Avon Ideal Flawless CC korektor u olovci

15:31 6 Comments A+ a-

Korektori uz maskaru spadaju u skupinu proizvoda bez kojih ne mogu. Zato se uvijek razveselim kada pronađem neki proizvod koji odlično radi svoj posao i proširim svoju kolekciju šminke odličnim proizvodima. U toj skupini odnedavno se nalaze i ova tri korektora.
Ideal flawless CC korektori dolaze u tri nijanse i svaka ima svoju zadaću - ljubičasta neutralizira žuti ton kože, zelena neutralizira crvenilo i popucale kapilare, dok žuta služi za ublažavanje tamnih podočnjaka. 
 

Korektori dolaze u obliku olovke i jako se sporo troše. Moj savjet vam je da svakako prije korištenja hidratizirate kožu jer bi vam se moglo desiti da vam korektori lagano naglase suhe dijelove ako vam koža naginje prema suhoj.


Ovi korektori postali su moji spasioci u one dane kada mi je lice u groznom stanju, kada sam neispavana ili mi se lice osipa prištićima i bude mi crveno. Koristim ih na način da prije pudera stavim zeleni korektor na prištiće, a žuti na podočnjake. Nakon toga izblendam ih prstom jer sam primijetila da na taj način dobijem najbolji efekt sa njima. Slijedi puder i prema potrebi ispod podočnjaka stavim još malo ljubičastog korektora kako bih malo posvijetlila područje ispod očiju. Kako to izgleda u praksi možete vidjeti na fotografijama ispod.


Ne znam koliko vam je sada vidljiva razlika, no ako obratite pažnju na područje ispod očiju na lijevoj strani lica možete vidjeti da ta strana izgleda odmornije. Za veći prikaz kliknite na fotografiju.


Kod sljedećeg make up-a također su korišteni ovi korektori. U posljednje vrijeme baš volim crvenkaste nijanse na svojim kapcima. :)

Korektori dolaze u količini od 3 g i mislim da će vam jako dugo potrajati. Redovna cijena im je 70 kn, a u trenutnoj kampanji 45 kn, pa svakako iskoristite priliku i isprobajte neku od nijansi. Ja ih zbilja jako volim i toplo vam ih preporučam. :)

Jeste li isprobali ove korektore? Koji je vama najdraži korektor?

6 komentari

Write komentari
MajaS
AUTHOR
16. srpnja 2016. u 23:58 delete

Bas su mi zanimljivi ovi korektori u olovci i na slikama se vidi da dobro odrade svoj posao. Meni najdrazi i najbolji korektor koji sam isprobala je Maybelline Fit Me.

Reply
avatar
Jelena
AUTHOR
17. srpnja 2016. u 00:31 delete

Ti ih zaista stavljaš na veću površinu lica. Od korektora ovog tipa, koristim jedino onaj boje breskve. Meni on kamuflira 90% nepravilnosti na licu :). Doduše, nemam potrebu da ga nanosim na veće regije.
Koliko im je tekstura suva, odnosno kremasta? Možeš li ih uporediti sa Max Factor sličnim olovčicama?
Hvala :)

Reply
avatar
17. srpnja 2016. u 11:37 delete

Nisam još isprobala ustvari niti jedan Avonov proizvod, možda bi bilo vrijeme da počnem :D

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
19. srpnja 2016. u 21:19 delete

Ja taj korektor još nisam isprobala.. :( Jel ga ima uopće još gdje za kupiti? Jako sam zadovoljna i Catrice tekućom kamuflažom i Bourjois Radiance reveal korektorom.

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
19. srpnja 2016. u 21:21 delete

Ma nije, čini ti se samo tako, jer mi je lice trenutno u dosta lošem stanju pa sam ga nanijela na sve nepravilnosti.. :D Ali kad je u boljem stanju, ta je površina naravno puno manja.. :D
Nisam isprobala MF, ali trenutno mi pada recimo usporedba sa Essence olovkama za usne. Podsjeća me na Long lasting olovke,čak i kremastiji. :) Lako se nanose i blendaju.

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
19. srpnja 2016. u 21:22 delete

Pa što čekaš? :D Avon ima zbilja jako dobre proizvode, ja sam velikom većinom oduševljena. :)

Reply
avatar