31 Day Nail Art Challenge -25 - Inspired by a fashion

17:17 4 Comments A+ a-

Ove godine IN su color block bikiniji.. Upravo oni bili su mi inspiracija za manikuru inspiriranu modom. :)







Što je vama činiti (ne zaboravite da je ovo ujedno i nagradni natječaj ;) ):
a) napišite mi vaše ime i prezime u mailu/poruci
b) vašu sliku objavit ću samo sa vašim imenom, a ako želite da ju objavim pod nekim nadimkom, napišite to u poruci
c) pošto ima 31 tema, molim vas da svaki put napišete ime aktualne teme, dakle, ovaj put pišete FASHION
d) kao što sam rekla, sve manikure natjecat će se za nagradu pa bih vas molila da na papirić napišete Art of Beauty te sa njim uslikajte svoju manikuru 

4 komentari

Write komentari
MajaS
AUTHOR
22. srpnja 2015. u 22:25 delete

Odlicna ideja i super izvedba, bas si se dobro toga sjetila ;)
Ja jos moram prvo razmisliti...uh ove teme pred kraj su sve teze :D

Reply
avatar
anita
AUTHOR
23. srpnja 2015. u 13:53 delete

Možda bi bilo bolje da si dodala još jednu bojicu jer su svi kupaći uglavnom u 3 boje. :D
No i ovako dobro izgleda. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
25. srpnja 2015. u 14:08 delete

Hvala ti Majo! :) Slažem se, počelo je nestajati inspiracije.. :D

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
25. srpnja 2015. u 14:11 delete

Minimum je dvije boje, molim lijepo.. :D A i gle, ako uzmeš u obzir ovu crnu liniju, imam i ja tri boje.. :P

Reply
avatar