Pashmina, yellow and plaid

21:32 6 Comments A+ a-

Vrijeme je da vam pokažem što mi je stiglo sa Zafula. Ovaj mjesec narudžba je dosta kasnila, točnije, kasnio je dio narudžbe od prošlog mjeseca (žuta bluzica i karirana košulja). No, eto ih kod mene, već sam ih nosila, pa vam mogu pokazati kako izgledaju na meni i natipkati vam dojmove. :)

No, ipak bih krenula sa zvijezdom ovog posta, a to je svakako pašmina, koju bez problema možete nositi i kao normalan šal. Kao što vidite, zbilja je ogromna, cijelu vas zaogrne. Topla je, no ipak vam ne bih preporučila da ju nosite kada je vani manje od 5 stupnjeva. :) Jako je kvalitetno izrađena, a link za naručiti je OVDJE. Zbilja ima moje tople preporuke.
 

 

Žuta bluzica je jedan fotogeničan komad odjeće, no još nisam na čisto da li mi se sviđa ili ne. Na fotografijama na stranici je predivna, iskreno, i uživo izgleda dobro,no smatram da bi ova bluzica puno bolje izgledala na nižim djevojkama. S prednje strane je nešto kraća (bilo bi mi draže da je ipak nešto dulja i upravo je to razlog zbog kojeg još uvijek ne mogu odlučiti sviđa li mi se), dok mi sa stražnje strane doseže do pola guzice. Moram još isprobati kako stoji na hlače koje imaju dosta visok struk. Lagana je i prozračna, idealna za proljeće. Link za naručiti je OVDJE.
 


I za kraj, još jedan komad kojim sam baš jako zadovoljna. Karirana košuljica - debela je, topla i meni savršenih mjera. :) Sviđa mi se kako mi stoji, bilo da ju nosim izvan hlača ili opasanu. Svakako ju škicnite! :) Link za naručiti je OVDJE.



Od ova tri komada odjeće prezadovoljna sam pašminom i kariranom košuljom, dok me žuta bluzica na žalost ostavila prilično ravnodušnom i ako vam nije potrebna u životu, nemojte ju naručivati...  :)

Sviđa li vam se koji od ovih odjevnih komada? :)

*PR proizvodi




6 komentari

Write komentari
Aneta
AUTHOR
12. veljače 2017. u 21:45 delete

Karirana kosulja mi se najvise sviđa! Divna je!

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
12. veljače 2017. u 21:48 delete

Odlična je košuljica, no meni je ipak draža pašmina.. :)

Reply
avatar
MajaS
AUTHOR
14. veljače 2017. u 19:44 delete

Meni se svida pasmina koja je predivna i karirana kosulja. Zuta nije nikako moja boja pa mi zato ni ova bluzica nije nesto, mozda da je druge boje...

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
16. veljače 2017. u 15:08 delete

Zuta bluzica mi je fantasticna <3

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
17. veljače 2017. u 10:34 delete

Žutu boju inače jako volim, najdraža haljina mi je žute boje.. :D No, meni je li la jer je dosta kratka i ne osjećam se nekako najugodnije u njoj, iako mi je model sam po sebi baš sladak. Jednostavno mislim da bi bolje pristajala sitnijim curama...

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
17. veljače 2017. u 10:35 delete

Model je jako lijepi i mislim da će sitnijim curama jako lijepo pristajati. :)

Reply
avatar