Avon mark. set za oblikovanje obrva - Soft brown

14:58 4 Comments A+ a-

Sigurna sam da je većina vas primijetila nova pakiranja Avonovih proizvoda - neki su novi, a neki stari u novom ruhu. :) Ako me pratite na Facebooku i Instagramu mogli ste vidjeti da mi je stiglo dosta Avon mark. proizvoda, pa očekujte u skorije vrijeme i njihove recenzije.
Danas vam tipkam o setu za oblikovanje obrva u nijansi Soft brown i htijela bih vam odmah na početku reći da stariju verziju nisam isprobala, pa vam ne mogu reći da li ima kakve razlike u nijansi ili formulaciji.
 Kao što ste već mogli vidjeti, pakiranja su totalno promijenjena, svedena su na jednostavnost, ali upečatljivost. Odličan trik s igrom dvije (ne)boje. :) Kutijice mark. linije su crne boje, dok su sama pakiranja proizvoda bijele boje.
U setu za obrve nalazi se vosak, sjenilo za obrve te dvostrani kistić. Sviđa mi se i što pakiranje ima dosta veliko ogledalo
 Moram priznati da mi je dvostrani aplikator nepraktičan za korištenje zbog svoje veličine, no poslužit će svrsi ako imate potrebu popravljati obrve kad ste vani (ja nemam :D)  ili ako planirate na kraće putovanje i želite dodatno uštedjeti prostor (no realno, kist za obrve i ne zauzima puno prostora :) ).
Uloga voska je da malo ukroti obrve koje su neposlušne te može pojačati pigmentaciju sjenila. Lijepo se radi s njim, ne ostavlja grudice već se lijepo otapa u dodiru s toplinom kože i klizi po njoj.
Sjenilo je neutralno smeđe boje i srednje pigmentacije koja se može pojačati uz prethodno korištenje voska. Ako volite jako iscrtane, instagramske obrve nisam sigurna koliko će vam odgovarati pigmentacija ovog seta, no ako trebate nešto čime ćete naglasiti oblik obrva, popuniti praznine ili im jednostavno želite dati malo života (ta sam!), zavoljet ćete ga. :)
Iako sam prirodna crvenokosa, mojim obrvama ipak više odgovaraju proizvodi koji imaju sivkast podton ili pak su neutralni, poput ove smeđe nijanse. Žao mi je što nisam uspijela bolje uhvatiti proizvod na obrvama, no mislim da se vidi da izgleda prirodno i da lijepo naglasi obrve (donja fotografija). Na fotografijama koristim samo sjenilo za obrve.
Što se tiče trajnosti, izdrži na obrvama dok ne odlučim skinuti šminku, a to nekad bude i nakon 10 sati. Moja je koža normalna, pa trenutno općenito nemam problema sa trajanjem praškastih proizvoda na licu. 

U aktualnom katalogu cijena seta je 55 kn i dolazi u još jednoj nijansi - Blonde, koja je svijetlija i nešto toplija.

Jeste li isprobali ovaj set? Ili možda onu stariju verziju?

4 komentari

Write komentari
Jelena
AUTHOR
30. ožujka 2017. u 15:38 delete

Odličan post. Jako lijepe slike i opis proizvoda. Isprobala sam stariju verziju ovog i čini mi se da je proizvod isti, mada novo pakovanje izgleda dosta aktuelnije, po mom mišljenju. :)

jaatotako.blogspot.com

Reply
avatar
MajaS
AUTHOR
30. ožujka 2017. u 21:31 delete

Nisam isprobala ni staru ni ovu verziju ali ovako na tebi mi lijepo izgleda. Obrve djeluju bas nekako prirodno i to mi se bas svida.

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
7. travnja 2017. u 21:10 delete

Hvala ti, drago mi je što ti se sviđa. :) Da, neki su proizvodi ostali isti, ali im je promijenjeno pakiranje, neki su skroz novi. Slažem se, pakiranja su baš zanimljiva.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
7. travnja 2017. u 21:13 delete

Meni se ito zato sviđa, niti volim previše iscrtane obrve, a niti mi stoje. :)

Reply
avatar