OLIVAL - Čarobna ulja za tijelo, lice i kosu

18:07 9 Comments A+ a-

Prije neka 2,3 mjeseca u Botaničkom vrtu Farmaceutsko biokemijskog fakulteta u Zagrebu održan je predivan Olivalov event o novim Čarobnim uljima. Fotkice s eventa imali ste prilike vidjeti na mojoj FB stranici i Instagramu, kao i na službenoj FB stranici Olivala. Tom prilikom na poklon sam dobila Čarobno suho i zlatno ulje, a u nastavku pročitajte moje dojmove.


PAKIRANJE
Ulje se nalazi u staklenim bočicama sa zlaćanom pumpicom i plastičnim čepom. Čep dovoljno čvrsto zatvara bočicu, pa se ne morate bojati da će vam se ulje proliti. Na početku sam imala malih problema sa pumpicom - naime, prvih nekoliko korištenja pumpica se dosta teško pritiskala, pa je doziranje proizvoda bilo malko neuredno. No, s korištenjem se pumpica "razgibala" i sada pri korištenju "klizi", ako se to tako može nazvati. :) 

ČAROBNO ZLATNO ULJE
Olival kaže: "Čarobna kombinacija prirodnih sastojaka za kožu, pet prirodnih ulja (lješnjak, badem, jojoba, ruža i makadamija) koji čine kožu mekanom i svilenkastom. U trenu se upija u kožu te ju ostavlja sasvim suhom, ali neodoljivo mekom i nježnom na dodir. Svojim zlatnim sjajem ovo suho ulje daje koži nijansu tamniju boju te posebno naglašava preplanulost, a kosi naglašava sjaj."


Ulje ima predivan, ljetni, pomalo slatkast, ali nikako napadan miris koji se prilično dugo zadrži na koži. Navečer sam se namazala uljem, a još se ujutro malo osjetio miris. :) Sadrži mnogo sitnih šljokica koje daju predivan, decentni sjaj koži, što možete vidjeti i na gornjoj fotografiji. Osobno nisam primijetila da potamni kožu, ali koža svakako ljepše izgleda, a osobama koje ljeti dobe preplanulu put još će je više naglasiti. Lako se razmazuje, brzo upija, s time da sam primijetila da će se brže upiti ako ulje naneste na još malo vlažnu kožu.

ČAROBNO SUHO ULJE
Olival kaže: "Čarobna kombinacija prirodnih sastojaka za kožu, pet prirodnih ulja (lješnjak, badem, jojoba, ruža i makadamija) koji čine kožu mekanom i svilenkastom, a vrhove kose nahranjenim i zaštićenim. Suho ulje se u kožu upija u trenu te ju ostavlja sasvim suhom, ali neodoljivo mekom i nježnom na dodir. Idealno je za njegu kože nakon sunčanja, ne samo zbog štetnih UV zraka već i zbog velikog gubitka vlage te ju u potpunosti hidratizira i vraća nježnost i mekoću."


Dok zlatno ulje više koristim za izlaske, suho ulje više koristim za njegu. Karakteristike navedene za zlatno ulje vrijede i za suho. Iako podjednako njeguju, zlatno ulje nekako više volim koristiti u trenucima kada se želim osjećati posebno. :) Da ne skrećem previše s teme, oba ulja odlično njeguju tijelo, no za kosu ipak više volim koristiti suho ulje. Na još vlažnu kosu, odnosno vrhove stavim jednu pumpicu suhog ulja i razmažem ga među dlanovima, a nakon toga dlanovima "gnječim" kosu. :) Kosa bude mekana, mirisna, lakše se raščešljava, sjajna je i vrhovi izgledaju zaglađenije.  Ono najbitnije - ne masti kosu. :)
 

Na licu ulja još nisam isprobala, a mislim da ni neću, jer u te svrhe koristim ulje od smilja koje mi odgovara i dok je tako neću mijenjati rutinu njege lica. :)

ZAKLJUČAK:
Ako niste, svakako isprobajte ova ulja - odlična su za tijelo i za kosu, predivno mirišu, a još bolje njeguju. Na licu ih nisam isprobala, no prema recenzijama trebala bi biti odlična i za njegu lica. :)
Oba ulja dolaze u količini od 50 ml i za njih ćete morati izvojiti 109 kn (za suho ulje), odnosno 119 kn (za zlatno ulje).
Meni su ulja zbilja odlična i toplo vam preporučam njihovu kupovinu. Vjerujte mi, nećete požaliti. :)

*PR proizvod (Iako su ovo PR proizvodi, zadržavam pravo na vlastito i iskreno mišljenje!)

Jeste li isprobali ova ulja? Kako vam se sviđaju?











9 komentari

Write komentari
Dana
AUTHOR
6. kolovoza 2015. u 18:18 delete

Super recenzija,mislim da cu kupiti ovo zlatno za izlaske i naglasavanje ljetne boje,svidja mi se sto su dosta jeftiniji od Nuxe ulja. Ako si slucajno imala priliku isprobati Nuxe suho ulje,mislis li da je ogromna razlika u cijeni opravdana?

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
6. kolovoza 2015. u 18:20 delete

Nikako da isprobam ovaj tip ulja ali ima se vremena (nadam se haha :D). Imam suho ulje za kosu koje je super, stvarno ne masti. Ali nije Olival.

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
6. kolovoza 2015. u 18:49 delete

Nisam isprobala Nuxe, ali čitala sam da su u rangu s Nuxe uljima, čak da je i miris Olivalovog ulja bolji i da Olival ima više šljokica, odnosno, da više dolaze do izražaja na koži. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
6. kolovoza 2015. u 18:50 delete

Meni su ova ulja dušu dala za ljeto. :) Brže se upiju od losiona, njeguju, šljokasto da lijepi sjaj koži.. :)

Reply
avatar
Dana
AUTHOR
6. kolovoza 2015. u 19:01 delete

Eto sad me nagovori.:-p
Prodano :-D

Reply
avatar
MajaS
AUTHOR
6. kolovoza 2015. u 21:30 delete

Nisam jos isprobala ta suha ulja ali ovo sa sljokicama me jako privlaci jer mi izgleda predivno...

Reply
avatar
7. kolovoza 2015. u 18:42 delete

Ja sam baš dobila zlatno i jedva čekam probati ga! Divna su <3

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
12. rujna 2015. u 16:13 delete

Ulja su predivna, hranjiva, kvalitetna.. Zbilja imam samo riječi hvale za njih..

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
12. rujna 2015. u 16:15 delete

Sigurna sam da ćeš biti zadovoljna.. :)

Reply
avatar