Misslyn - Shades od NUDE 2

10:44 16 Comments A+ a-

Da vam budem iskrena, ne sjećam se kad sam zadnji put kupila neki komad dekorative. Zbilja imam i više nego mi treba, no ovoj paleti stvarno nisam mogla odoljeti.


"Shades of nude" možete pronaći u 3 varijante, a ja sam se odlučila za drugu.

Sama paleta napravljena je od čvrste plastike i mislim da se neće tako brzo potrgati. :) Zaštićena je folijom tako da prije vas nitko ne može dirati sjenila. Unutar palete nalazi se malo ogledalce i dvostrani aplikator. Sjenila su u paleti zaštićena tankim plastičnim listom. 
 

 U paleti se nalazi dvanaest sjenila neutralnih tonova - od svijetlijih do tamnijih pri čemu su:
- 1, 2, 11 - shimmerasta
- 3, 7, 8, 10, 11 - mat
- 4, 5, 6, 9 - lagano sedefasta

Pošto sam prilično svijetloputa neke nijanse (3,5,6,9) mogu vam izgledati slabo pigmentiranima, no na kapcima lijepo dolaze do izražaja. Jedina nijansa koja me razočarala pigmentiranošću je četvrta po redu, zelenkasta - bez baze i sa bazom, sa prstom ili kistićem, pigmentiranost je na žalost uvijek slaba. Sada dok vam tipkam post palo mi je na pamet da bi ju mogla nanositi sa vlažnim kistićem, vjerojatno bih onda dobila boju kakva je u paleti. :)
No, ostala sjenila su zbilja dobro pigmentirana, što možete vidjeti i na swatchu (sjenila su bez baze).
Odlično se blendaju i truse se minimalno.
Sjenila se ne nakupljaju u pregibu i nakon cijelog dana još su uvijek pigmentirana kao kad sam ih nanijela, no imajte na umu da nemam problema sa masnim kapcima.


Posljednja tri tjedna koristim samo ovu paletu i ako tražite paletu neutralnih tonova koja vam može poslužiti za dnevni i večernji make up - ovu vam toplo preporučam. :)

Cijena joj je 76 kn (Muller), što je zbilja povoljno jer ispada da je cijena jednog sjenila oko 6,5 kn. :)

Napravila sam nekoliko look-ova sa sjenilima koja se nalaze u kolažu. Posljednji look napravljen je sa sjenilima 1,2,11 i trenutno mi je to najdraža kombinacija za neki večernji make up.

Nadam se da se boje sjenila donekle vide, koliko god se ja trudila, moj fotić voli popapati dio pigmenta.. :(

 

 

  

 

 Kako vam se sviđa paleta?
Ukoliko imate još kakvih pitanja, ili sam nešto zaboravila natipkati, komentirajte.. :) :*









16 komentari

Write komentari
nail crazy
AUTHOR
2. travnja 2015. u 11:30 delete

paleta super izgleda, moram priznati da je cijena ugodno iznenađujuća, mislila sam da je skuplja ;)

Reply
avatar
2. travnja 2015. u 12:22 delete

odlična je :D ove shimmeraste nijanse su mi još ljepše :)

Reply
avatar
MajaS
AUTHOR
2. travnja 2015. u 16:41 delete

Paleta je stvarno predivna *-* To su sve nijanse koje i sama najcesce nosim i zato mi se jaaaakoooo svida. Cijena je isto super povoljna s obzirom koliko ima sjenila u paleti. Posebno bih izdvojila nijanse broj 1,2,9 i 11 jer su mi predivne.
I da, bas mi je zao sto si imala problema sa postom.

Reply
avatar
eyedetoxx
AUTHOR
3. travnja 2015. u 12:20 delete

Gledala sam ovu paletu u Mulleru i odmah skužila da su sve moje boje koje i sama nosim ali sam odustala jer ih imam previše. Jako lijepo izgledaju lookovi koje si napravila <3

Reply
avatar
Sanela
AUTHOR
3. travnja 2015. u 21:56 delete

Lajkam naziv palete :D Nijanse su odlične, sviđa mi se kaj su sve iskoristive :)

Reply
avatar
Anonimno
AUTHOR
3. travnja 2015. u 22:24 delete

Sviđa mi se, i puno je jeftnija od Loreal palete koja je također izašla sad nedavno a ful su slične ;)

Reply
avatar
Mikka MB
AUTHOR
4. travnja 2015. u 18:18 delete

Skroz zgodna paleta za zaljubljenice u neutralne tonove. Meni se najviše sviđa predzadnji look :)

Reply
avatar
Mell
AUTHOR
6. travnja 2015. u 21:11 delete

Snimila sam ju u Mulleru ali se nećkam oko kupovine. Voljela bih da su sjenila ipak pigmentiranija :/

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
12. rujna 2015. u 16:54 delete

I ja sam mislila da je skuplja.. A kvaliteta je zbilja jako dobra.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
12. rujna 2015. u 16:56 delete

Meni je drago što sam napokon našla paletu s mat nijansama koje su dobro pigmentirane.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
12. rujna 2015. u 17:00 delete

Evo, ovo je najkorištenija paleta u kolekciji, otkako sam ju kupila, ne prođe šminkanje bez nje.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
12. rujna 2015. u 17:06 delete

I ja imam dosta neutralnih sjenila, al ni jednu paletu sa toliko njih na okupu, pa mi je baš dobro došla.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
12. rujna 2015. u 17:08 delete

Super je paleta, em je za dnevne, em je za malo dramatičnije varijante.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
12. rujna 2015. u 17:10 delete

Čini mi se čak da je ova pigmentiranija.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
12. rujna 2015. u 17:11 delete

Meni jue savršena, za sve prilike je.. :) Hvala ti.. <3

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
12. rujna 2015. u 17:12 delete

Ne znam, ja sam zbilja zadovoljna pigmentacijom.. :/

Reply
avatar