Avon hidrokolor mat ruž za usne

19:31 16 Comments A+ a-

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/10429961/?claim=qw9p4jwcbrv">Follow my blog with Bloglovin</a>

U prošlom Avonovom katalogu vidjela sam da i Avon ima mat ruževe. Dva koja imam su jako postojana, pa sam htijela isprobati i njihov. :)

Ako me pratite, znate da najviše volim crvene ruževe, s njima se nekako najbolje osjećam. Osim crvenih, u mojoj kozmetičkoj torbici ima i dosta nježnih roskastih. Kako mi fali življih boja, između 10 nijansi odlučila sam se za ružičastu. :)

Što kaže Avon?
- mat efekt bez isušivanja
- bogata boja i potpuno prekrivanje
- njegujuća formula


Moja nijansa je Matte Fuchsia, predivna ružičasta boja..


Pakiranje je svojstveno Avonu, jednostavno, ali elegantno. Moram priznati da mi se ovo još više sviđa zbog unutrašnjeg matiranog dijela. Ruž ostaje čvrsto zatvoren, nema straha da će vam se otvoriti.



 


Jesu li sve one karakteristike koje je Avon naveo istinite?
Ruž klizi po usnama, boja se ravnomjerno nanosi, izrazito je pigmentiran i lagan na usnama. Kremast je i nekoliko trenutaka nakon nanošenja postaje mat. Nije mi isušio usne.
Ono što me se najviše dojmilo kod ovog ruža je njegova trajnost. Možete jesti, piti, pričati..on će stajati na usnama.. Nakon nekog vremena počet će lagano blijediti i ostavit će vam stain. I, još jedna napomena, nemojte se truditi skidati ga suhom maramicom, morat ćete upotrijebiti nešto za skidanje make up-a. :)

Meni je ovo i više nego dovoljan razlog da malo pomnije proučim i ostale nijanse.. ;)



U trenutnoj kampanji cijena ruža je 29 kn (inače je 50 kn), a količina je 3,6 g.

Avon je ovom linijom ruževa još jednom dokazao svoju kvalitetu i potvrdio da su im ruževi među boljima na tržištu.

Jeste li isprobale Avon mat liniju ruževa?

16 komentari

Write komentari
Misha
AUTHOR
31. ožujka 2014. u 19:50 delete

Fenomenalno ti stoji, a boja je savršena za ove sunčane, prolećne dane.

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
31. ožujka 2014. u 19:52 delete

Definitivno ga kupujem :D Boja je idealna za proljeće :D

Reply
avatar
ZipaThis
AUTHOR
31. ožujka 2014. u 19:57 delete

Boja je odlična i odlično izgleda na usnama! :)

Reply
avatar
Anonimno
AUTHOR
31. ožujka 2014. u 23:39 delete

ovo je savršenstvo - kad je boja lijepa mat, a ruž ne isušuje usne :)
morat ću nabaviti u nekoj od nijansi :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
1. travnja 2014. u 09:26 delete

Joj imam ovaj tester i stvarno je fenomenalan. Avon ruzevi su zaista vrhunski.

Reply
avatar
Mona Moon
AUTHOR
1. travnja 2014. u 14:14 delete

Nisam probala ovaj ruž, ali zainteresirala si me :) Izabrala si prelijepu nijansu i odlično ti stoji :D

Reply
avatar
Stela Sequin
AUTHOR
2. travnja 2014. u 12:46 delete

Prekrasan je, od svih iz ove linije mi je ustvari i najljepši. I jako me podsjeća ma MAC-ov Flat out Fabulous

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
3. travnja 2014. u 19:51 delete

Slažem se..ja bih morala nabaviti još neki ruž boje breskve i spremna sam za proljeće i ljeto.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
3. travnja 2014. u 19:52 delete

Imaš ih 10 na raspolaganju... ;)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
3. travnja 2014. u 19:52 delete

Da, sve koje sam isprobala su bili odlični...

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
3. travnja 2014. u 19:55 delete

Baš sam gledala swatcheve, stvarno su slični... Samo što je ovo puno jeftinija varijanta.. :)

Reply
avatar
Janci :)
AUTHOR
6. travnja 2014. u 22:45 delete

Predivan je, po meni najlepsi iz ove kolekcije :) Uradila sam swatcheve svih nijansi na svom YouTube kanalu, evo linka ukoliko te zanimaju ostale nijanse :) https://www.youtube.com/watch?v=E_VlIrYVl7E

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
11. travnja 2014. u 09:29 delete

Slažem se.. Meni je još jako lijep Grape, njega ću uzeti za zimu.. :) Pogledala sam video, super je, kratko, a sve obuhvaćeno.. :*

Reply
avatar