Inspired by... Crazy burned zombie

00:28 8 Comments A+ a-

Ovaj post mogao bi se komotno svrstati u Inspired by postove jer mi je inspiracija za ovo čudo bila hrpa videa na Youtube posvećenih Halloweenu. Iskreno, nisam pobornik tih amerikaniziranih običaja i nisam se nikad maskirala za Halloween, no uvijek si mi bile fora te "make up maske", pa sam i ja odlučila isprobati nešto drukčije. :)

Dakle, ovo je moj prvi pokušaj Halloween make up-a, pa budite blagi. :) Svjesna sam da još treba vježbe, nisam bila sigurna koliko moram "otkinuti kože" da ožiljak bude što realniji, no za sljedeći put ću znati. :)
Ožiljak sam radila pomoću najobičnije peel off maske - nanijela sam je u malo debljem sloju nego inače, pričekala da se dobro osuši i razrezala škaricama. Nakon toga prešla sam tekućim i puderom u kamenu preko ožiljka. Crnim sjenilom i crvenim ružem poigrala sam se kako bih stvorila dojam spaljene kože. Oko očiju nanijela sam crno sjenilo kako bih dobila upale podočnjake i umoran pogled. U unutrašnjost usana također sam nanijela malo crnog sjenila.
Žao mi je što nisam imala bijelu boju za lice kako bi sve bilo mrvicu dramatičnije, ali svakako ću ju nabaviti prije sljedećeg pokušaja. :)

Sada vas ostavljam sa slikama i unaprijed se ispričavam na bolesnom izrazu lica. :D








8 komentari

Write komentari
MajaS
AUTHOR
18. listopada 2015. u 10:16 delete

Ni ja nisam bas nesto luda za Halloweenom i nikad se ne maskiram ali jako volim vidjeti dobar makeup na tu temu. A ovaj tvoj je upravo takav, odlican...ne znam sta ce tek biti kad budes to vise puta radila jer i za prvi put ti je ispalo odlicno. Super su ti fotke, pogotovo ove zadnje dvije...bas izgledas jezivo :D

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
18. listopada 2015. u 11:14 delete

Ovo mi je super! OBozavam da gledam ovakve fotografije...:) Ne volim Halloween ali obozavam da vidim lude maske :) <3

Reply
avatar
Misha
AUTHOR
18. listopada 2015. u 12:24 delete

Draga Rosanda, ja se drugi put vraćam na ovaj post danas :) Baš si me iznenadila, oduševila moram priznati. Ovo je fenomenalno. Bljakasto, ali nije jako grozno hahaha :D Mislim na efekat, tvoje umeće je odlično! Bravo za masku, kako si se samo setila!
Ja sam se ranije maskirala, u poslednjih par godina baš i ne. Osim što tradicionalno nije naš praznik, Halloween mi je nekako više za ostati doma i ušuškati se pod dekicu dok me plaši neki horor xD
Sećam se kako sam jedne godine vraćajući se s Halloween party-ja srela Hitlera :D Tad sam rekla da više ne idem nikuda. Prepala sam se kao nikada. Hitler u mraku hahah

Reply
avatar
18. listopada 2015. u 17:36 delete

Odlično,uživam gledati makeup transformacije i maske i diviti se :D

Reply
avatar
Anonimno
AUTHOR
18. listopada 2015. u 19:05 delete

Odlično je ispalo :)

Reply
avatar
Stela Sequin
AUTHOR
19. listopada 2015. u 00:14 delete

Super! Ja bih još krv dodala za ukupan dojam :D Inače, ovo je super fora s peel maskom, i sama to imam u planu napraviti već dugo :D Sad si me podsjetila...

Reply
avatar