AFRODITA Cotton & Silk proizvodi za njegu tijela

21:40 6 Comments A+ a-

Ako ste ljubitelj Afroditinih proizvoda, sigurna sam da ste već primijetili Coton & Silk liniju. Možete birati između gela za tuširanje, kreme za ruke i tekućeg sapuna. Ova linija ne sadrži parabene i silikone,a krema za ruke ne sadrži ni parafine.
 
Afroditine gelove za tuširanje svakako bih uvrstila među najdraže, posebno iz Secret Garden linije. :) Cotton flower je kremasti gel za tuširanje slatkastog, ali s druge strane, vrlo nježnog mirisa. Mliječno bijele je boje i ne pjeni se previše, djeluje poput kreme za tuširanje. Miris se osjeća kratko vrijeme nakon tuširanja. Nisam primijetila dodatno isušivanje kože nakon tuširanja, kao ni kod ostalih Afroditinih gelova. Činjenicu da su ovi gelovi odlični potvrđuje i što mi ih moj dragi konstantno krade jer, kao što on kaže, ništa ga ne svrbi nakon tuširanja i baš mu dobro mirišu. :D Cijena im je oko 15 kn.

Sapun za ruke ima nježniji miris, ne osjeti se toliko slatka nota. Kao i gel za tuširanje, radi blagu pjenu te ne isušuje ruke. Taman prije nego što mi je stigao ovaj paketić, kupila sam sapun s mirisom lavande i limuna, pa ako više volite osvježavajuće, citrusne mirise slobodno isprobajte taj. :) Miris mu je vrlo neobičan, u isto vrijeme osjetite i lavandu i limun. Možda neki od vas ne vole miris lavande, no u ovoj kombinaciji je dosta ublažen i zbilja predivno miriši. Sapuni se razlikuju u tome što je Cotton & silk kremasti, a Lavanda i limun uljni sapun. No, nijedan od njih vam neće dodatno isušiti ruke. :) Cijena ima je oko 25 kn.
Krema za ruke je također nježnijeg mirisa nego gel za tuširanje, brzo se upija, pa je idealna za korištenje tokom dana. Mislim da će više odgovarati osobama koje nemaju ekstremno suhe ruke. Meni osobno pruža dovoljno njege jer se ne borim sa pretjeranom suhoćom. Ako ovo čita netko kome se dešava da mu ruke znaju popucati od suhoće i da je isprobao ovu kremicu neka se svakako javi u komentarima. :) Mislim da se cijena kreme kreće 15-20 kn, dolazi u količini od 75 ml. Osim ove, Afrodita u ponudi ima još 8 kremica.

Koji ste Afroditin proizvod proibali, kako vam se svidio? Koji je vaš favorit?

*PR proizvodi - bez obzira na podrijetlo proizvoda, zadržavam pravo na iskreno mišljenje

6 komentari

Write komentari
Unknown
AUTHOR
16. veljače 2017. u 23:27 delete

Savršena hidratantna krema za moje ruke s kojima nemam problema. Inače jako volim Afroditu, u drogerijama se opskrbim tuširalicama i mazalicama, a kreme kupujem iz programa Salon profesional jer su mi se pokazale koncentriranije i bolje.

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
17. veljače 2017. u 10:33 delete

I meni je Afrodita jako draga kao brand. Tuširalice, kao što sam napisala, obožavam, kreme za lice su im također odlične, a preporučam i maske za lice. :) Iz Salon linije isprobala sam samo jednu kremu za lice i bila je odlična! :)

Reply
avatar
Mystique
AUTHOR
17. veljače 2017. u 11:43 delete

Afrodita proizvodi su mi jedni od omiljenih, mnogo volim njihove kupke i mlijeka za tijelo :D cesto ih stavljam u favorite na mom blogu :D ove nisam probala ali sam sigurna da su odlicni kao i svi :D

Reply
avatar
MajaS
AUTHOR
17. veljače 2017. u 17:40 delete

I ja volim Afrodita proizvode i cesto ih kupujem. Imam u planu isprobati i ovu kolekciju jer mi bas djeluje nekako primamljivo.

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
7. travnja 2017. u 21:35 delete

Joj, gelove za tuširanje i ja obožavam.. :) A preporučam i šećerni piling ako još nisi probala.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
7. travnja 2017. u 21:36 delete

Afrodita mi je uz Olival jako dragi brend. A tuširalice su mi definitivno najdraže. :)

Reply
avatar