31 Day Nail Art Challenge - 27 - Inspired by an Artwork

14:14 2 Comments A+ a-

Ako ste išli u gimnaziju, sigurno vam je poznat slikar Kazimir Maljevič. Osim njega, u glavu mi se urezao i Kandinski, no on nije glavna faca ovog posta. :)
Jedno od najpoznatijih Maljevičevih djela je "Bijeli kvadrat na bijeloj podlozi" koje mi je poslužilo kao inspiracija za ovu temu. Netko će pomisliti, to je samo obično platno, u ovom slučaju - običan bijeli lak! E pa nije, to je umjetničko djelo! :)





Što je vama činiti (ne zaboravite da je ovo ujedno i nagradni natječaj):
a) napišite mi vaše ime i prezime u mailu/poruci
b) vašu sliku objavit ću samo sa vašim imenom, a ako želite da ju objavim pod nekim nadimkom, napišite to u poruci
c) pošto ima 31 tema, molim vas da svaki put napišete ime aktualne teme, dakle, ovaj put pišete ARTWORK
d) kao što sam rekla, sve manikure natjecat će se za nagradu pa bih vas molila da na papirić napišete Art of Beauty te sa njim uslikajte svoju manikuru 


2 komentari

Write komentari
MajaS
AUTHOR
12. rujna 2015. u 14:49 delete

Ja bas ne znam sta napraviti na ovu temu ali pokusat cu nesto smisliti.
Ti si se bas fino izvukla, svaka cast, odlicno si to smislila ;)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
12. rujna 2015. u 16:02 delete

Proguglaj Maljeviča i Kandiskog i eto ti jednosatvnih ideja.. :D Treba se snaći, ovaj put sam išla linijom manjeg otpora.. :)

Reply
avatar