31 day Nail Art challenge - 20, 21 - Water Marble & Color - manikure čitateljica

21:17 2 Comments A+ a-

Ajme, neugodno mi je kad vidim koliko je prošlo od posljednjeg posta sa 31 DNAC-om.. :(
Jučer sam vam rekla da ću vam objasniti u postu sa manikurama čitateljica zašto nisam tako dugo radila ovaj post.

Ne znam znate li, no, studiram kemijsko inženjerstvo. Jedan od kolegija je i istraživanje - na početku akademske godine izaberemo neku temu i bavimo se njome do kraja godine. Početkom 12-og mjeseca počeli smo s radom u labosu i eto, prošli tjedan završili. Četiri mjeseca moje ruke su gotovo svakodnevno bile u medicinskim rukavicama, ruke su mi užasno izgledale, a o manikurama nisam ni razmišljala jer mi se jednostavno nije dalo lakirati nokte samo na jedno popodne. Osim toga, bile su tu i ostale obaveze. Nokti su još uvijek u fazi oporavka, no zbilja sam se zaželjela lakiranja, a imam i par novih lakića koje vam moram pokazati. :)
Ispričavam se što se ovo toliko odužilo, no, nadam se da razumijete. Kako ne biste mislile da su to samo izgovori, prilažem vam i fotku kao dokaz. ;) U epruveti su bakterijice koje pretvaraju štetan spoj u manje štetan i mogu se korisiti u svrhu pročišćavanja tla, voda i sl. (u slučaju da nekoga zanima što se nalazi na fotki :) ).

A sada, manikure čitateljica. :)

20. WATER MARBLE

1. Fairy-Ana

2. Maja

3.Martina

4. Tina


21.COLOR

1. Fairy-Ana

2. Martina


2 komentari

Write komentari
MajaS
AUTHOR
3. travnja 2015. u 22:48 delete

Imala si stvarno opravdan razlog sto su se ove manikure oduzile tako da se ne moras ispricavati ;) Iskreno, ja sama zadnjih mjeseci uopce nisam imala neke volje za igranje sa manikurama tako da su mi nokti vecinom bili samo obicno nalakirani, eventualno uz dodatak sljokica :D
Bas mi je zao sto sam preskocila jednu temu (ne znam ni sama kako mi je taj post promakao) jer sam htjela sudjelovati u svim temama....ali nema veze, bitno da nastavljamo dalje.
Od ovih manikura moram izdvojiti Martinine pahuljice jer su mi preslatke.

Reply
avatar