31 day Nail Art challenge - 06- Violet

16:50 16 Comments A+ a-

Vrijeme je za novu temu. Vaše plave manikure su spremljene i čekaju na objavu. :)

Ovu ljubičastu manikuru nosila sam prošli vikend na svadbu. Baš mi se lijepo uklopila uz ljubičastu haljinu. Kao što vidite, jednostavna je da jednostavnija ne može biti. :)

Lak je Maybelline Colorama, a nijansa..hm...nisam baš sigurna.. :) U lijevom kutu piše 67, a desnom 16K61R. Ova nova linija mi je puno bolja, lakovi su trajniji, sjajniji.. Imala sam ga četiri dana na noktima bez ikakvog oštećenja.

 Ima malo više slika jer sam vam htijela pokazati kako izgleda u hladu, na suncu.. :)








A sada se bacite na posao. :)

Kao i svaki put, evo što morate učiniti prilikom slanja:
a) napišite mi vaše ime i prezime u mailu/poruci
b) vašu sliku objavit ću samo sa vašim imenom, a ako želite da ju objavim pod nekim nadimkom, napišite to u poruci
c) pošto ima 31 tema, molim vas da svaki put napišete ime aktualne teme, dakle, ovaj put pišite VIOLET
 d) kao što sam rekla, sve manikure natjecat će se za nagradu pa bih vas molila da na papirić napišete Art of Beauty te sa njim uslikajte svoju manikuru

16 komentari

Write komentari
MajaS
AUTHOR
24. svibnja 2014. u 17:14 delete

Ljubicasta je moja omiljena boja i ovaj tvoj lak je stvarno predivan a manikura jednostavna a efektna. I ja upravo radim ljubicastu manikuru pa ako uspije saljem sliku :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
24. svibnja 2014. u 17:18 delete

Samo šalji, očekujem ju.. :)

Reply
avatar
shpeksyy
AUTHOR
24. svibnja 2014. u 21:37 delete

Imam ovaj lak i jako ga volim, manikura ti je super, ja se nisam jos nikada bavila ukrasima za nokte, ali ih volim vidjeti, daju poseban sarm manikuri.

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
24. svibnja 2014. u 23:12 delete

I ja imam ovaj lak :D
Manikura je odlična, a cirkonići su je baš podigli! :) Sviđa mi se jako. :DD

Reply
avatar
Anonimno
AUTHOR
25. svibnja 2014. u 15:21 delete

wow ova boja laka mi je predivna.. živa je i uočljiva za ljetne tople dane, ali ipak s druge strane je tamnija, baš kako volim :)

Reply
avatar
Roseybelle
AUTHOR
25. svibnja 2014. u 20:17 delete

Nokti su ti predivni :) imam ovakvu nijansu ali ne od Maybellinea. Sad si me bas podsjetila da ju nosim cesce.

Reply
avatar
25. svibnja 2014. u 21:53 delete

ja sam sucker za ovu boju, tako da sam oduševljena :D

Reply
avatar
fairy_ana
AUTHOR
27. svibnja 2014. u 10:17 delete

Jako lijepa boja :)
Ja vas polako stižem :))

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
4. lipnja 2014. u 08:56 delete

Hvala ti.. :) Lak je baš poseban, a što se tiče ukrasa, najobičniji lak podignu.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
4. lipnja 2014. u 08:57 delete

Onda preporučam da ga kupiš.. 20 kn, s tim da su puno puta i na akciji u Kozmu i Bipi.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
4. lipnja 2014. u 08:58 delete

Hvala ti draga.. :) Meni je boja predivna..

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
4. lipnja 2014. u 08:59 delete

Ja malo kaskam ovih dana zbog obaveza na faksu, a samim time i cure.. :( Ali, uskoro se opet pokrećemo.. :D

Reply
avatar