TOP 5 proljetnih ruževa

16:57 14 Comments A+ a-

Sredina je proljeća, no po vremenu se baš i ne čini tako. Valjda će se vrijeme napokon malo stabilizirati. Što se mene tiče, ne mora biti 20 stupnjeva, samo da je barem malo više sunca.

Danas ću vam predstaviti nekoliko ruževa koji su mi trenutno najdraži i koje najviše izmijenjujem.
Pogledajte u nastavku o kojima se radi.

Zvijezde ovog proljeća su dvije nježne boje, dvije malo življe i upečatljivije, a ako me redovito pratite, znate koliko volim crvene ruževe. Dakle, jedan mora biti crveni. :)
Slika govori više od riječi, pa ću vas ovaj put malo više izbombardirati slikama, a sa par riječi probat ću vas nagovoriti da ih isprobate. ;)






Krenimo redom.


Ovaj ruž se izrazito lako nanosi i jedan je od onih za koje vam ne treba ogledalo prilikom nanošenja. Ima predivan miris, ne isušuje usne, ali upravo zbog svoje lake mazivosti i hidratacije nema baš neku trajnost. Bez jela i pića izdrži mi na usnama oko 2 sata, a onda počinje polako blijediti s usana. Cijena mu je oko 20 kn. Za te novce sam i više nego zadovoljna. Jedina mana mu je pakiranje. Iako je slatko i girly, nije baš kvalitetno - čep se ne zatvara previše čvrsto, a i proizvod sam ruž se ponekad zna odvrtjeti prema van.




O Lip butterima sam vam već pisala. I dalje ih jako volim. Zašto? Ne isušuju mi usne, trajnost im je solidna (oko 4 sata bez jela i pića), izbor boja.. Ovu nijansu volim nositi preko dana, kada sam u žurbi i moram dati malo živosti licu, a ne moram paziti kako ga nanosim. Par poteza po usnama i spremna za nove pobjede. :) Pakiranje je kvalitetno - nikada mi se nije dogodilo da se ruž sam otvori, a preživio je i nekoliko padova. :) Cijena je 75 kn, možete kupiti u Mulleru.




Još jedan Lip Butter. O njemu sam vam već pisala -KLIK.  Dakle, crveni ruž obožavam, i uvijek imam jedan u torbi. Look iz običnog dnevnog u trenutku pretvara u zavodljiv i seksi. Ovaj mi je trenutno najdraži jer ovisno o broju poteza po usnama može lagano obojati usne, a može dati i intenzivnu crvenu boju. Za njega vrijede iste karakteristike kao i za prethodni.




Uz ovaj ruž dovoljna vam je samo maskara. Lice trenutno oživi i da mu neku vedrinu. Boja je nešto između roze i crvene, lako se nanosi, traje na usnama, a ono što me svaki put veseli kad ga nanosim je aplikator - tako je mekan, a u sredini aplikatora je rupica u kojoj se nalazi proizvod. Ta količina je taman za jedno nanošenje. Cijena mu je 50 kn.




Već sam vam nekoliko puta na FB rekla koliko volim ovaj ruž. :) Recenziju sam već napravila, no da još jednom velim par riječi o njemu. Jedan potez po usnama dovoljan je za intenzivnu boju. Ovo je najdugotrajniji ruž koji imam- traje i traje, a bez problema preživi i jelo. Ambalaža je kvalitetna i elegantna. Ovo je definitivno ruž koji je najčešće na mojim usnama i sigurno ću nabaviti još koju nijansu iz ove Avon linije. Cijena mu je ako se ne varam oko 60 kn, no često ga možete naći i na sniženju, ovisno o kampanji.
Pošto mi nije uspijela slika na usnama, evo look koji najčešće nosim. :)

  

Koji su vama najdaraži ruževi? Je li koji od ovih među njima?

14 komentari

Write komentari
by S
AUTHOR
13. svibnja 2014. u 18:26 delete

Avon mi je nekako najbolji, mislim zbog boje. Ali nisam imala pojma da su ovi Essence ruževi lijepo pigmentirani, baš daju neku lijepu i prirodnu boju usnama! Mislim da ću probati Essence :)

xo

Reply
avatar
Stela Sequin
AUTHOR
13. svibnja 2014. u 19:35 delete

Avon i Essence mi se najviše sviđaju :)

Reply
avatar
MajaS
AUTHOR
13. svibnja 2014. u 19:44 delete

Essence i Revlon Juicy papaya su mi predivni, bas po mom ukusu :)

Reply
avatar
Mikka MB
AUTHOR
13. svibnja 2014. u 21:37 delete

Prva dva su baš po mojem guštu...mislim da mi juicy papaya treba za ljeto :)

Reply
avatar
Blusherful
AUTHOR
13. svibnja 2014. u 22:48 delete

Svi mi se odreda svidaju...a swatchevi su krasno ispali :D Ja isto imam rimmelov ruz samo nijansa apocaliptic, najbolja tekstura tekuceg ruza kojeg sam probala :)

Reply
avatar
Roseybelle
AUTHOR
13. svibnja 2014. u 22:53 delete

Auroru i sama imam i obozavam :) a ovaj fuksijasti ti stoji carobno! Super ideja za post :)

Reply
avatar
Anonimno
AUTHOR
13. svibnja 2014. u 23:22 delete

Vooolim Lip Buttere i moram si nabaviti još koju nijansu. Essence nijansa mi se jako sviđa:)

Reply
avatar
13. svibnja 2014. u 23:50 delete

Bože koliko želim da probam Revlon butere! :D

Reply
avatar
14. svibnja 2014. u 01:38 delete

Svi su redom predivni! Nisam obraćala pažnju na Rimmelove, ali sada def budem jer mi se jaaaako sviđa boja od ovog tvog, taman za mene :)

Reply
avatar
shpeksyy
AUTHOR
14. svibnja 2014. u 09:59 delete

Avon apsolutni favorit, prava proljetna vedra boja. Bas po mom ukusu :) Super ti stoji

Reply
avatar
Anonimno
AUTHOR
14. svibnja 2014. u 10:24 delete

najljepši su mi Essenceov "all about cupcake", te Revlonov "Red Velvet" :D

Reply
avatar
Lil'Mee
AUTHOR
14. svibnja 2014. u 11:07 delete

Redom su predivni, mislim da mi je Revlon Red Velvet najljepši, no sve bih ih rado nosila! :)

Reply
avatar
14. svibnja 2014. u 20:38 delete

Essence i Avon su baš po mom ukusu, mada su i ostali prelijepi :)

Reply
avatar