Essie - Mezmerised

18:07 5 Comments A+ a-

Ako volite plave lakove za nokte, ovaj će vam se sigurno svidjeti! :)

Essie Mezmerised je lak predivne kraljevsko plave boje i definitivno najljepši plavi lak u mojoj kolekciji. Mislim da je idealan za sva godišnja doba, do sada sam ga često imala na noktima i uvijek sam dobila komplimente, odnosno, ovaj divni Essie. :)
Lak ima odlično prekrivanje - dovoljan je jedan sloj za potpuno prekrivanje, traje mi oko tjedan dana na noktima i kao svi Essie lakovi ima široki kistić sa lagano zaobljenim krajem koji vam uvelike olakšava lakiranje.

Uvjerite se i sami u ovu ljepotu... :)





Jeste li isprobali Essie lakove? Koja vam je najdraža nijansa?

5 komentari

Write komentari
MajaS
AUTHOR
4. listopada 2015. u 18:33 delete

Volim plave lakove i ovaj mi je stvarno predivan, nije ni cudo sto dobivas komplimente :)

Reply
avatar
beautyart005
AUTHOR
4. listopada 2015. u 19:36 delete

Prekrasna nijansa, a i imaš divne nokte :)

Reply
avatar
eyedetoxx
AUTHOR
4. listopada 2015. u 23:15 delete

Moram pohvaliti nokte a lak je prekrasan :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
5. listopada 2015. u 22:55 delete

Odlicna i jako lepa jaka plava boja, a i slike su super :)

Reply
avatar
Tina
AUTHOR
9. listopada 2015. u 19:00 delete

boja je super, nego mu je mana ta što mi oboja kozicu oko noktiju prilikom uklanjanja

Reply
avatar