31 day Nail Art challenge - 02 - Orange

15:15 18 Comments A+ a-

Ako još nište upućene o čemu se radi, KLIK na uvodni post sa objašnjenjem i pravilima. :)

Nakon što smo probile led sa crvenim noktima, na red nam dolaze narančasti.
Evo kako su izgledali moji crveni: KLIK.

Ovaj put odlučila sam napraviti malo kompliciraniju manikuru, barem za moj pojam. :D
Narančasti lak začinila sam sa malo ljubičastog - odlučila sam napraviti sladoledne nokte! Iskreno, nije ispalo kako sam zamislila, ali, probala sam, shvatila gdje griješim i drugi put će biti lakše. :)

Narančasti lak je SGGM 28.







Eto cure, vidite da moja nije ništa posebno, tako da, nema srama, samo šaljite! :)

Pošto će se sve vaše manikure na kraju natjecati za nagradu, upozorile su me cure na jednu stvar, pa uvodimo danas nova pravila. Bez brige, ništa strašno.. :)

Što morate učiniti prilikom slanja manikure?
a) napišite mi vaše ime i prezime u mailu/poruci
b) vašu sliku objavit ću samo sa vašim imenom, a ako želite da ju objavim pod nekim nadimkom, napišite to u poruci
c) pošto ima 31 tema, molim vas da svaki put napišete ime aktualne teme, dakle, ovaj put pišite ORANGE
d) kao što sam rekla, sve manikure natjecat će se za nagradu pa bih vas molila da na papirić napišete Art of Beauty te sa njim uslikajte svoju manikuru


Danas ili najkasnije sutra objavit ću i post sa RED manikurama čitateljica.
A sada, na posao! Čekam vaše radove.. :)

18 komentari

Write komentari
MajaS
AUTHOR
28. travnja 2014. u 15:58 delete

Odlicno ti je ispalo, ja kada sam prvi put radila tu manikuru bila je puno gora od tvoje. A ja sad idem smisliti sta bih mogla napraviti s narancastim lakom i bacam se na posao :)

Reply
avatar
shpeksyy
AUTHOR
28. travnja 2014. u 16:55 delete

Ajme ja sam skroz propustila dio sa papiricem :/ Moram si to zapisati za slijedece da se sjetim. Super su ti ispali nokti. Meni je najdraza kombinacija te manikure u crno zelenoj

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
28. travnja 2014. u 17:26 delete

Hvala ti.. Ma bude bolje sljedeći put.. :D Ajde, ajde, čekam.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
28. travnja 2014. u 17:28 delete

Ma ok, tvoje sam već spremila.. :) Budeš sljedeći put..
Vidiš, vidiš, to bi super bilo s crnom podlogom i bilo koji šareni lak gore..

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
28. travnja 2014. u 18:12 delete

Super su noktiii. :) Se mogu i ja uključit?

Reply
avatar
MajaS
AUTHOR
28. travnja 2014. u 18:14 delete

Poslano....bas mi je super ovo, sad bar ne moram razmisljati koju boju nalakirati svakih par dana :D

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
28. travnja 2014. u 18:21 delete

Hvala.. :) Naravno da možeš.. :)

Reply
avatar
29. travnja 2014. u 01:13 delete

Ma super ti je ispalo, djeluje jako precizno. E da te pitam, narančasta mora biti baš narančasta ili može i koraljna? Jer nemam sve boje xD

Reply
avatar
Sanela
AUTHOR
29. travnja 2014. u 14:10 delete

Nisam još radila ovakvu manikuru, a baš fora izgleda :)

Reply
avatar
Anonimno
AUTHOR
29. travnja 2014. u 17:16 delete

po meni je savršeno ispalo :)
nisam nikad zamišljala da se ljubičasta i narančasta boja ovako slatko slažu :)
sad mi se jede sladoled :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
29. travnja 2014. u 19:56 delete

Hvala ti... :) Ma može, to je sve iz porodice narančaste... :D

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
29. travnja 2014. u 19:57 delete

A joj, hvala ti... :) Već sam jedanput radila takvu kombinaciju pa sam znala da će se slagati.. :)
Ja sam uvijek raspoložena za sladoled! :D I čokoladu.. :D

Reply
avatar
eyedetoxx
AUTHOR
29. travnja 2014. u 23:15 delete

Ništa posebno?? Ajme,meni je ovo mrak i sviđa mi se kombinacija boja :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
30. travnja 2014. u 12:41 delete

Volim biti kritična prema samoj sebi kako bi se sljedeći put popravila.. :) Hvala ti, baš mi je drago što ti se sviđa.. :)

Reply
avatar
Tanja Jojic
AUTHOR
30. travnja 2014. u 16:54 delete

I ja sam radila slicne nokte, ova tvoja kombinacija boja je neocekivana ali je super ispala =^.^=

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
1. svibnja 2014. u 21:57 delete

Hvala ti puno.. :) I meni je super ta kombinacija.. :)

Reply
avatar