OOTD: Spring mood

20:10 1 Comments A+ a-

Ove nedjelje bio je zbilja predivan dan. Meni osobno još uvijek nije bilo za kratke rukave, ali je zato bio savršen dan za moju novu, prozračnu bluzicu koja mi je stigla sa Zafula. :)
 
Materijal je zbilja odličan, tanak i prozračan, a nije providan. Aplikacije su izvezene koncem, a posebno mi se sviđaju volančići na ramenima. 
 

Možete ju naručiti OVDJE.
 Sat je također sa Zafula. Uzela sam ga u ovoj boji jer mislim da će ići uz sve kombinacije i da je primjeren za sve prilike. Link za naručiti je OVDJE.

Sviđa li vam se bluzica? Meni je zbilja predivna. :)




1 komentari:

Write komentari
MajaS
AUTHOR
12. travnja 2017. u 14:00 delete

Vidim da se sada dosta nose te neke izvezene kosuljice/bluzice ali bit cu iskrena, to bas i nije neki moj stil i nesto sto bih ja nosila. Tebi lijepo stoji. I ne mogu ne primjetiti koliko ti je kosa narasla *-* Da bar meni tako brzo raste.

Reply
avatar