Winter tag

08:56 10 Comments A+ a-




Već smo pošteno zakoračili u prosinac. Iako službeno još uvijek traje jesen, nekako čim temperature padnu ispod 0, i počne 12.mjesec koji meni uvijek simbolizira Božić i snijeg, meni već zapravo počne zima.. :)

Danas vam donosim jedan lijepi, zimski tag koji sam prvi put vidjela kod Anaviglam. Jako mi se svidio, pa sam ga odlučila i ja napisati. Dvoumila sam se da li da još malo pričekam s njim, ali, onda nam je već i Božić pred vratima, a za to razdoblje imam već neke druge planove.. :)

Nego, dosta priče, idemo na tag. :)

1. Omiljena zimska nijansa laka za nokte?
Ima ih više...na prvom mjestu su sve nijanse crvene, a prate ju tamno plava, srebrna, tamno zelena..


2. Omiljeni zimski proizvod za usne?
Joj, opet se ne mogu odlučiti za samo jedan proizvod. Bez balzama ne mogu, jer mi hladnoća i vjetar jako isuše usne, a opet s druge strane, volim nositi crvene ruževe..



3. Odjevni predmet koji najčešće nosim zimi?
Veste! Evo, bez previše razmišljanja.. :) Različitih boja i krojeva, u kombinaciji sa košuljicama.. :)



4. Najčešće nošeni zimski dodatak?
To bi bio moj šal/kapa. :) Prije 3 godine na poklon sam od dragog dobila jedan ooogroman sivi šal sa kapuljačom. Otkad ga imam, uopće me ne zanimaju drugi šalovi i kape, jer mi paše na sve, a o tome kako me grije ne moram ni govoriti. A, i praktičan je. :)



5. Omiljeni zimski miris svijeće?
Pa kad već mora biti jedan, neka to bude onaj pravi, tipični zimski miris - jabuka/cimet.. :)



6. Omiljeno zimsko piće?
Pošto jako volim čokoladu, u svim oblicima i kombinacijama, pobjedu naravno odnosi vruća čokolada. Nedavno sam probala i bijelu vruću čokoladu..mmm..savršena je.. :) Ovdje bih još uvrstila i domaći čokoladni liker, koji je neizostavan dio božićne atmosfere. :)



7. Najdraži zimski film blagdanskog ugođaja?
Prvi mi na pamet pada Sam u kući..to je već postao sinonim za Božić. Ali, neću se odlučiti za njega.. Draži mi je The Santa Clause, sa Timom Allenom u glavnoj ulozi. Teško da ga niste gledali, ali, tko nije, neka pogleda. :)



8. Najdraža blagdanska pjesma?
Kako u predblagdansko vrijeme nisam kod kuće, uvijek me počne hvatati nostalgija za domom i obitelji, pa mi najbolje odgovara pjesma Driving home for Christmas.. Najdraža pjesma dok putujem vlakom kući. :)



9. Omiljena hrana tokom blagdana?
Kolači, kolači i još puno kolača! :D



10. Najdraža blagdanska dekoracija?
Bor! Predstvalja mi obitelj, zajednička druženja, a, i meni najdraže vrijeme u godini. :)



11. Što je pri vrhu na zimskoj WL?
Nije ništa materijalno. Želim malog peseka, kojeg ću paziti, maziti i gnjaviti.. :) Obožavam pse..ove godine sam nažalost izgubila svoju mazu i njenog malog, i užasno mi fale.. :(



12. Planovi za nadolazeće blagdane?
Što više vremena provesti s najmilijima.. :)



Nadam se da vam se svidio ovaj post.. :) Sad je red na vama, zanimaju me vaši odgovori. :)


10 komentari

Write komentari
8. prosinca 2013. u 10:22 delete

Krasni odgovori i sad sam se skroz raznježila na ono sa pesekom i od srca ti želim novog ljubimca čim prije ;) .

Odlična pjesma :D.

Reply
avatar
ines
AUTHOR
8. prosinca 2013. u 12:00 delete

jako lijep post,nadam se da će ti se ispuniti želja i iz kutije pod borom da će ti iskočiti psić! :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
8. prosinca 2013. u 13:39 delete

Mi ti svake godine kitimo bor na prvu adventsku nedjelju, mislim da ti to dovoljno govori koliko volim to blagdansko raspoloženje :) ...i mantram za snijeg, mantram za snijeg, mantram za snijeg :)

Reply
avatar
8. prosinca 2013. u 18:37 delete

Divan post, a skroz me je odusevila i ova praznicna pesmica. Volim takvu muziku za ove zimske dane, nekako me podseca na praznicnu atmosferu, poklone i ono divno raspolozenje kao u americkim Bozicnim filmovima. :D

Reply
avatar
Mel
AUTHOR
8. prosinca 2013. u 22:24 delete

Volim jesen i čitav ugođaj oko Božića <3

Reply
avatar
Art Beauty
AUTHOR
10. prosinca 2013. u 20:09 delete

Hvala ti, nadam se da bude uskoro.. :)

Reply
avatar
Art Beauty
AUTHOR
10. prosinca 2013. u 20:10 delete

Bila bih i više nego presretna da se ostvari.. :)

Reply
avatar
Art Beauty
AUTHOR
10. prosinca 2013. u 20:11 delete

Stvarnooo???? Super, znači kod tebe je već pravi božićni ugođaj.. :) Prošlu godinu u to vrijeme bili smo pošteno zatrpani snijegom.. :)

Reply
avatar
Art Beauty
AUTHOR
10. prosinca 2013. u 20:12 delete

Ja isto volim božićne pjesme, domaće, strane, nije bitno, glavno da su o Božiću.. :) Mislim da je to stvarno najljpše vrijeme u godini.. :)

Reply
avatar
Art Beauty
AUTHOR
10. prosinca 2013. u 20:13 delete

Danas dva tjedna je Badnjak.. :) Jedva čekam.. :)

Reply
avatar