Spoil With Oil - Uljni serum

17:52 2 Comments A+ a-

Sjećate li se posta u kojem sam vam predstavila Ivonu i Spoil With Oil kozmetiku? Ako se želite podsjetiti ili ga možda niste vidjeli, klik OVDJE na post. :)
 
Ivona mi je poslala nekoliko proizvoda, među kojima se našao i uljni serum. Uloga mu je regenerirati i njegovati kožu, te joj vratiti elastičnost. Nanosi se na čisto i vlažno lice.
Dolazi u količinama od 20 ili 30 ml, a cijena varira ovisno o sastojcima. 
Moj serum sadrži macerat gotu kole, ulje avokada, ulje pasjeg trna, ricinusovo ulje, prirodni E vitamin, eterično ulje sjemena mrkve i palmarose. 
 
Dolazi u maloj staklenoj bočici. Na otvoru bočice nalazi se dodatni čep koji je zapravo stoper i sprječava da vam izađe previše proizvoda. Serum je prozirnkaste žute boje, a miris vam ne mogu opisati, nedefiniran je. :) Miriše baš nekako biljno, prirodno, ali blago. Osjeti se kada serum nanesete na lice, ali se ne zadržava dugo.
Za cijelo lice dovoljne su mi otprilike 3 kapi i svakako vam preporučam, kao što je i navedeno na bočici, da serum nanosite na vlažno lice (ja prije prođem tonikom po licu) jer se brže upije, potrebno vam je manje proizvoda i čini mi se da je i djelovanje puno bolje. 
Proizvod koristim oko dva mjeseca i potrošila sam nešto malo više od pola bočice. Za vrijeme vrućina nisam ga koristila svaki dan, već otprilike svaki treći, dok ga sada koristim svaku večer.  Ujutro koža bude baš mekana, nahranjena i njegovana. Primijetila sam da i dekorativni proizvodi poput pudera i korektora ujutro ljpše sjedaju na kožu. Ukoliko osjetim da mi je koži potrebno nešto više njege, dodam i neku kremicu, no za sada se to desilo samo nekoliko puta s obzirom na vremenske prilike i neprilike. :)
Moja koža je normalna, ali vrlo osjetljiva i ovo čudo u maloj bočici jako dobro drži pod kontrolom moje čudljivo lice. :) Nisu mi se pojavile nikakve nepravilnosti ni iritacije. Zbilja od srca preporučam ovaj serum jer jako lijepo njeguje i hrani kožu, a i prilično se brzo upija.
Kao što sam rekla, vaš serum može sadržavati nešto drukčije sastojke jer će ga Ivona smiksati prema potrebama vaše kože. :) I da ne zaboravim, rok trajanje je 3 mjeseca.

Jeste li isprobali koji Spoil With Oil proizvod? Kako vam se svidio? :)

2 komentari

Write komentari
13. listopada 2016. u 19:49 delete

Probala sam dosta Ivoninih pripravaka i za sad mi se svi sviđaju i dobro djeluju na mojoj koži. :) Ovaj uljni serum mi je bio odličan, uskoro ću i ja tipkati o njemu. Isprva sam mislila da će mi ujutro lice biti masno i sjajno ko disko kugla, ali bilo je toliko nahranjeno i glatko da se nisam mogla načuditi...ja sam ga čak jedno vrijeme koristila i s aromakremom, odličan dvojac. :)

Reply
avatar
14. listopada 2016. u 22:02 delete

Nisam probala niti jedan Ivonin proizvod. Ovim postom si me zainteresirala, jer jako volim ulja u njezi lica

Reply
avatar