biram ja

Znam da ste već nestrpljivi i da vas zanima što možete osvojiti.. :) Sve što vidite na fotografijama (osim svijeće :) ) osvojit će netko od vas. :)





PROIZVODI:
- Nivea Aqua effect maramice za čišćenje lica
- Ulola Cedar i naranča balzam za tijelo*
- Olival Extra bogata krema s uljem smilja*
- Hvarski melem Smilje*
- Herbalux Prirodni biljni sapun od meda*
- Essence ruž - 04 On the catwalk (jer svaka žena mora imati jedan crveni ruž ;) )
- Eveline miniMAX lak za nokte (685)
- Smart girls get more lak za nokte (108)

Nadam se da vam se sviđa nagrada i da će vas se prijaviti što više. :)
Želim vam svima puno inspiracije, kreativnosti i sreće. :*

*PR proizvodi