Olival - Krema za ruke i nokte s nevenom (koncentrat)

20:45 4 Comments A+ a-

Koža ruku mi sama po sebi nije zahtjevna, no zbog mog zanimanja ima perioda kada su izrazito isušene i ruke i nokti. Trenutno sam u jednom od tih perioda jer svakodnevno moram imati medicinske rukavice. Sigurna sam da ste svi nosili medicinske rukavice i znate kakav je osjećaj nakon njih. Isprobala sam zbilja mnogo rukavica, različitih proizvođača i još nisam pronašla one u kojima mi se ruka nije oznojila i nakon kojih mi ruke nisu bile u katastrofalnom stanju. Imajte na umu da ih nosim nekoliko sati bez da ih uopće skinem. Da ne duljim previše, pročitajte u nastavku u kakvom su mi stanju ruke uz korištenje kremice za ruke i nokte s nevenom. :)

 Što kaže Olival?
"Koncentrat za ruke s nevenom djeluje do najdubljih slojeva suhe, ispucane i osjetljive kože ruku. Ekstrakt nevena i vitamin E obnavljaju oštećenu kožu i usporavaju proces starenja. Koncentrat za ruke i nokte s nevenom idealan je za noćnu njegu.
Tip kože: Suha koža.
Uporaba: Krema se u maloj količini nanosi na ruke, sporije se upija, a duže zadržava na koži.
Rezultat: Nježne i mekane  ruke, te jači i ušćuvani nokti."


Kremica dolazi u jednostavnoj, mekanoj tubici na kojoj možete iščitati sve potrebne podatke o kremi.
Miris je nježan i herbalan, meni osobno vrlo ugodan. Što se tiče konzistencije, krema je vrlo gusta, a na prvu će vam možda djelovati poput gela.


Kao što sam napisala, krema je vrlo gusta i biti će vam dovoljna količina kao što vidite na fotografiji iznad. Potrebno joj je nešto dulje da se upije, a nakon što operete ruke nećete opet imati osjećaj suhoće kao što se desi sa nekim kremama za ruke.

Kremu koristim neka dva mjeseca, koliko sam otprilike i u laboratoriju gotovo svakodnevno i osuđena na medicinske rukavice. No, ovaj put sam zbilja zadovoljna kako mi ruke izgledaju - nema ispucane kože do krvi, nema neurednih zanoktica zbog isušenosti. Što se tiče noktiju, moram priznati da i oni bolje izgledaju, no nisam ih ni lakirala previše, što znači da nisam koristila ni odstranjivač laka koji mi isušuje nokte, pa nisam sigurna da li bih to prepisala nelakiranju ili kremici. No u svakom slučaju, nakon dugo vremena ne borim se sa isušenim rukama. :)
Kremu obavezno nanosim nakon što posljednji put taj dan skinem rukavice (naravno, nakon što operem ruke), prije spavanja, te u bilo kojoj prilici kada osjetim da mi ruke trebaju hidrataciju.
Napisala sam već, no ponovit ću još jednom, ova krema se upije u vaše ruke pa nakon što ih operete nećete imati osjećaj da ste isprali i kremu.

Obožavam ovu kremicu i toplo vam ju preporučam ukoliko imate problema sa suhoćom ruku.
Cijena ove kreme je 21,90 kn za 50 ml koji će vam zbilja dugo potrajati. :)

Jeste li isprobali ovu kremu? Koja je vama najbolja krema za ruke?

*PR proizvod - sva mišljenja su iskrena i napisana na temelju osobnog iskustva s proizvodom

4 komentari

Write komentari
MajaS
AUTHOR
30. travnja 2016. u 11:29 delete

Uvijek sam u potrazi za dobrom kremicom za ruke jer imam perioda kada su mi toliko suhe da poslije svakog pranja obavezno moram namazati kremu jer mi se ljusti koza. Ali i kad su mi u dobrom stanju nekako imam naviku namazati ih bar 1-2 puta dnevno no onda neku laganiju kremicu. Mislim da bi se i meni ova svidjela tako da cu ju svakako imati na umu. A od hrpe isprobanih kremica za ruke meni je i dalje najbolja dobra stara Atrix krema, soft kada su mi ruke ok i intensive kad su stvarno suhe.

Reply
avatar
Anonimno
AUTHOR
30. travnja 2016. u 14:52 delete

Ja ju koristim vec godinama, uvijek mi je bila najbolja, ali sad mi se čini da su nesto promijenili u sastavu jer ova zadnja tuba što sam kupila daje neki vodenasti osjecaj na rukama i nisu nahranjene kao prije, tako da prelazim na neutrogenu

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
16. srpnja 2016. u 19:25 delete

Atrix me uvijek podsjeti na moju baku... Ona tu kremicu uvijek drži na noćnom ormariću. Nedavno sam isprobala i Uriage kremu za ruke, pa eto još jedne preporuke.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
16. srpnja 2016. u 21:34 delete

Zbilja? :/ Ja ju nisam prije isprobala, pa ne bih znala reći, ali ovom formulom sam jako zadovoljna. I nemam osjećaj da je vodenasta.. Možda je do primjerka? :(

Reply
avatar