O meni

15:54 0 Comments A+ a-

Dragi čitatelji!

Od malih sam nogu veliki zaljubljenik u kozmetiku, još sam kao klinka od neke četiri godine "posuđivala" mamin ružičasti ruž. Do prije možda koje 3 godine, zapravo sam bila samo sakupljač kozmetike, puno manje i potrošač. No, onda sam počela pratiti beauty blogove, you tube tutorijale i moja se ljubav prema kozmetici sve više povećavala. Nakon toga odlučila sam i malo više eksperimentirati sa njom. Iz te ljubavi proizašao je i ovaj blog. :)

Ovdje ću podijeliti svoje dojmove o proizvodima koje koristim, make up look-ove, manikure, te sve teme koje mi padnu na pamet i mogle bi i vama biti zanimljive. Naravno, ukoliko imate kakvu želju, slobodno recite. :)

Inače sam studentica na Fakultetu kemijskog inženjerstva i tehnologije u Zagrebu i obožavam sve što ima veze sa kemijom. Volim čokoladu, horore i trilere te čarape na prugice. :) Užasno se bojim grmljavine i vožnje liftom. Jednom prilikom rađe sam pješice išla na 9. kat nego se vozila liftom, mislim da vam to sve govori.

Pošto je ovo beauty blog mislim da je bitno da znate karakteristike moje kože i kose.

Oči: zelene sa smeđim obrubom
Karakteristike lica: svijetla, rozi podton
                               mješovita (masnija T zona, normalni obrazi), osjetljiva, sklona nepravilnostima
Kosa: boja- bakrena
         dužina ispod ramena, srednje gusta
         suho i osjetljivo vlasište, normalni vrhovi
Nokti: duguljasta pločica nokta
           često isušene kutikule, nokti skloni listanju
Koža tijela: normalna, tijekom zime suha, ali ništa pretjerano


Aktivna sam još i na Facebooku, Instagramu i Twitteru, pa bi mi bilo drago da me i tamo pratite. :)

Postovi u kojima možete saznati još neke sitnice o meni:
- 50 facts about me

 Nadam se da ćete često svraćati u moju malu kozmetičku oazu i da ćete uživati u njoj barem upola kao ja.

Do čitanja,
vaša Art of Beauty!