2. rođendan bloga Art of Beauty - DARIVANJE

18:09 5 Comments A+ a-

Dragi moji, 20. kolovoza moj je mali kutak navršio 2. rođendan. :)


Napisala sam 165 postova, gotovo je  90 000 pregleda na blogu, a i brojka na Facebooku se svakim danom polako povećava. :) Hvala vam na svakom komentaru i poruci koji mi zbilja puno znače.


Pripremila sam za vas mali poklon za koji ćete se ovaj put morati malo potruditi. :) Od vas bih htijela vidjeti rođendansku manikuru ili make up, a pobjednica će biti ona čija mi se manikura, odnosno make up najviše svidi. :)

Što možete osvojiti?
- Nivea Cellulite Gel krema
- Ulje gospine trave
- Avon Dry speed lak za nokte u nijansi "Orange you quick"
- Maybelline Colorama sjenilo u nijansi "12 Tiffany's white"
- Maybelline Colorama sjajilo u nijansi 16L102 (rozo sa sitnim shimmerom)


PRAVILA:
- kreirajte rođendansku manikuru ili make up, obavezno uslikajte sa papirićem s natpisom "Art of Beauty - 2. rođendan" i pošaljite mi na mail (art.of.beauty23@gmail.com) ili u Inbox FB stranice 
- pratite me na FB - Art of Beauty
- pobjednicu biram ja
- darivanje traje do 20.09.2015., do ponoći
- darivanje je otvoreno samo za područje Hrvatske
- možete sherati objavu o darivanju na FB, no nije obavezno

Nadam se da vam se poklon sviđa i da ćete sudjelovati u darivanju... :)

5 komentari

Write komentari
Maja S
AUTHOR
22. kolovoza 2015. u 01:15 delete

Htjela bih ti samo cestitati blogorodendan i pozeljeti da i dalje nastavis tako uspjesno voditi svoj blog jer ga stvarno volim pratiti. Svida mi se nacin na koji pises postove i sto se uvijek nade raznolikih tema, od uvijek korisnih recenzija do predivnih lookova i manikura. Samo nastavi tako i dalje ;)
U darivanju necu sudjelovati jer mislim da si se vec nagledala dovoljno mojih manikura...hihi...a uostalom ni ne pratim te zbog nagrada nego zbog kvalitete bloga.
Sretan blogorockas :*

Reply
avatar
8. rujna 2015. u 16:44 delete

Hello I'am Chris !
I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
The "directory" is 25 million visits, 194 Country in the World! and more than 19,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
Blog Url
Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
Happy Blogging
****************
i followed your blog, please follow back
Best Regards
Chris
++++++++++++++++++++

Reply
avatar
Art Beauty
AUTHOR
12. rujna 2015. u 15:56 delete

Draga Majo, hvala ti na lijepim riječima! :) Žao mi je što nekad kaskam s postovima i ne mogu baš stalno kontinuirano pisati, htijela bih češće, al' nekad jednostavno zbog nedostatka vremena neide.. :(
Meni su tvoje manikurice divne i samo ih i dalje šalji... Bilo bi mi drago kad bi sudjelovala.. :)

Reply
avatar