31 day Nail Art Challenge - 23 - Inspired by a Movie

17:19 2 Comments A+ a-

Iako su mi nokti i ruke još uvijek u fazi oporavka, s dolaskom proljeća vratila mi se želja za lakiranjem, za nečim šarenim i veselim na noktima. Tako da, molim vas, zanemarite groznu kožicu oko noktiju. :)

Prepoznajete li ovu mašnicu? :) Da, da, inpiracija mi je bila Minnie Mouse. :)


Na mojim noktima je puno jednostavnija verzija, ali, bitno da se kuži što je pjesnik htio reći. :)






Nemojte zaboraviti poslati svoju verziju manikure inspirirane filmom! :)

Što vam je činiti:
a) napišite mi vaše ime i prezime u mailu/poruci
b) vašu sliku objavit ću samo sa vašim imenom, a ako želite da ju objavim pod nekim nadimkom, napišite to u poruci
c) pošto ima 31 tema, molim vas da svaki put napišete ime aktualne teme, dakle, ovaj put pišete MOVIE
d) kao što sam rekla, sve manikure natjecat će se za nagradu pa bih vas molila da na papirić napišete Art of Beauty te sa njim uslikajte svoju manikuru 



2 komentari

Write komentari
MajaS
AUTHOR
17. travnja 2015. u 10:44 delete

Obozavam Minnie i ova tvoja manikura mi je preslatka!
Bas si se dobro toga sjetila...ja razmisljam i nikako nemam inspiracije na ovu temu ali nadam se da cu ipak neto smisliti i poslati...

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
19. travnja 2015. u 15:49 delete

Hvala ti.. :) Nisam ni ja imala, i slučajno mi Minnie padne na pamet. :) Bez brige, sjetit ćeš se već, ja čekam. ;)

Reply
avatar