Biobaza 3u1 gelovi za tuširanje

21:18 2 Comments A+ a-

Mislim da je krajnje vrijeme da napišem recenziju Biobazinih proizvoda koje sam imala priliku isprobati.. Shame on me.. :D Ali, obaveze čine svoje nažalost...

Dakle, prvi na red dolaze Biobazini 3u1 gelovi za tuširanje.



Što Biobaza kaže o Body&Hair liniji?
Body&Hair linija sastoji se od tri gela za tuširanje – Energy, Balance i Vitality - s jedinstvenom 3u1 formulom koja je, osim za tuširanje, posebno osmišljena za pranje kose, ali i za mirisne, pjenušave kupke.
Uz Biobaza Body&Hair svako tuširanje postaje poseban, osvježavajuć doživljaj koji budi i uravnotežuje sva osjetila, a svakodnevni rituali postaju pravi, mirisni užitak za bezbrižan početak ili kraj dana. Zahvaljujući 96%-tnom sastavu prirodnog podrijetla te bogatstvu dragocjenih eteričnih ulja i minerala iz morske soli, svaki tip kože može uživati u nježnim Body&Hair gelovima.

 Moji dojmovi
3u1 Energy (Kopriva i menta)


Biobaza - budi tijelo i duh pri tuširanju
            - revitalizira osvježavajućom pjenom u kupki
            - vraća prirodnu vitalnost i sjaj kosi
            - prirodni sastojci: vodeni ekstrakt koprive, eterično ulje mente

Kao što i samo ime kaže, ovaj bi vas gel trebao razbuditi, trgnuti.. I stvarno je tako.. Menta i kopriva su odlična kombinacija.. Prilikom otvaranja gela osjetit ćete onaj zdravi, herbalni miris, no, kad gel dođe u kontakt sa vodom, počet ćete osjećati miris mente.. :) Kožu ne isušuje ni malo.


3u1 Balance (Lavanda, kamilica, citrusi)


 Biobaza - tonificira i umiruje pri tuširanju
            - njeguje tijelo u relaksirajućoj kupki
            - njeguje i osvježava sjaj plave kose
            - prirodni sastojci: ekstrakt kamilice, eterično ulje limuna, eterično ulje lavande

Ovaj gel miriše božanstveno...Bez pretjerivanja.. Nisam baš ljubitelj lavande, jer mi ima preintenzivan miris, no citrusi ga jako razblaže i stvarno je neobičan, ali tako predivan.. Da, znam, opisivanje mirisa mi je savršeno.. :D Ovaj gel namijenjen je masnoji mješovitoj koži i kosi. Kako je meni koža tijela suha, a uzmimo u obzir da hladnoća i grijanje to još pospješuje, gel mi nažalost isušuje kožu, pa poslije njega obavezno moram koristiti neku mazalicu. Ali..miris... mmmm... :)

3u1 Vitality (Mediteransko bilje)


 Biobaza - osvježava i hidratizira pri tuširanju
            - opušta tijelo u aromatičnoj kupki
            - daje sjaj, lepršavost i ugodan miris kosi
            - prirodni sastojci: ekstrakt lista masline, eterično ulje čajevca, eterično ulje lavande, 
                                       ekstrakt jasmina, ekstrakt smilja, eterično ulje cedra

Ovaj gel je pun pogodak za sve ljubitelje začinskog bilja.. :) Iako se ne spominje u sastojcima, mene miris podsjeća ni manje ni više nego na ružmarin.. :) I baš mi se sviđa. Nisam naviknuta na ovakav miris gelova za tuširanje, baš je osvježavajuć, i jednostavno vas tjera da mu dozvolite da vam uđe u nosnice i tamo ostane neko vrijeme.. :) I k tome, ne isušuje mi kožu.



Svi su gelovi prozirni i rijeđe su konzistencije. Isušuje me samo gel od lavande, a što se tiče mirisa, meni svi odlično mirišu, svakog karakterizira jedna biljka koja se više ističe od ostalih. Na kosi ih nisam isprobala, iz razloga jer mi je vlasište osjetljivo, i jednostavno se ne želim igrati, i možda ga dodatno isušiti..
Gelovi ne sadrže parabene, umjetne boje i mirise.
Za 400 ml morat ćete izvojiti 30kn. Gelove možete kupiti u Bipi, Kozmu, Dm-u.

Bi li ih ponovo kupila? Definitvno! 

Jeste li probale koji od ovih gelova?  Koji je vaš najdraži gel za tuširanje?

*PR uzorak

2 komentari

Write komentari
Unknown
AUTHOR
11. prosinca 2013. u 09:00 delete

Ovo mEditeransko bilje mi zvuči primamljivo! Ja sam se zakačila na Dove kremaste tuširalice, sve redom mi tako fino mirišu!

Reply
avatar
Art Beauty
AUTHOR
20. prosinca 2013. u 12:36 delete

Slažem se za Dove, njihove su mi definitivno vrh, super mirišu, kremasti su i ne isušuju.. Ali, nekad je dobro probati nešto drugo za promjenu.. :)

Reply
avatar