EOTD s Maybelline The nudes paletom

11:16 2 Comments A+ a-

Kao što sam vam u prošlom postu obećala, danas ću vam pokazati par look-ova koje sam napravila Maybelline The nudes paletom o kojoj sam vam pisala OVDJE.

Neću vam objašnjavati koje sam sve boje kombinirala, jer iskreno više se ni sama ne sjećam. :) Bit ovog posta je ionako da vidite paletu na djelu, odnosno, njenu pigmentiranost na očima.
Slike nisam dodatno uređivala, no primjetit ćete razliku među njima. Radi se o tome da je moj fotić očito odradio svoje pa sam posudila od dečka. Još se navikavam na njega, isprobavam opcije i različite kuteve slikanja kako bih pokušala dobiti što vjerodostojnije fotke, tako da su trenutno fotke takve kakve jesu. :(







 

 Kako vam se sviđaju boje na očima? Jesam li vas uspijela nagovoriti na kupovinu? ;)


2 komentari

Write komentari
Talisha's Art
AUTHOR
27. veljače 2016. u 14:45 delete

lijepi look, imas bas zanimljivu boju ociju :)

Reply
avatar
MajaS
AUTHOR
27. veljače 2016. u 15:30 delete

Svi look-ovi mi se svidaju i totalno su po mom ukusu ali prvi mi je naj naj...stvarno predivno. Da li mozda znas kada ce paleta biti u prodaji? Mislim da cu joj tesko odoljeti kada ju jos vidim i uzivo :D

Reply
avatar