31 Day nail art challenge - 24 - Inspired by a book

17:38 8 Comments A+ a-

Zbilja me sram dok vidim koliko je prošlo od zadnjeg ovakvog posta i od početka challenge-a, al', što da vam velim? Ove godine ruke su mi cijelo vrijeme bile u medicinskim rukavicama zbog projekta na faksu, bile su grozne, nokti na najkraćoj mogućoj duljini, a onda je došao kraj akademske godine, kolokviji i ispiti i vrijeme je jednostavno prošlo... Kako je to iza mene, nokti i ruke su se oporavili i zbilja želim da ovaj challege što prije završimo, a ostalo nam je još svega par tema, svaki tjedan ići će nova manikura. :)

Odrasla sam uz Harry Pottera i nije mi dugo trebalo da smislim što ću iskoristiti kao inspiraciju za ovu temu. Kad sam pregledavala fotke skužila sam da na malom prstu nisam nacrtala usne i nos, no, valjda ćete mi oprostiti.. :)






Što je vama činiti (ne zaboravite da je ovo ujedno i nagradni natječaj ;) ):
a) napišite mi vaše ime i prezime u mailu/poruci
b) vašu sliku objavit ću samo sa vašim imenom, a ako želite da ju objavim pod nekim nadimkom, napišite to u poruci
c) pošto ima 31 tema, molim vas da svaki put napišete ime aktualne teme, dakle, ovaj put pišete BOOK
d) kao što sam rekla, sve manikure natjecat će se za nagradu pa bih vas molila da na papirić napišete Art of Beauty te sa njim uslikajte svoju manikuru 

8 komentari

Write komentari
anita
AUTHOR
8. srpnja 2015. u 19:22 delete

Obožavam HP tako da je meni ovo preslatko! :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
8. srpnja 2015. u 20:45 delete

Zvrčka :D
Super ti je manikura!!!

Reply
avatar
MajaS
AUTHOR
15. srpnja 2015. u 11:21 delete

Odlicno si odradila i ovu temu, morat cu malo razmisliti sto bih mogla napraviti...
I bas mi je drago da nastavljamo sa izazovom :D

Reply
avatar
nail crazy
AUTHOR
21. srpnja 2015. u 16:21 delete

obožavam harrya, odlična mi je manikura :D

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
25. srpnja 2015. u 14:12 delete

Jej, još jedna Heripoteroljupka! :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
25. srpnja 2015. u 14:14 delete

Kad dobijem kompliment od noktokraljice, onda smatram zadatk uspješno izvršen.. :) Hvala ti Palčice! :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
25. srpnja 2015. u 14:15 delete

I meni, žao mi je što se toliko razvuklo, al za vrijeme faksa sam jako slabo stigla lakirati nokte.. :(

Reply
avatar