BLOGMAS 2016: #14 - Men's corner

21:50 3 Comments A+ a-

Danas vam i službeno najavljujem novu kategoriju na blogu. :) Iz naslova možete zaključiti o čemu se radi - dakle, tu i tamo ću vam tipkati o muškim temama, odnosno, proizvodima. Nadam se da vam neće smetati pokoja recenzija muških proizvoda. :) Znam da me prati i par muškića, pa nek se i nešto za njih nađe. Naravno, za taj dio biti će odgovoran moj dragi.
Da ne duljim opet previše, odlučili smo isprobati (odnosno, N je isprobao :) ) mušku robu sa Rosegal stranice, da vidimo kakva je kvaliteta, krojevi, materijal.. Iskreno, zamislila sam ovaj post malo drukčije, no zbog nedostatka vremena zamisao nije provedena u djelo. Nema veze, taj dio ići će u nekom drugom postu. :)
 
N je naručio trenirku za koje se ispostavilo da su hlače, zbunio nas je materijal jer na stranici piše da je materijal Cotton blend, što bi u prijevodu trebalo značiti da je kombinacija pamuka i još nekog materijala. Materijal je zapravo poput nekog tanjeg trapera. Prilikom pranja nisu puštale boju te se lako peglaju.

Na hlače se inače ne love mucice, no kako je slikano izbliza vidi se svaki detalj.. :) Hlače imaju džepove sa prednje i stražnje strane, vezicu u struku, te gumu na krajevima nogavica, poput trenirke.
Veličina je taman, a odabrao ju je prema mjerama, tako da se ne morate bojati da mjere neće odgovarati navedenim veličinama. 
N je zadovoljan hlačama i vjerojatno mu ovo nije posljednja naružba, super stvar kod Rosegala je što ima free shipping, pa onda vi i vaš dragi ne morate čekati jedan drugoga kod narudžbi... :)
Link za naručiti je OVDJE

Da vas pitam, hoće li vam smetati da ponekad ubacim na blog neku mušku temu? :)


3 komentari

Write komentari
MajaS
AUTHOR
14. prosinca 2016. u 23:04 delete

Meni ne smetaju ni muske teme, ja citam sve sto ti napises :D

Reply
avatar
Love me Bear
AUTHOR
16. prosinca 2016. u 23:56 delete

Neće smetati, drago mi je da sam naišla na ovo jer mi je dragi baš nedavno razmišljao o narudžbi neke robice s interneta ��

Reply
avatar
Aneta
AUTHOR
17. prosinca 2016. u 13:18 delete

Ne smeta. I moj muz te brat vrlo rado narucuju sve i svašta ali s eBaya. Kazem, zasad se drzimo eBaya. 😁

Reply
avatar