Afrodita 10 u 1 serum za kosu

18:48 10 Comments A+ a-

Prije par mjeseci na policama drogerija pojavio se novi Afroditin proizvod za kosu. Radi se o serumu za kosu, a o tome kako mi se svidio možete pročitati u nastavku.

Što Afrodita kaže?
Bogata formula s tri stupnja njege štiti kosu od vanjskih utjecaja te je omata u svilenkastu mekoću. Ulje makadamije osigurava dubinsku revitalizaciju i njegu koja pomlađuje.  Ulje mrkve jača kosu i vlasište te obnavlja ispucale vrhove. Omogućuje lakše raščešljavanje.


Glavni sastojci:
ULJE MAKADAMIJE: jedinstvenim sastavom sličan je sebumu - ulju, kojeg vlasište prirodno izlučuje. Brzo se upija i na kosi ne ostavlja osjećaj težine. Obnavlja strukturu kose, daje joj sjaj i štiti ju od oštećenja i štetnih vanjskih čimbenika.
MRKVINO ULJE: sadrži visoki udio beta-karotena-snažnog prirodnog antioksidanta. Djeluje blagotvorno na suho vlasište i isušene vrhove kose. Jača kosu i vlasište.
PANTENOL: popravlja i jača oštećenu kosu,  vlaži, smanjuje raspucane vrhove i povećava elastičnost kose. Pantenol je provitamin biljnog izvora.
SILIKONI: kosu obavijaju  svilenkastom mekoćom bez osjećaja težine, uz istovremenu pružanje zaštite od štetnih vanjskih čimbenika (vrućina, kemijski sastojci, vlaga, ...)

Sastojci: Aqua, Helianthus Annuus Seed Oil, Cyclopentasiloxane, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Dimethicone, Panthenol, Beta-Carotene, Daucus Carota Sativa Root Extract, Glycine Soja Oil, Tocopherol, Rosmarinus Officinalis Leaf extract, Brassica Campestris Seed Oil, Parfum,Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Sodium Chloride, Citric Acid, Benzyl Salicylate, Coumarin, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, CI 47005, CI 14720, CI 42051

Serum dolazi u jednostavnom plastičnom pakiranju sa pumpicom. Osobno bih voljela da je čep možda malo čvršći, odnosno, da se čvršće zatvara, iako mi se do sada još ni jednom nije desilo da se serum otvori prilikom transporta.
Kao što na slici možete vidjeti serum se sastoji od 3 faze pa ga je prije nanošenja potrebno promućkati. Ima predivan miris koji se na mojoj kosi zadržava nekih dan i pol.


Serum nanosim na ručnikom prosušenu kosu i dovoljna mi je jedna pumpica na duljinu od nekih 10 cm ispod ramena. Serum protrljam prvo među dlanovima i nakon toga ga nanesem na vrhove. Ta količina je idealna za moju duljinu jer sam primijetila da mi već dvije pumpice maste kosu. No, ako ostanem na jednoj pumpici kosa je lepršava, sjajna, mekana, lako se raščešljava, mirisna je... Serum neće mastiti vašu kosu, osim ako naravno ne nanesete previše proizvoda, pa morate malo eksperimentirati da vidite koja vam je količina idealna. Mislim da je ovaj proizvod odličan i za suhu i za masnu kosu jer će suhoj pružiti dodatnu njegu, a masnu neće još više otežavati i mastiti. :)

Moj konačni dojam je i više nego odličan, volim korisiti ovaj serum kada želim kosi pružiti nešto više njege. Mislim da je Afrodita napravila odličan posao sa ovim serumom... :)
Serum dolazi u količini od 45 ml, a cijena mu je 35 kn.

Jeste li isprobale ovaj serum? Koji vam je najdraži proizvod za njegu kose?

*PR proizvod - iako je proizvod ustupljen na isprobavanje, mišljenje je iskreno i napisano na temelju vlastitog iskustva sa proizvodom





10 komentari

Write komentari
Ivana
AUTHOR
4. veljače 2016. u 19:04 delete

Koja je cijena?

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
4. veljače 2016. u 19:09 delete

35 kn, sad sam vidjela da sam zaboravila cijenu napisati..

Reply
avatar
Tina
AUTHOR
4. veljače 2016. u 19:33 delete

meni je super a pola pumpice na suhu kosu mi je taman :)

Reply
avatar
4. veljače 2016. u 21:45 delete

Imam ga još uvijek i odličan mi je

Reply
avatar
MajaS
AUTHOR
5. veljače 2016. u 09:53 delete

Jako volim razne serume i ulja za kosu i redovito ih koristim. Sada trenutno imam neki serum od Pantena i bas mi je pri kraju pa bih mogla isprobati ovaj Afroditin.
Inace kada smo kod tvojih preporuka kupila sam si Olival piling i prezadovoljna sam...a ne bih ga uzela da ga ti nisi nahvalila tako da hvala ti ;)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
21. veljače 2016. u 11:32 delete

Mislim da do sada nisam čula još ni jednu kritiku na ovaj proizvod.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
21. veljače 2016. u 11:33 delete

Da, dosta se sporo troši, što je naravno super.. :)Ja ću sigurno ponoviti kupovinu ovog seruma.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
21. veljače 2016. u 11:35 delete

Baš mi je drago da ti se sviđa.. ^_^ Ja sam nedavno kupila masku za lice, malo je neobična, ali jako dobra, budem uskoro o njoj tipkala, možda te i na nju nagovorim.. ;)

Reply
avatar
azzie
AUTHOR
27. veljače 2016. u 16:24 delete

Cool izgleda. Sigurno cu isprobati.

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
2. veljače 2019. u 07:15 delete

Super sve od Afrodite je naj naj ! Pogotovo za kosu i Masažu !

Reply
avatar