31 day Nail Art Challenge - 20 - Water marble

17:56 4 Comments A+ a-

Uh...zbilja je puno prošlo od posljednje manikure.. Jednostavno, nije baš bilo vremena.
Ovo je manikura kojom sam najmanje od svih zadovoljna. Water marble radila sam nekoliko puta i nikako da mi ispadne dobro. Ok, na palcu je ispalo u redu, no na prstenjaku nikako. Al, nema smisla da ju više odgađam, vrijeme da krenemo dalje. :)



A sada je vrijeme da i vi svoje manikure pošaljete. :)
a) napišite mi vaše ime i prezime u mailu/poruci
b) vašu sliku objavit ću samo sa vašim imenom, a ako želite da ju objavim pod nekim nadimkom, napišite to u poruci
c) pošto ima 31 tema, molim vas da svaki put napišete ime aktualne teme, dakle, ovaj put pišete WATER MARBLE
d) kao što sam rekla, sve manikure natjecat će se za nagradu pa bih vas molila da na papirić napišete Art of Beauty te sa njim uslikajte svoju manikuru 





4 komentari

Write komentari
MajaS
AUTHOR
7. studenoga 2014. u 18:14 delete

Dobro da nisam jedina kojoj ova manikura nikako ne uspjeva :D
Ja sam ju tek iz treceg pokusaja uspjela napraviti da makar na nesto slici ali nikako nisam zadovoljna. I prije sam ju pokusavala raditi ali jednostavno mi nikada ne ispadne lijepo i stvarno ne kuzim u cemu je problem :/
Uglavnom uskoro ti saljem sliku ;)

Reply
avatar
Lucy99
AUTHOR
10. studenoga 2014. u 09:54 delete

Ni meni ne uspijeva, a kad gledam tutorijale, čini se tako lako. Do kad traje natječaj? Možda mi uspije ovaj put :)))

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
2. prosinca 2014. u 21:18 delete

Ja ni ne znam koliko sam puta pokušala raditi tu manikuru.. I mislim da ću definitivno odustati i držati se onoga što mi ide. :) Btw, tvoja je super ispala.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
2. prosinca 2014. u 21:21 delete

Da, full jednostavno izgleda.. Nakapaš malo laka u vodu, malo pročačkaš i uroniš nokat.. Vrapca.. -_-

Možeš još poslati, pošto imam puno obaveza na faksu, malo nam sporije sada ide.. :(

Reply
avatar